Mitä mieltä clip on-hiusten pidennyksistä?
Eli, minulla on hiustenkasvatusprojekti menossa, omat hiukseni ovat nyt n. olkapäille. Ongelma on että en malttaisi odottaa että ne kasvaisivat pidemmiksi, ja olenkin käyttänyt clip on- pidennyksiä. Olen ihan kampaajan kanssa ne valinnut että sopivat täysin oman tukkani väriin, ja koska omat hiukseni ovat erittäin paksut, olen hankkinut niitä tarpeeksi paljon. Mielestäni näyttävät siis luonnollisilta. Haluankin vähän kysellä mielipiteitä, onko ne aina nolot ja feikin/kauhean näköiset(tyyliin tuksu)? Olen kuitenkin jo 27, en mikään teini..
Niin ja sen vielä sanon että muu tyylini on erittäin luonnollinen, meikkaan hillitysti eikä ole ripsienpidennyksiä yms..
Kommentit (7)
Menen aina parturiin, kun mun on-hiukset kasvaa liian pitkiksi.
Eli, jos hiuksesi olisivat oikeasti paksut, et tarvitsisi mitään hiuslisäkkeitä.
Eli, tyylisi on luonnoton, kun käytät hiuslisäkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta, tämä liittyi aloitukseen miten?
Vierailija kirjoitti:
Eli, jos hiuksesi olisivat oikeasti paksut, et tarvitsisi mitään hiuslisäkkeitä.
Eli, tyylisi on luonnoton, kun käytät hiuslisäkkeitä.
En nyt ymmärrä...enhän minä niillä sitä paksuutta haluakaan, vaan pituutta😅 kyllä minun hiusteni paksuutta on lapsesta asti jokainen kampaaja ihmetellyt.
Sanotaanko että itse huomaan kyllä jos jollain on klipsipidennykset ja tämä siksi koska itselläni on teini-iässä ollut sellaiset. Ei sitä monikaan silloin huomannut. Itseä stressasi silloin että klipsit näkyy vaikkapa tuullessa tai että tukka jää johonkin kiinni ja klipsi irtoaa (niin kävi muutamaan otteeseen). Tukkani oli silloin huomattavasti ohuempi ja voi olla että klipsit "repivät" tukkaa ja/tai veri ei kiertänyt päänahassa yhtä hyvin.
Tukkani kasvaa nyt tosi nopeasti kun en sitä värjää tai lämpökäsittele. Leikkasin sen polkaksi vuoden alussa ja se on jo nyt melko pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta, tämä liittyi aloitukseen miten?
Otsikossa puhutaan on-hiuksista.
Hankala sanoa näkemättä mitään...siihen vaikuttaa niin moni asia, esim hiusten väri(onko peroksidiblondi vai joku luonnollisempi väri) ja kunto.