Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 33v ja minulla ei ole pankkitiliä

Vierailija
01.08.2018 |

Saa esittää kysymyksiä halutessaan! :)

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä saisit vähimmäisetuudet sosiaalitukina jos olisi pankkitili minne etuudet maksettaisiin.

Käytännössä asumiskulujen jälkeen rahaa elämiseen n 490e/kk. Jos sulla on vuokra-asunto siihen saa asumistuen. On tyhmää olla ilman pankkitiliä.

Liikaa päänvaivaa tuollainen, kun pärjää ilmankin. ap

Vierailija
42/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullunkurinen perhe vol. 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla käynyt mielessä että olette hmmm... hyvin erikoinen perhe? Onko veljelläsi omaa perhettä ( vaimo ja lapsia)? Mitä hänen oma perheensä tuumaa tästä järjestelystä?

Hyväksyvätkö vanhempanne seurustelusuhteet, jos olette sinkkuja?

Veli on seurustelusuhteessa ja tunnen hänen tyttöystävän, joka hyväksyy toimintatavan. Hänkin sanoi, että ei mun ole mitään järkeä mennä töihin. ap

Vierailija
44/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kerrankin antaa 5/5 pistettä.

Mukaansatempaavan erilainen ja jollain ihmeellisellä tavalla kiehtova tarina. Bravo, ap!

Vierailija
45/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten oikeasti hyvä. Ap kääntää peräkammarin poika -ilmiön päälaelleen, ja johan tulee kysymyksiä. Jos olisi kyseessä 33-vuotias miespuolinen eläkeläisvanhempiensa elätti, kukaan ei jaksaisi lotkauttaa korvaansakaan.

Vierailija
46/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä pitkästä aikaa :)

Jatkakaa

Vierailija
47/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten jos tulevaisuudessa haluaa itsenäistyä tai rahahanat menee kiinni?

Olen itsenäinen varsin monella tapaa. Asun esimerkiksi omassa asunnossa, joskaan vuokranmaksaja en ole minä. Tykkään myös kokata ruokaa itse ja käydä pitkillä puistolenkeillä. Koen termin "rahahana" hieman loukkaavana, sillä en ole itse tätä elämäntapaa valinnut vaan veli ja vanhemmat itse haluavat minua elättää. En koe siinä mitään väärää, kun veljenkään työ ei ole semmoista raaskimista ja vanhemmat ovat eläkkeellä. Fyystistä työntekoa, byrokratiaa, pankkitilejä numeroineen sekä tylsää arkea ajatellen perheenjäseneni haluavat nähtävästi minulle vain parasta. Jos kuitenkin nämä "rahahanat" menevät kiinni, tiedän, että pankkitilin saa koska tahansa ja sinne voi alkaa kerryttämään sitten niitä omia tuloja. ap

Sitten,kun rahahanat menevät kiinni ja avaat oman pankkitilin,niin tarvitset luultavasti työpaikan.Työhaastattelussa sulta kysytään aikaisemmasta työhistoriasta.Kun kerrot,ettei yhtään työpaikkaa ole ollut,niin ei sua kukaan töihin huoli.

Vierailija
48/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun lähdet kampaajalle tai hammaslääkäriin, vanhempasi ja veljesi tulevat mukaan? Ja koko porukalla käytte ruokakaupassa.

Hitto, pakko myöntää että lankesin tähän provoon ihan oikeasti. Tätä se helle teettää..  :D

En tajua mitä ihmeellistä on mennä porukalla kauppaan. Kerro sinä toki. ap

Juu, ihan normaaliahan tuo. Minäkin kävin hiljakkoin tuttären kanssa hammaslääkärissä. Hän on 7-vuotias ja todi reipas ja itsenäinen.

Vierailija
49/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun lähdet kampaajalle tai hammaslääkäriin, vanhempasi ja veljesi tulevat mukaan? Ja koko porukalla käytte ruokakaupassa.

