Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa exän joka päiväistä soittelua.

Vierailija
31.07.2018 |

Soittaa vähintään kaksi tai kolme kertaa päivässä. Yleensä sellaisena hetkenä kun minulla olisi muutakin puuhaa.
Soittaa kysyäkseen lapsen asioita mutta alkaa aina höpistä kaikesta muusta. Ja lapsi on sen verran iso että voisi sillekin soittaa ja puhua mikä ikinä nyt keksii lasta koskien olevan asia.
Onko muilla tarttuvia exä? Miten tämän kanssa asiaa käsitellä? Olen kyllä usein ehdottanut että soita suoraan lapselle, minä olen töissä/kaupassa/vessassa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa voi olla vaarana sekin, että alkaa muuten häiriköimään, jos et vastaa puheluihin kuin silloin tällöin tai et ollenkaan. Jos ei ole muita ihmiskontakteja ja kokee Sinut ainoaksi, jolle voi puhua, niin voi jopa napsua päässä jos liiemmälti otat etäisyyttä.

Vaikea juttu. Pitäis tehdä selkeät säännöt ja vaadit, että niistä pidetään kiinni. Sanot suoraan hänelle, että hankkii oman elämän.

Eihän ap ole mitenkään tuonut esiin että mies olis joku psyko tai stalkkeri?!

Oletko siis ap kertonut miehelle että puhelut ahdistavat vai tyytynyt vaan valittamaan täällä palstalla?

Vierailija
22/28 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun korvaan kuulostaa että mies enemmän ystävää kun naista vailla. Saati sitten että vonkais ap:n perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että semmoinen miesvihaketju!!

Minä puolestani näen tässä ketjussa ylipainoisten syrjintää, ihan varmasti!

Vierailija
24/28 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onneksi soittele. Liikaa on kuitenkin yhteydessä viestein. Kaikki lapset on teini-ikäisiä ja voisi asiat hoitaa heidän kanssaan. Inhottaa koko ex.

Exä ei inhota, olemme tulleet oikein hyvin toimeen eron jälkeen. Mutta nyt on alkanut tuo soittelu lähteä lapasesta. Ja kun käyttää lasta kai tekosyynä soittaa.

Ap

Vierailija
25/28 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että semmoinen miesvihaketju!!

Mistä päättelit exän sukupuolen vai onko sinulle kaikki aloitukset miesvihaa?

Vierailija
26/28 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi turha ero hyvästä miehestä...pariterapia olisi luultavasti pelastanut liiton. Miksi et voi ap miettiä onko teillä edellytyksiä palata yhteen? Vai onko sulla joku komea panokamu joka tyydyttää tarpeet, mutta ei halua parisuhdetta? Sitten ymmärrän jotenkuten vastahankaisuuden eksän yhteydenotoille.

Mistä sinä tiedät oliko ap:n mies hyvä vai ei? Ja miksi pitäisi palata yhteen? Siksi ettei miehelle tule paha mieli?

Syy suurimma osalle eroista Suomessa on "olin yksinäinen suhteessa" tai "kasvoimme erilleen" eli nainen vain kyllästynyt perusarkeen tai sitten ei ole osannut ilmaista itseään ymmärrettävästi miehelle.

Ja miksei se olisi tarpeeksi hyvä syy erota? Miksi pitäisi roikkua suhteessa onnettomana?

Vierailija
27/28 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/28 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi turha ero hyvästä miehestä...pariterapia olisi luultavasti pelastanut liiton. Miksi et voi ap miettiä onko teillä edellytyksiä palata yhteen? Vai onko sulla joku komea panokamu joka tyydyttää tarpeet, mutta ei halua parisuhdetta? Sitten ymmärrän jotenkuten vastahankaisuuden eksän yhteydenotoille.

Mistä sinä tiedät oliko ap:n mies hyvä vai ei? Ja miksi pitäisi palata yhteen? Siksi ettei miehelle tule paha mieli?

Syy suurimma osalle eroista Suomessa on "olin yksinäinen suhteessa" tai "kasvoimme erilleen" eli nainen vain kyllästynyt perusarkeen tai sitten ei ole osannut ilmaista itseään ymmärrettävästi miehelle.

On ilmaissut mutta miehellä ei ole ollut kuulo päällä. On aika ikävä olla yksinhuoltaja parisuhteessa, Se mieslapsen  palkka-nimellä  kulkeva lapsilisä ei mitenkään kompensoi aikuisen seuran puutetta.Hyvin harva nainen haluaa olla äitihahmo  miehelleen.

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi