Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 25v. nainen ja olen antanut pakit neljälle miehelle elämäni aikana

Vierailija
01.08.2018 |

Onko kysyttävää??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä miehissä oli vikana?

Yksi oli liian nuori minulle, yksi oli tummaihoinen ja en viehäty tummaihoisista, muihin kahteen en tuntenut juuri mitään vetoa

ahaa, eli olet rasisti

Ei vaan varsin järkevältä naiselta, ei valitse asioita joista ei pidä.

Vierailija
22/26 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs oon 31 ja kenellekään en ole antanut pakkeja, kukaan ei ole lähestynyt. Itsekään tosin en ole tehnyt aloitteita, mutta kyllä sitä tajuaa olevansa naisena poikkeuksellisen ruma ja kuvottava jos yksikään mies ei ole tähän mennessä halunnut tutustua minuun. Ja se on myöhäistäkin kun itsetunto on jo mennyt tässä asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpäs oon 31 ja kenellekään en ole antanut pakkeja, kukaan ei ole lähestynyt. Itsekään tosin en ole tehnyt aloitteita, mutta kyllä sitä tajuaa olevansa naisena poikkeuksellisen ruma ja kuvottava jos yksikään mies ei ole tähän mennessä halunnut tutustua minuun. Ja se on myöhäistäkin kun itsetunto on jo mennyt tässä asiassa.

No kyllä minusta voit osaksi syyttää myös itseäsi. Ei ole ikein tätä päivää, että naisena odotat tai olisiko oikeampaa  sanoa, että vaadit, että jonkun miehen (tai toisen naisen) pitäisi olla se, joka tekisi aloitteen. Vielä ei ole mitenkään myöhäistä ottaa omaksi asiakseen tehdä aloite. - Jos minä miehenä antaisin, tai olisin antanut kovin paljon vaikuttaa itsetuntooni sen, että olen saanut pakit, niin varmaan tarvitsisin sitä varten jo lääkehoitoa; sen verran monta kertaa olen pakit saanut ja se on kirpaissut.

Ei pakkien saaminen tietenkään mitään mukavaa ja ilahduttavaa ole, mutta jollei koskaan itsekään ole edes yrittänyt tehdä aloitetta ja kokee itsetuntonsa menneen vain siksi, ettei kukaan muu  ole tehnyt itselle aloitetta, niin anna minun kaikki kestää.  

Vierailija
24/26 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pakkien antaminen tässä ei tarkoita kuin treffeistä kieltäytymistä.

Mua on kosittu kolme kertaa, aivan tosissaan  kaikki. Kahdelle ekalle annoin pakit, kolmannen kanssa olen aviossa nytkin. Kosimispakkien antaminen on todella raastavaa. Oma sydänkin  särkyy, kun ei voi sanoa kyllä

Vierailija
25/26 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minusta voit osaksi syyttää myös itseäsi. Ei ole ikein tätä päivää, että naisena odotat tai olisiko oikeampaa  sanoa, että vaadit, että jonkun miehen (tai toisen naisen) pitäisi olla se, joka tekisi aloitteen. Vielä ei ole mitenkään myöhäistä ottaa omaksi asiakseen tehdä aloite. - Jos minä miehenä antaisin, tai olisin antanut kovin paljon vaikuttaa itsetuntooni sen, että olen saanut pakit, niin varmaan tarvitsisin sitä varten jo lääkehoitoa; sen verran monta kertaa olen pakit saanut ja se on kirpaissut.

Ei pakkien saaminen tietenkään mitään mukavaa ja ilahduttavaa ole, mutta jollei koskaan itsekään ole edes yrittänyt tehdä aloitetta ja kokee itsetuntonsa menneen vain siksi, ettei kukaan muu  ole tehnyt itselle aloitetta, niin anna minun kaikki kestää.  

Olet oikeassa siinä, että ei pitäisi kyllä nykyaikana olettaa että miehen pitää tehdä aloite enkä vaadikaan sitä. Omista rajoitteista johtuen (kiusaaminen, ujous yms.) ne aloitteet on jäänyt tekemättä, ei sen takia että olettaisin sen olevan jotenkin miehen velvollisuus. Mutta kyllä se historiallinen, kulttuurinen yms. taakka tässä asiassa on aika painava, ja veikkaan että kyllä tämä asia naisen itsetuntoon yleisesti ottaen enemmän vaikuttaa.  Ja kyllähän se silti aika paljon kertoo jos yksikään mies ei ole lähestynyt. Äärimmäisen harvoin törmään kohtalotovereihin.

Vierailija
26/26 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa siinä, että ei pitäisi kyllä nykyaikana olettaa että miehen pitää tehdä aloite enkä vaadikaan sitä. Omista rajoitteista johtuen (kiusaaminen, ujous yms.) ne aloitteet on jäänyt tekemättä, ei sen takia että olettaisin sen olevan jotenkin miehen velvollisuus. Mutta kyllä se historiallinen, kulttuurinen yms. taakka tässä asiassa on aika painava, ja veikkaan että kyllä tämä asia naisen itsetuntoon yleisesti ottaen enemmän vaikuttaa.  Ja kyllähän se silti aika paljon kertoo jos yksikään mies ei ole lähestynyt. Äärimmäisen harvoin törmään kohtalotovereihin.

Totta, totta. - Olen samaa mieltä kanssasi siinä, kuten kirjoitit tässä se historiallinen, kulttuurinen yms. taakka tässä asiassa  on aika painava. Tämän vuoksi uskon itse, että tasa-arvo on kummankin sukupuolen parhaaksi eikä vain naisten tai ainoastaan miesten. Ei se aloitteen tekeminen ole aina helppoa meille miehillekään. - Ja siitä saa aika vähän lohtua, että -yksinkertaistaen kulttuurisssamme- elää paikoin edelleen käsitys, että miehen tulisi olla se aloitteen tekijä ja myöhemmin suhteessa se vahvempi ja voimakkaampi; se joka ottaa ja päättää suunnan. Jos ajattelee vaikka vain viimeistä noin pariasataa viimeistä vuotta historiassamme niin miehen roolit ja mallit on aika vähän muuttuneet tänä aikana, verrattuna siihen, miten paljon naisen roolit ja mallit ovat muuttuneeet ja laajentuneet. Ja hyvä niin, tästä on hyvä jatkaa, sillä ehkä aikaa myöten taas hyväksytyn ja arvostetun miehen mallit ja rooliodotukset saavat uusia sävyjä ja piirteitä. Kyse ei kuitenkaan ole siitä, että miesten tulisi aikaa myöten muuttua naisiksi tai naisten miehiksi saati siitä, että ideaalina olisi jokin kokonaan sukupuoleton olento.