En jaksa exän joka päiväistä soittelua.
Soittaa vähintään kaksi tai kolme kertaa päivässä. Yleensä sellaisena hetkenä kun minulla olisi muutakin puuhaa.
Soittaa kysyäkseen lapsen asioita mutta alkaa aina höpistä kaikesta muusta. Ja lapsi on sen verran iso että voisi sillekin soittaa ja puhua mikä ikinä nyt keksii lasta koskien olevan asia.
Onko muilla tarttuvia exä? Miten tämän kanssa asiaa käsitellä? Olen kyllä usein ehdottanut että soita suoraan lapselle, minä olen töissä/kaupassa/vessassa.
Kommentit (28)
Minun korvaan kuulostaa että mies enemmän ystävää kun naista vailla. Saati sitten että vonkais ap:n perään.
Vierailija kirjoitti:
Että semmoinen miesvihaketju!!
Minä puolestani näen tässä ketjussa ylipainoisten syrjintää, ihan varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Ei onneksi soittele. Liikaa on kuitenkin yhteydessä viestein. Kaikki lapset on teini-ikäisiä ja voisi asiat hoitaa heidän kanssaan. Inhottaa koko ex.
Exä ei inhota, olemme tulleet oikein hyvin toimeen eron jälkeen. Mutta nyt on alkanut tuo soittelu lähteä lapasesta. Ja kun käyttää lasta kai tekosyynä soittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Että semmoinen miesvihaketju!!
Mistä päättelit exän sukupuolen vai onko sinulle kaikki aloitukset miesvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi turha ero hyvästä miehestä...pariterapia olisi luultavasti pelastanut liiton. Miksi et voi ap miettiä onko teillä edellytyksiä palata yhteen? Vai onko sulla joku komea panokamu joka tyydyttää tarpeet, mutta ei halua parisuhdetta? Sitten ymmärrän jotenkuten vastahankaisuuden eksän yhteydenotoille.
Mistä sinä tiedät oliko ap:n mies hyvä vai ei? Ja miksi pitäisi palata yhteen? Siksi ettei miehelle tule paha mieli?
Syy suurimma osalle eroista Suomessa on "olin yksinäinen suhteessa" tai "kasvoimme erilleen" eli nainen vain kyllästynyt perusarkeen tai sitten ei ole osannut ilmaista itseään ymmärrettävästi miehelle.
Ja miksei se olisi tarpeeksi hyvä syy erota? Miksi pitäisi roikkua suhteessa onnettomana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi turha ero hyvästä miehestä...pariterapia olisi luultavasti pelastanut liiton. Miksi et voi ap miettiä onko teillä edellytyksiä palata yhteen? Vai onko sulla joku komea panokamu joka tyydyttää tarpeet, mutta ei halua parisuhdetta? Sitten ymmärrän jotenkuten vastahankaisuuden eksän yhteydenotoille.
Mistä sinä tiedät oliko ap:n mies hyvä vai ei? Ja miksi pitäisi palata yhteen? Siksi ettei miehelle tule paha mieli?
Syy suurimma osalle eroista Suomessa on "olin yksinäinen suhteessa" tai "kasvoimme erilleen" eli nainen vain kyllästynyt perusarkeen tai sitten ei ole osannut ilmaista itseään ymmärrettävästi miehelle.
On ilmaissut mutta miehellä ei ole ollut kuulo päällä. On aika ikävä olla yksinhuoltaja parisuhteessa, Se mieslapsen palkka-nimellä kulkeva lapsilisä ei mitenkään kompensoi aikuisen seuran puutetta.Hyvin harva nainen haluaa olla äitihahmo miehelleen.
ohis
Eihän ap ole mitenkään tuonut esiin että mies olis joku psyko tai stalkkeri?!
Oletko siis ap kertonut miehelle että puhelut ahdistavat vai tyytynyt vaan valittamaan täällä palstalla?