Mies sanoi rakastavansa
Kolme viikkoa tunnettu. Olen alusta asti ollut varpaillani, koska intuitio sanoo, että tää ei ole ihan normaalia. Eilen mies pitkän puhelun aikana sanoi "Mä rakastan sua!", jonka jälkeen murtui kyyneliin. Mä menin aivan lukkoon. Mä olen hyvin ahdistunut, sillä tämä on mennyt niin intensiiviseksi niin lyhyessä ajassa. Ja joku sisäinen ääni sanoo, että ei näin nopeasti ja intensiivisesti voi alkaa mitään hyvää.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta. Voiko kolmen viikon aikana ihastuminen kehkeytyä rakkaudeksi?
Sanoisin, että miehellä on pakkomielle saada joku kumppani ja äkkiä. Epäilyttävältä kuullostaa.
miten tiiviisti olette olleet yhdessä?
Vähintään tunteellinen hörhö, joka voi muuttua rasittavaksi. Pahimmillaan manipuloiva narsisti. Tietysti jos haluat katsoa kortit loppuun niin jatkat tapailua ja sanot että edetään kaikessa rauhassa. Jos kyseessä on ensimmäinen tapaus niin tunteet tuskin muuttuvat ja jos jälkimmäinen tapaus niin hermo taitaa miehellä mennä suhteellisen nopeasti ja käytös muuttua.
huutaa han se kinalandia klanila samaa etunimellä korttelien kaikupohjassa, ei voi edes nepalissa syödä rauhassa kun häiritsee, verhot eteen ettei klanilasta jatkuvasti tiiruta ulos... no, partiolle soitto.
toisessa laadukkaammassa parturissa sitten töllättiin takaisin henkilökunnan kanssa kun kun blondattu kuvatus tölläsi mieskohdettaan kilpailevan iikkeen ulkopuolella,
Ap täällä. Olemme molemmat yli 40 vuotiaita ja elämää ja parisuhteita on ollut. Se mikä tästä tekee vielä sietämättömämpää on se, että kyseessä on julkisuuden henkilö. Mä en tunne, kuten hän ja mua pelottaa mitä media kirjoittaa, jos heittäydyn tähän juttuun täysillä. Tämä ei ole provo, mutta minustakin kuulostaa hyvin saippuaoopperalta nyt kun tätä omaa tekstiä lukee itse. -ap
Onko kyseessä luovan alan ihminen? Jos on, niin ihan normaalia. Eikä se tarkoita sitä että hän rakastaa sinua, melodramaattinen tapa puhua on vain hänen tyylinsä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä luovan alan ihminen? Jos on, niin ihan normaalia. Eikä se tarkoita sitä että hän rakastaa sinua, melodramaattinen tapa puhua on vain hänen tyylinsä.
Mutta siis sotkea nyt rakkautta deittailun alkuvaiheessa? On hyvin harhaanjohtavaa ja epäkunnioittavaa minun mielestäni. -ap
Minä olen tuollainen tunteileva hörhö, jonka rakkaudentunteet nousevat pintaan nopeasti ja joka myös kertoo tunteistaan hyvin spontaanisti. Kyllä tunteet minun puoleltani ovat totta eikä niiden pitkä harkitseminen asioita muuta mihinkään suuntaan.
Me ihmiset ollaan erilaisia. Minä kerron miehelleni rakkaudestani päivittäin ja hän ehkä kerran kuukaudessa tekee rakkaudentunnustuksia.
Ap täällä. Tämä mies pyysi kirjaimellisesti minua jättämään nykyisen elämäni ja muuttamaan hänen kanssaan toiseen maahan. Pyysi jättämään työni, lapseni ja kotini. Kysyin, että tajuaako hän todella miten paljon hän nyt sekoittaa pakkaa? Hän vastasi, että tajuaa, mutta se ole hänen ongelmansa... Hän haluaa vain, että olen hänen. Mua pelottaa. Tämän miehen käytös pelottaa minua. -ap
Rakkauden haudalla kirjoitti:
Ap täällä. Tämä mies pyysi kirjaimellisesti minua jättämään nykyisen elämäni ja muuttamaan hänen kanssaan toiseen maahan. Pyysi jättämään työni, lapseni ja kotini. Kysyin, että tajuaako hän todella miten paljon hän nyt sekoittaa pakkaa? Hän vastasi, että tajuaa, mutta se ole hänen ongelmansa... Hän haluaa vain, että olen hänen. Mua pelottaa. Tämän miehen käytös pelottaa minua. -ap
Siis joku ulkomaalainen julkkis vai? Luulen että olet joutunut nettihuijarin pauloihin. Oletteko edes tavanneet? Älä nyt vaan usko tuollaista paskaa hei!
Rakkauden haudalla kirjoitti:
Hei Paula, Samulilla on nyt vähän vaijeeta nyt. Ekana isän kuolema ja sitten ero.
Mun mies sanoi tuon minulle toisilla treffeillämme. Tunsin samoin, joten vastasin samoin. Siitä parisen kuukautta niin jo oltiin harrastettu seksiäkin ja asuttiin yhdessä. Mies on kyllä erittäin temperamenttinen/tunteellinen edelleen (siis ei silleen temperamenttinen että olisi väkivaltainen fyysisesti tai psyykkisesti), vähän semmoinen "drama queen". Jos joskus harvoin tulee jotain skismaa, niin heti olen "repinyt sydämen hänen rinnastaan". Mutta joo, leppyykin nopeasti (kuten minäkin), eli ei haittaa kun vaan ei itse lähde siihen teatteriin mukaan.
Silti - tuo että sun pitäisi hylätä kaikki ja muuttaa toiseen maahan, kuulostaa vähän friikiltä kyllä.
Kuulostaa oudolta. Voiko kolmen viikon aikana ihastuminen kehkeytyä rakkaudeksi?