Olen 25v. nainen ja olen antanut pakit neljälle miehelle elämäni aikana
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehissä oli vikana?
Yksi oli liian nuori minulle, yksi oli tummaihoinen ja en viehäty tummaihoisista, muihin kahteen en tuntenut juuri mitään vetoa
Tjaa,a. - No jos toivot ja haluat itse vielä, joskus prisuhteeseen, niin toivottavasti vielä kohtaat ja löydät haluamasi. Parisuhde on kuitenkin aina enempi ja vähempi kompromiesseja, mutta kokemuksesta voin sanoa, että näin sinkkuna voi elää myös oikein hyvää ja antoisaa ja monin tavoin tyydyttävää elämää. En minäkään olisi valmis kenentahansa kanssa parisuhteeseen mutta onneksi sen kaikkein täydellisimmän (-naisen) ja toisen ääripää -totaalisen kelvottoman väliin mahtuu aika monta muuta potenttiaalista vaihtoehtoa, joista ehkä jostain tulee minun kumppanini ja minusta hänen, vaikka suurinta osaa en varmasti tule koskaan edes näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi oli liian nuori minulle, yksi oli tummaihoinen ja en viehäty tummaihoisista, muihin kahteen en tuntenut juuri mitään vetoa
Osaatko sanoa miksi et tuntenut vetoa kahteen muuhun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko sanoa miksi et tuntenut vetoa kahteen muuhun?
Toinen tuntui todella epävarmalta , ja lisäksi esim. minut facebookiin ensin kysymättä, en lisännyt häntä takaisin. Lisäksi hänen ulkonäkö ja olemus ei viehättänyt yhtään. Toisessa melkeinpä sama juttu, ulkonäkö ei viehättänyt ja tyyppi tuntui liian "viralliselta " omaan makuuni
Pistän paremmaksi; olen 29 v nainen enkä ole antanut yksiäkään pakkeja miehille sillä eivät ole lähestyneet mua kertaakaan. Itse sen sijaan olen saanut vaikka kuinka monet pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ahaa, eli olet rasisti
Vierailija kirjoitti:
Pistän paremmaksi; olen 29 v nainen enkä ole antanut yksiäkään pakkeja miehille sillä eivät ole lähestyneet mua kertaakaan. Itse sen sijaan olen saanut vaikka kuinka monet pakit.
Mentäiskö treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "vaikka kuinka monet"? 50? 100?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ahaa, eli olet rasisti
Jos ei viehäty tummaihoisista on rasisti? haloo järki käteen nyt :-D
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä sulle! Sinulla on ainakin asenne kohdallaan, kun et ole pakeista ottanut liikaa itseesi ja vaipunut epätoivoon sen vuoksi, tai alkanut motkottamaan ja halveksimaan tämän vuoksi kaikkia miehiä (,tai naisia).
Ei pakkien saaminen tietenkään mitään kivaa ole, mutta minkäs teet; eteenpäin elävän mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ahaa, eli olet rasisti
Me kaikki naiset ei vaan pidetä niistä. Mä ainakin viehätyn vaan valkosista miehistä, koska ne on oikeesti komeita ja käytöstavat kohillaan. Yleensä.
N19
Tarkottaako pakit tässä kaikkia miesten lähestymisiä? Vai vaan niitä, joita oot tapaillu tjm?
sama itellä. miehet kyllä haluaaa muttei uskalla lähestyä kuin ainoastaan karskit psykopaatit.. viimeisimmän narsistin mielestä multa puuttuu luonnetta. eli luonteeni on niin kamala ettei kannatakaan lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkottaako pakit tässä kaikkia miesten lähestymisiä? Vai vaan niitä, joita oot tapaillu tjm?
Yhden kanssa olin treffeillä, toiset ilmaisi kiinnostumisensa minua kohtaan ja halusivat viedä minut ulos mutta en lähtenny
Minä olen antanut kahdelle pakit. Yksi oli vasta eronnut nelikymppinen iskä, itse olin 19-vuotias. Toinen oli kaveri, joka ensin kertoi olevansa niin ällöttävä ja kauhea ihminen, ettei kukaan normaali nainen voi haluta häntä ja sitten yritti suudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ahaa, eli olet rasisti
Me kaikki naiset ei vaan pidetä niistä. Mä ainakin viehätyn vaan valkosista miehistä, koska ne on oikeesti komeita ja käytöstavat kohillaan. Yleensä.
N19
Ihan validi syy. En mäkään viehäty neeekereistä enkä ähhlyistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen antanut kahdelle pakit. Yksi oli vasta eronnut nelikymppinen iskä, itse olin 19-vuotias. Toinen oli kaveri, joka ensin kertoi olevansa niin ällöttävä ja kauhea ihminen, ettei kukaan normaali nainen voi haluta häntä ja sitten yritti suudella.
hyi hitto :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ahaa, eli olet rasisti
N19
Mitä tarkoittaa "koska ne on oikeesti komeita" :D Siis miten ne on oikeesti komeita? Mun mielestä joku ryhmä tummia miehi on vaan niiiiin komeita ettei suurin osa valkoisista pääse lähelle mitenkään. En oo siis mikään tavis ja läski. Sanon sen takia koska kyllä mä itseki joskus taisin ne yhtistää mutten enään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ahaa, eli olet rasisti
N19
Mitä tarkoittaa "koska ne on oikeesti komeita" :D Siis miten ne on oikeesti komeita? Mun mielestä joku ryhmä tummia miehi on vaan niiiiin komeita ettei suurin osa valkoisista pääse lähelle mitenkään. En oo siis mikään tavis ja läski. Sanon sen takia koska kyllä mä itseki joskus taisin ne yhtistää mutten enään.
Tummaihoisilla on ihan erilaiset kasvonpiirteet kun valkoihoisilla, esim turpeat huulet. Itseäni ei ainakaan viehätä turpea huulet. Lisäksi tumma ihonsävy ei viehätä, en tiedä mikä siinä on. Kun ei niin ei.