Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaat ihanan kumppanin mutta seksi sellaista räpeltämistä. Pakit vai hyväksyt asian?

Vierailija
01.08.2018 |

Eli kuvitellaan että olet sinkku ja uutta puolisoa olet hakemassa. Hyväksytkö hiljaa asian ja ehkä asia korjaantuu. Vai onko että no no.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
22/38 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

Ihanaa! Sä oot taas täällä. Missä sä olet ollut, lomallako, Nasuni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn koska seksi ei ole minulle mitenkään tärkeää. Voin olla ilmankin. Jos olisi kiva kaveri ja muuten kaikki synkkaisi loistavasti, miksi ei? Ihanne tilanne oikeastaan.

sinkkunainen

Vierailija
24/38 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapasit mun exän, niin ei parane. Huononee ajan kanssa vielä lisää.

Vierailija
25/38 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi katselemaan moista räpeltämistä.

Vierailija
26/38 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se alussa olla hieman kokeilemista, kun ei vielä tiedä, mistä toinen tykkää. Ihmiset ovat kuitenkin niin erilaisia ja uuden kumppanin kanssa ei välttämättä toimi samat jutut kuin edellisten.

Vierailija
27/38 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei parane.

Täällä 15v kokemus.

Mies edelleen aivan ihana ja seksi edelleen ihan perseestä

Hyvänen aika, opeta se miehesi!

No eihän nyt tälläistä kokonaisvaltaista olemista ja tekemistä pysty kenellekään opettamaan.

Miten naista kosketaan, miten suudellaan, miten vartaloa käytetään ja painetaan päälle.

Kaikkihan sen opettaisi miehilleen, jos sen voisi opettaa.

Vierailija
28/38 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta, että uusi mies tietää, mistä nautin. Samoin pyydän, että hän kertoo, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei.

Mutta: takana vuosikymmenien liitto. Seksi on ollut aivan paskaa. Olen tuhansia kertoja selittänyt ja pyytänyt, mitä tarvin, että nautin. Ei muutosta. Eli jos ei lähde sujumaan niin JUOKSE, jos seksi on sinulle tärkeää.

Tämä on hirveän surullista mutta ihan totta.

Vierailija
29/38 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus mies joka ei osannut kuin yhden tai kaksi asentoa seksissä. Vaihtoon meni.

Vierailija
30/38 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keski-ikäinen mies ei osaa hoidella keski-ikäistä naista, niin antaisin pakit. Ei se siitä tule paranemaan. Etsi itsellesi sopivampi kumppani.

Vierailija
31/38 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aika tärkeää on oppimiskyky ja miehen asenne. Jos nämä pielessä, niin hommasta ei tule mitään.

Vierailija
32/38 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on huonoa, niin tuskin paranee. Oman mieheni kanssa vakiinnuin juuri siksi, että se oli jo ekalla kerralla mielettömän hyvää. Se tuntui heti ehdottoman OIKESLTA hänen kanssaan. On ollut sittrmmin vuosien myötä erilaisia vaikeuksia, mutta nkmenomaan toimiva fyysinen puoli on pitänyt suhteemme kasassa. Kemiaa joko on tai ei ole, eikä sitä voi bäkisin luoda.

Vierailija
33/38 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun ennen niin kiihkeästä naisesta on tullut ihan lahna vaihdevuosien myötä? Ei kuulemma huvita eikä jaksa.

Vierailija
34/38 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aloittaja koskaan harrastanut seksiä? Yleensähän se on alussa vähän räpeltämistä.

Jaa, ei minulla vaan ole räpeltämistä. Kyllä hyvää seksiä pitää olla jo ihan ekoilla kerroilla, muuten ei tapahdu semmoista tunnepuolen kiintymystä, vaan se puoli jotenkin jää vajaaksi.

Höpö höpö! Tunnepuoli ja seksi eivät kasva yhtäaikaa. Mites sitten vanhana, kun ei enää pysty seksiin, kuoleeko tunnekin? Tai hääyöhön odottavat, hekö eivät rakastakaan? Seksi on yliarvostettua, tunne aliarvostettua nykypäivänä.

Tv Mummo 62v, 19-vuotiaasta säännöllistä seksiä harrastanut ja silti pidän tunteita ylivoimaisesti tärkeimpinä elämän aikana.

En tiedä halusitko tahallaan kärjistää ja ymmärtää väärin? Se joka väittää, ettei upea seksi mene tunteisiin, niin valehtee rankasti. Jos tuota tunnetta ei saavuta, niin jää jotain pois.

Itse en kuulu siihen ryhmään, joka odottaa avioliittoa tai muutenkaan toimii uskontoperustaisesti. Uskon evoluutioon ja että olemme lopulta eläimiä, joiden luonnollinen pariutuminen ei todellakaan ole pidättäytymistä. Mutta totta kai kukin saa edetä miten itse tuntee hyväksi.

Jos nyt selvennän, niin minua ei haittaa jos jännitys pilaa asioita vaikka nyt sillä ekalla kerralla. Tunnistan semmoiset asiat. Mutta jos sitä kemiaa ei löydy, toisesta paljastuu jotain itselle ylipääsemätöntä (henkistä tai fyysistä) ja seksi ei ole kaikilla tasoilla rentoa rakastelua, niin se ei ole helposti korjattavissa oleva asia.

Itse en voi (enää) elää suhteessa, jossa seksi on huonoa. Joten mieluummin jatkan etsimistä siinä kohtaa.

Nyt olen vuosia ollut suhteessa, jossa vakka on todellakin kohdannut kantensa: seksi toimii, kaikki toimii ja olen joka päivä onnellinen. Tiedän, että luonto vihjasi jotain siinä kohtaa kun seksi heti ensimmäisellä kerralla tuntui erityiseltä!

Vierailija
35/38 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, että olemme seksipalstalla, joten vastauksenikin keskittyy enemmän otsikkoon ja seksiin. Pelkään, että vastauksena minut leimataan tunnevammaiseksi. Se ei todellakaan ole totta. Hyvä seksi ei sulje pois tunteita, vaan niitä on itseasiassa nyt enemmän kuin koskaan. Ei sitä turhaan sanota parisuhteen liimaksi!

Vierailija
36/38 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun ennen niin kiihkeästä naisesta on tullut ihan lahna vaihdevuosien myötä? Ei kuulemma huvita eikä jaksa.

?

Vierailija
37/38 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyse siitä että on jo valmiiksi lahna.

Vierailija
38/38 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti asennevammainen (”jokainen on vastuussa omasta orgasmista” jne) tai estoinen (ei suostu katsomaan tai koskemaan esimerkiksi jotain rintoja ollenkaan), niin en kyllä usko, että pitäisin. Sen sijaan, jos kyse on puhtaasti kokemattomuudesta tai jännityksestä tai muuten vaan vierastamisesta, mutta halu oppia on olemassa, niin varmasti jatkan kehittelyä. Kerta muuten on kiva mies.

Ekan skenaarion mies on muuten vaikea kuvitella kovin kivaksi seurustelukumppaniksi sängyn ulkopuolellakaan... terkkuja eksälle!