Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet pidempi kuin miehesi, niin miksi sitten

Vierailija
01.08.2018 |

valokuvissa kyykistyt sen verran että näyttäisit miestäsi lyhyemmältä? Minulla on yksi kaveri, joka on pituudessa ja leveydessä miestään isompi ja aina valokuvissa menee puolittain miehen taakse jalat koukussa, että näyttäisi olevan 15 lyhyempi kuin mies. Miksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valokuvissa kyykistyt sen verran että näyttäisit miestäsi lyhyemmältä? Minulla on yksi kaveri, joka on pituudessa ja leveydessä miestään isompi ja aina valokuvissa menee puolittain miehen taakse jalat koukussa, että näyttäisi olevan 15 lyhyempi kuin mies. Miksi?

Eipä ole kokemusta tästä aiheestasi.... Älä yleistä yksittäistapauksia.

Vierailija
2/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä. Mä olen kymmenkunta senttiä miestä pitempi ja ehkä jo leveämpikin. Suorassa seison silti, silloin harvoin kun kuvia otetaan (olisikohan niitä 2 -3). Kuvien vähäinen määrä selittyy sillä, että kumpaakaan ei kiinnosta olla kuvattavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole kokemusta tästä aiheestasi.... Älä yleistä yksittäistapauksia.

Miksi vaivauduit kommentoimaan, jos sinulla ei ole aiheesta kokemusta? Itse yleistit nyt kysymyksen kun siihen sorkit.

Vierailija
4/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Cruise seisoo jakkaralla suutelukohtauksissa. Miksei sitä jakkaraa kuvata?

Vierailija
5/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miestäni 7 senttiä pitempi eikä sitä tahdo edes huomata enkä kyykistely valokuvissa.

Vierailija
6/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyyristy, hassu! Sen sijaan hääkuvissa kuvaaja ehdotti ainoastaan asentoja, joissa pituusero ei näy. Esim. minä istun, mies seisoo. Mies kyykkysillään, minä seison jne.

Vierailija
7/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun valokuvissa pitää tuollain luoda mielikuva, ettei nainen voi olla miestä isompi.

Aika moni luulee, että kaikki maailman naiset on kaikkia miehiä lyhyempiä. En ihmettele miksi.

Vierailija
8/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tom Cruise seisoo jakkaralla suutelukohtauksissa. Miksei sitä jakkaraa kuvata?

Myös lyhyet naisnäyttelijät voivat välillä olla korokkeella jos pituusero miesnäyttelijään on merkittävä.

Vierailija
9/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyyristy, hassu! Sen sijaan hääkuvissa kuvaaja ehdotti ainoastaan asentoja, joissa pituusero ei näy. Esim. minä istun, mies seisoo. Mies kyykkysillään, minä seison jne.

Mutta miksei se saanut näkyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän