Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa tänä kesänä halpa loma

Vierailija
01.08.2018 |

Näillä tappohelteillä kukaan meidän perheestä, edes mun mies, halunnut lähteä mihinkään. Kotona oleilua neljän seinän sisällä lueskelua, lautapelejä ja ruuan valmistusta. Koko lomakassa käyttämättä.

No, tämä oli erillainen kokemus ja todella halpa. Jäipä sitten talvilomalle enemmän käyttörahaa ja voi vaikka katsella vähän kalliimpia lomakohteita.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkette te talvellakaan mitään muuta haluu kuin lautapelailla neljän seinän sisällä?

Vierailija
2/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ole vieläkään tänä kesänä tajunnut, jos siellä kotona kerran on niin tuskaisen kuuma kuin kaikki valittaa niin miksi sinne sisälle jäädään koko päiväksi lojumaan? Eikö lautapelejä voi pelata ja lukea siellä ulkona varjossakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, lähdetään kaukolomalle Etelä-Amerikkaan talvella, kun lomakassa jäi näillä älyttömillä helteillä käyttämättä kotimaassa ja Euroopassa.  Argentiina on ollut pitkään haaveena ja nyt se sitten toteutuu. Jess.  Ai niin ,ja mun mieskin tykkää lähteä, unohdin mainita.

Vierailija
4/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä, meillä koko kodissa ilmastointi ja ainut paikka missä pystyi olemaan, onneksi.  ap 

Vierailija
5/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehei, lähdetään kaukolomalle Etelä-Amerikkaan talvella, kun lomakassa jäi näillä älyttömillä helteillä käyttämättä kotimaassa ja Euroopassa.  Argentiina on ollut pitkään haaveena ja nyt se sitten toteutuu. Jess.  Ai niin ,ja mun mieskin tykkää lähteä, unohdin mainita.

Mahtavaa!! Muistakaa ottaa lautapelit mukaan niin voitte pelata siellä hotellihuoneessa. Ulkona on kuitenkin liian kuuma.

Vierailija
6/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko lautapeleistä huomautteleva hiukka katkera - ihan vaan pikkuisen?

Argentiinasta lähtee laivaretki Antarktikselle (ei liian kuumaa).

Aivan huikea reissu, mitä olen kiinnostuneena googlaillut. Sinne ollaan aikeissa lähteä, itse asiassa se on koko reissun focus, ei ylikansoitetut hiekkarannat lieve ilmiöineen.  ap

Vierailija
7/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko lautapeleistä huomautteleva hiukka katkera - ihan vaan pikkuisen?

Argentiinasta lähtee laivaretki Antarktikselle (ei liian kuumaa).

Aivan huikea reissu, mitä olen kiinnostuneena googlaillut. Sinne ollaan aikeissa lähteä, itse asiassa se on koko reissun focus, ei ylikansoitetut hiekkarannat lieve ilmiöineen.  ap

Lieveilmiöineen

Lieve v...u ilmiöineen

Vierailija
8/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menette sinne Antartiksen risteilylle, niin muistakaa ottaa kuvamateriaalia todisteeksi.

Ei siksi, että epäilisin ettette ole sinne menossa, vaan siksi, että litteä maa teorian kannattajien mukaan, sinne ei voi mennä, koska se on kielletty ja vartioitu maailman reuna.

Vierailija
9/9 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, yes! pitää muistaa ettei kurkota reunan yli. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä