suomalaiset ovat naiiveja tiedeuskovaisia
kaikki, mitä nasa kertoo suomalaistoimittajille, uppoaa heihin kuin häkä..
mars on ensiyönä maata lähimpänä päläpälä ja nasa ilmoittaa tietty kilometrit..
ihana kuunnella näitä papukaijoja.
marsiin on matkalla muuten punainen urheiluauto.. ;)
Kommentit (15)
Jäi seuraaminen kesken edellisessä ketjussa, mutta oliko se nyt niin, ettei maa olekaan littana, vaan pallo, johon on porattu reikä keskelle?
koskaan ei kuule suomalaista kriittistä ''tiedetoimittajaa'' - kaikki uppoaa kuin häkä, kunhan sen jutskan on toimittanut joku ulkomaan erkki - tän täytyy olla totta ja sitä oikeampaa tiedettä.
skifiuskovat kiittää.
kenellä paras mielikuvitus sekä parhaimmat mediakanavat, voittaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Jäi seuraaminen kesken edellisessä ketjussa, mutta oliko se nyt niin, ettei maa olekaan littana, vaan pallo, johon on porattu reikä keskelle?
eiooporattu, on ollut hollow kai aikas kauan ehkä aina. mistä ne sadut kumpuaa ja legendat.. niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eiooporattu, on ollut hollow kai aikas kauan ehkä aina. mistä ne sadut kumpuaa ja legendat.. niinpä.
Mitenkän reilu sata vuotta sitten Amundsen ja Scott pääsivät etelänavalle, eivätkä tipahtaneet sinne kuoppaan?
Vai onko se reikä porattu sen jälkeen?
Näinpä, kannattaa ehdottomasti tiedeuskovaisuuden sijaan lueskella salaliittoteorioihin ja kreationismiin keskittyviä nettisivuja, joissa kouluja käymättömät vatipäät ja foliohatut jakelevat uskomatonta tuubaansa. Se on sitä lähdekritiikkiä.
Valitettavasti joukossa on myös naivia uskovaisia.
Ala jo säästämään sairaseläkkeestäsi ja käy itse katsomassa näkyykö antarktiksella salaperäistä reikää. Vai oletko suljetulla osastolla?
Vierailija kirjoitti:
kaikki, mitä nasa kertoo suomalaistoimittajille, uppoaa heihin kuin häkä..
mars on ensiyönä maata lähimpänä päläpälä ja nasa ilmoittaa tietty kilometrit..
ihana kuunnella näitä papukaijoja.marsiin on matkalla muuten punainen urheiluauto.. ;)
Kerro toki meille nyt Se Suuri Totuus, jonka Nasa meiltä piilottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkän reilu sata vuotta sitten Amundsen ja Scott pääsivät etelänavalle, eivätkä tipahtaneet sinne kuoppaan?
Vai onko se reikä porattu sen jälkeen?
ja mistäs tiedät että pääsivät keskelle.. koska nasa sanoi niin? heh
musta on ihanaa lukea näitä suivaantuneita tiedeuskiksia, jotka on ihan että uulallaaa, eiks mun moderni tiedeuskislaisuus kestäkään vettä..
Juuh, no itsekin olen yliopiston käynyt. Opiskelin käytännössä tieteen filosofiaa pääaineena. Mitä mulle jäi käteen, niin oli se, että tiede ei todellakaan ole totuus. Tiede ei todellakaan ole objektiivista. Tiede on aina tieteenalasta ja heidän perususkomuksistaan riippuvaista.
Mä ihmettelen suomalaisten tiedeuskovaisuutta. Teorioihin suhtaudutaan totuuksina, ei teorioina. Jos tulee joku tutkimus, niin se heti omaksutaan ja sovelletaan joka elämän alueelle.
Aloin muinoin suorittaa toista tutkintoa Oulun yliopistossa. En ollut päästä läpi kurssia "kirjaston käyttö", koska piti tehdä monivalintakoe virheettömästi. Yritin ainakin viisi kertaa! Se tökkäsi aina siihen, etten kyllä - ei -väittämissä suostunut laittamaan ruksia kohtaan "Tiede on aina objektiivista". Lopulta olin, että no kait se on pakko nää nopat saada ja valehdella kokeessa ja ruksin lopulta kyllä.
Suomalaiset nyt uskoo kaiken mitä niille sanotaan muutenkin. Työelämässäkin olen huomannut, että ne uskoo kun niille sanoo esim. että osaan tehdä jotain, vaikka on ilmiselvää etten osaa. Sitten ne kehuu jälkeenpäin, että tuo se osaa sitä sun tätä. Jotenkin ihan käsittämätöntä.
Ei ihme, että täällä poliitikot keksiä ihan mitä vaan sääntöjä ja määräyksiä, ja kansa vaan uskoo ja toistelee perässä: meillä on maailman paras maa ja läpälää.
jep ja kaikki uudet trendit tosin 20v viiveellä on kuumnta hottia täällä.. lol..
liikkistä