Hitto, pakko myöntää että lankesin tähän provoon ihan oikeasti. Tätä se helle teettää..  :D

En tajua mitä ihmeellistä on mennä porukalla kauppaan. Kerro sinä toki. ap

Juu, ihan normaaliahan tuo. Minäkin kävin hiljakkoin tuttären kanssa hammaslääkärissä. Hän on 7-vuotias ja todi reipas ja itsenäinen.

Käyn hammaslääkärissä kerran 10 vuodessa. ap

Vierailija
50/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään etenkin tuosta veljen hahmosta. Käy hyvin palkatussa työssä, jossa ei tarvitse tehdä mitään. Tyttöystäväkin on, mutta mieluummin hyysää siskolikkaansa.  :)

Vierailija
51/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnea, todella kivaa itsenäistä elämäähän sä elät 33-vuotiaaksi. Laitat ihan itse ruokaa ja käyt itse puistossakin. Se on ymmärrettävää, että mamma ja velipoika vie kauppaan ja muille asioille.

Vierailija
52/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten oikeasti hyvä. Ap kääntää peräkammarin poika -ilmiön päälaelleen, ja johan tulee kysymyksiä. Jos olisi kyseessä 33-vuotias miespuolinen eläkeläisvanhempiensa elätti, kukaan ei jaksaisi lotkauttaa korvaansakaan.

Onko ap paljastanut sukupuolensa? Mies vai nainen? Veikkaan et on provo.

Vierailija
53/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onnea, todella kivaa itsenäistä elämäähän sä elät 33-vuotiaaksi. Laitat ihan itse ruokaa ja käyt itse puistossakin. Se on ymmärrettävää, että mamma ja velipoika vie kauppaan ja muille asioille.

Ollaan rehellisiä. Monet muutkin ihmiset tässä maailmassa toivoisivat seuraa kauppareissuille ja muille asioille. :) ap

Vierailija
54/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on provo. Ap on nainen; miehet eivät kylvä tekstejään täyteen hymiöitä. Veikkaan, että kyseessä on teini-ikäinen luovan kirjoittamisen harrastaja.

Vierailija
55/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on provo. Ap on nainen; miehet eivät kylvä tekstejään täyteen hymiöitä. Veikkaan, että kyseessä on teini-ikäinen luovan kirjoittamisen harrastaja.

Teini voi olla mutta ei harrasta kirjoittamista. Tai ainakaan ei ole ollut hereillä äidinkielen tunneilla. Tuolla alkupäässä kirjoittaa, että "veljen työ ei ole semmoista raaskimista"...

Vierailija
56/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teini voi olla mutta ei harrasta kirjoittamista. Tai ainakaan ei ole ollut hereillä äidinkielen tunneilla. Tuolla alkupäässä kirjoittaa, että "veljen työ ei ole semmoista raaskimista"...

Tosiaan en harrasta kirjoittamista. :) ap

Vierailija
57/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ap puhuu totta, että koulutus on jäänyt matalaksi. Ehkä myös haaveilee fantasiansa kaltaisesta elämästä.

Vierailija
58/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ap puhuu totta, että koulutus on jäänyt matalaksi. Ehkä myös haaveilee fantasiansa kaltaisesta elämästä.

Vastasin tuohon jo aikaisemmin:

Suurin osa toisen asteen jälkeisistä koulutusaloista on tyhjän kanssa nyky-yhteiskunnassa, eli koulutus ei ole mikään indikoiva merkki menestyksestä tai tarpeellisista kyvyistä. :) ap

Vierailija
59/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa toisen asteen jälkeisistä koulutusaloista on tyhjän kanssa nyky-yhteiskunnassa, eli koulutus ei ole mikään indikoiva merkki menestyksestä tai tarpeellisista kyvyistä. :) ap

Vastasit mihin? En minä mitään kysynyt.

Vierailija
60/79 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasit mihin? En minä mitään kysynyt.

Mutta otit kantaa "koulutukseeni". ap