Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alistujanainen otti kerrankin ja vei miestä

Dgh
31.07.2018 |

Vaimo oli viikon poissa, sunnuntaina palasi ja kun lapset olivat vielä päivän poissa niin olin pitkin viikkoa tekstaillut puolituhmia että sunnuntai-illalla onkin sitten aikaa ja vapautta temmeltää vaikka mitä. Vaimo on vahva ihminen mutta sängyssä aina täysin vietävä, muuten ei tule mitään.
Mulla oli fyysisesti erittäin rankka viikonloppu takana vähillä unilla eikä suuresti olisi edes panettanut kun väsy painoi. Jätin siis aloitteen tekemättä. Tämähän teki, mitä ei satu kuin kerran vuoteen, kävi kaluun kiinni ja alkoi runkata. Sitten tapahtui jotain toista kertaa 8-vuotisen suhteemme aikana: alkoi ottaa multa poskeen oma-aloitteisesti ja niin hyvin ottikin että ajattelin jo että sitä on viikon aikana käyty salaa jollain suikkarikurssilla.
Vuoro vaihtui ja alkaessani itse antaa kielihoitoa, tarttui mua päästä ja painoi haaroihinsa niin että häpyluuta vasten olevaan nenääni melkein sattui. (Ei tee sitäkään koskaan) Sitten vaimo veti mut sisäänsä, tarttui pakaroista ja määräsi tahdin, otti voimakkaimman suristimensa ja hoiti silla klittaansa. Kauaa ei kestänyt kun tuli sellainen big O, että meillä varmaan ikkunat helisivät. Minä en ehtinyt ollenkaan mukaan. Vaimo veti pihdit kiinni, kääntyi kyljelleen selkä minuun päin ja jäi siihen värisemään. Vaipui johonkin koomaan mutta ei nukahtanut. Hyväilin hetken mutta ei mitään elonmerkkiä. Pah, vedin housut jalkaan nousin, ”mihis sä meet?”.
Kävin pesemässä suristimen, vein laatikkoon ja lähdin ulos jäähylle. Jäi kai odottamaan että käyn tyydyttämässä itseni häneen lusikassa kuten joskus joutuu tekemään jos vaimon esilämmitys menee liian pitkälle.

Hieno kokemus mutta on helppoa tuntea empatiaa niitä naisia kohtaan, joita mies ei hoida loppuun :)

Aamulla otin sitten omani ja roolit olivat kääntyneet taas entisiksi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan