Miten rumat on pitkällä, hoikalla naisella laihat pitkät kädet jos ei treenaa niitä yhtään?
Kommentit (12)
Pitkät ja hoikat raajat ovat kauniit.
Sirot, pitkät raajathan on tosi kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Sirot, pitkät raajathan on tosi kauniit.
Mun mielestä ne on aina ollut rumat.ja oon 182 cm ,pitkät kädet ja jalat. vihaan käsiäni siis.
Pitäisikö pitkällä ja hoikalla olla sitten mieluummin lyhyet ja paksut käsivarret? Olipa tyhmä kysymys. Ja huonosti kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö pitkällä ja hoikalla olla sitten mieluummin lyhyet ja paksut käsivarret? Olipa tyhmä kysymys. Ja huonosti kirjoitettu.
Nosiis mielestni sellaiset treenatut olisi nätit niinkuin jollain fitness naisella mutta itselläni on tälläiset , laihat tikut...
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi olla pitkät ja lihaksikkaat?
Vaikka itse oon tosi pitkä nainen (pari senttii vaille 170) niin silti mulla on tosi lihavarakenteiset kädet ja jalat, siis vaikka olisin tosi hoikka niin en näyttäis hoikalta. :( persjalka en kuitenkaan ole.
Siis miksi puhutaan käsistä kun tarkoitetaan käsivarsia?
Esim. kun lähetin yhdella kuvani, niin kysyi heti että " miks sun kädet näyttää noin laihoilta" :( a.p
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse oon tosi pitkä nainen (pari senttii vaille 170) niin silti mulla on tosi lihavarakenteiset kädet ja jalat, siis vaikka olisin tosi hoikka niin en näyttäis hoikalta. :( persjalka en kuitenkaan ole.
Jos alle 170 niin et oo kyllä missään mittakaavassa edes pitkähkö 🙄
Siimakädet ovat varsin epäviehättävät