Sisarvaimot - uusimmat tiedot perhe tilanteesta
Onko kenelläkään tietoa onko viides vaimo jo tullut, onko Robyn lähtenyt ja miten heillä menee. Netistä en löydä mitään jaksoja joita katsoa jälkikäteen.
Katso lähetysajat : Sisarvaimot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paedon on vain vihjannut, että Merin ympärillä ei ollut aina turvallinen ilmapiiri. Gwendlyn on sanonut, että Paedon vääristelee asioita. Ja itse Gwendlyn puhui suoraan isänsä agressioista, olisi kai puhunut Meristäkin sitten.
Mitään näyttöä tai muiden puhetta ei ole, että Meri olisi ollut fyysisesti agressiivinen.
Se on nähty, miten Meri ainoana aikuisen puuttui sanallisesti siihen kun Paedon löi nuorempia sisaruksiaan. Myös yhdessä jaksossa näkyy, kun Christine sanoo Gwendlynille kuinka ei voi jättää häntä Paedonin kanssa kahdestaan ja syyn he kaikki tietävät.
Paedonhan on suuri Trumpin kannattaja ja ei hyväksy siskojensa lesboutta. Hänellä tuntuu olevan tarve vihjailla kaikenlaista avaamatta sen enempää. Näin saa huomiota itselleen ja mustamaalattua muita.
Suhtaudun varauksella näihin vihjailuihin. Jos olisi jotain sanottavaa, sanoisi suoraan kuten Gwendlyn.
Muut pojathan ovat julkaisseet Merin kanssa kuviakin, vaikea uskoa että olisi hyvät välit jos Paedonin puheissa olisi perää.
Korjaan vielä. daughter of Christine and Kody admitted that while she didn't remember Meri ever being physical, she was "emotional and verbally abusive" meaning the Brown children. Mykelti ei ainakaan lehtihaastattelussa sanonut, että fyysistä olisi ollut. Janelen luona olivat lapset hyppineet huonekalutkin rikki ja Meri on ainakin ollut kovemman kurin kannalla kuin muut äidit.
Tämäkin miten kukin kokee. Jos esim.lasta ei ole koskaan kielletty mistään, ja ensimmäisen kerran vähän napakammalla (ei huutamalla) äänelle sanot, että noin ei saa tehdä, niin lapsi saattaa olla, että "se huusi minulle hirveästi"🤷
Juu tuo on totta, ihan omankin perheen kesken😁. Meillä todella harvoin olen joutunut korottamaan ääntäni. Muistan, kun lapseni olivat no lapsia. Ja olin moittinut tytärtäni jostain. Hän kertoi kaverilleen, kuin huusin ihan simona😂. Hän ei siis oikein tiennyt, mitä se olis jos hänelle todella huudetaan. Myöhemmin on kyllä todennut, että meillä oli vähän eri meno, kuin naapurissa. Siellä kun äiti todella huusi.
Ja nyt kyse ei ollut minun erinomaisesta kasvatuksestani. Lapseni vaan olivat jostain syystä todella kilttejä, yleensä.Siis teillä oli meno kuin naapurissa ja siksi tyttö luuli, että kaikille muillekin huutaminen on pientä äänen korottamista?
No oli meillä kyllä eri meno. Olin itse paikalla kuulemassa niitä huutoja. Mut se ei ollut nyt se pointti, vaan lapset voivat kolea niin eri tavoin tapahtuneet tilanteet. Naapuriäiti on hyvissä väleissä lastensa kanssa edelleen. Heillä se huutoskaala oli eri kuin meillä. Eivät siis nämä lapset niistä traumatisoituneet, kun oli heillä ns. normi se huutaminen. Meillä toisinan tiukka katse riitti tuntemaan, että olin "vihainen".
Vierailija kirjoitti:
Rodyn parissa jaksossa ihan selvästi manipuloi niitä omia lapsiaan uskomaan että muut eivät halua olla heidän kanssaan. Uhri.
Ja voihan se ollakin, etteivät pidä niin paljoa yhteyttä Robinin lapsiin, jos ne välit ovat hankalat R&Kn takia. Aikuisina sit saattaa muuttua, kunhan kaikki kunnolla aikuistuu.
Vierailija kirjoitti:
Rodyn on käärme joka luikersi joka paikkaan ja myrkytti kaiken.
Ja Kody salli sen tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Jestas se Leonin kuva 🙄 siis noinko miehet kokkaa ilman paitaa maha pitkällä. Just joo.
Mun puolesta mun mies sais kokata vaikka kalsareissa, jos vaan kokkais joskus😏. Mut en siitä komeudesta mihinkään kuvaa laittais😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Kodylla välit Madisoniinkin huonontuneet? Eikös Caleb ollut ennen se suosikkivävy? Madison sai kolmannen lapsen, ja Janelle julkaisi heti kuvia. Christinekin on vissiin käynyt. Mutta Kody ei ole missään ilmoittanut, että "hei, tulin isoisäksi taas", tai muuten reagoinut uuteen lapsenlapseen. Nähtävästi ei ole nyt hetkeen edes käynyt Madisonilla ja Calebilla kyläilemässäkään. Onkohan sekin nyt sitten Kodyn mielestä loukkaus, kun Ysabel muutti Maddien luokse opiskellakseen.
Kenties Maddie puolustaa äitiään ja Christinea. 🤷 Kodyhan ajaa sitä tarinaa, että Christine käänsi lapset häntä vastaan.
Robyn oli muuten ainoa, joka oli ollut heidän huushollistaan Gwenin kihlajaisissa. Jos oikein ymmärsin, niin Kodykaan ei ollut.
Oliko se Robyn siellä kihlajaisissa? Jossain oli, että Gwendlyn olisi kutsunut Robynin ja lapset, mutta ei Kodya, koska heillä ei ole välejä. Robyn ja lapset eivät kuitenkaan ole tulleet paikalle laisinkaan.
Gwendlyn on vähän murheissaan, koska kaikilla muilla lapsilla on hyvät välit. Toki osa enemmän toistensa kanssa tekemisissä kuin toisten. Robyn taas eristää omat lapsensa muista, ja syyttää sitten, että hänen lapsensa jätetään ulkopuolelleJoo Robyn oli yksin. En ole kyllä yhtään yllättynyt siitä, ettei Kodya ollut edes kutsuttu.
Gwendlynin mukaan ei ole ollut kihlajaisjuhlissa🙄
Joku oli tiivistänyt Redditissä Gwenin uusimman videon ja siinä väitettiin Robynin olleen kihlajaisissa. 🤔 Hämmentävää.
Ja Gwendlyn sanoo, että oli kutsunut, mutta ei saanut vastausta eivätkä tulleet. Ei tiedä, johtuuko siitä, eivätkö halunneet tulla vai eivätkö tunteneet, että on "turvallista tulla".
Janelle oli Madisonin luona, koska kolmas lapsi oli syntymässä.
Meristä kukaan ei puhu mitään, oliko paikalla vai ei. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ja Gwendlyn sanoo, että oli kutsunut, mutta ei saanut vastausta eivätkä tulleet. Ei tiedä, johtuuko siitä, eivätkö halunneet tulla vai eivätkö tunteneet, että on "turvallista tulla".
Janelle oli Madisonin luona, koska kolmas lapsi oli syntymässä.
Meristä kukaan ei puhu mitään, oliko paikalla vai ei. 🤔
Tylyä jos eivät ole vastanneet, perus käytöstapoihin kuuluu kiittää kutsusta ja vastata pääsemme/emme pääse paikalle.
TLC on nyt "jyrähtänyt" Christinelle, että ei saisi paljastaa niin paljon kaikkea sosiaalisessa mediassa, koska uusi kausi vasta tulossa. No siellähän lähes kaikki paljastelee vaikka mitä. Ja minun mielestä Christinekään ei nyt kummoisesti ole paljastellut. Uudesta miehestä ja Mykeltin kaksosista, ja siitä terveysjuomasta. Se yksi kuva, missä näkyy kuvauskalusto on kai aiheuttanut närää. Päinvastoin tuntuu, että Christinen ( ja muiden) paljastukset ovat vain lisänneet ihmisten mielenkiintoa. Eli ilmaista mainosta TLC😉
No nyt minun pieneen mieleeni tuli(tämä siis vain minun spekulaatiota), että onko kaiken valituksen takana oikeasti Kody ja Brown! Hehän pelkäävät, että he eivät ole kiinnostavia. Vähemmän ruutuaikaa=Vähemmän rahaa. Eli mistäpä tietää, jos sitä on nyt nyyhkitty TLC:lle, että Christine pilaa koko uuden kauden instajulkaisuillaan ja nyyh nyyh. Osahan faneista on sitä mieltä, että eivät halua nähdä enää Kodya ja Robynia, mutta muut kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
TLC on nyt "jyrähtänyt" Christinelle, että ei saisi paljastaa niin paljon kaikkea sosiaalisessa mediassa, koska uusi kausi vasta tulossa. No siellähän lähes kaikki paljastelee vaikka mitä. Ja minun mielestä Christinekään ei nyt kummoisesti ole paljastellut. Uudesta miehestä ja Mykeltin kaksosista, ja siitä terveysjuomasta. Se yksi kuva, missä näkyy kuvauskalusto on kai aiheuttanut närää. Päinvastoin tuntuu, että Christinen ( ja muiden) paljastukset ovat vain lisänneet ihmisten mielenkiintoa. Eli ilmaista mainosta TLC😉
No nyt minun pieneen mieleeni tuli(tämä siis vain minun spekulaatiota), että onko kaiken valituksen takana oikeasti Kody ja Brown! Hehän pelkäävät, että he eivät ole kiinnostavia. Vähemmän ruutuaikaa=Vähemmän rahaa. Eli mistäpä tietää, jos sitä on nyt nyyhkitty TLC:lle, että Christine pilaa koko uuden kauden instajulkaisuillaan ja nyyh nyyh. Osahan faneista on sitä mieltä, että eivät halua nähdä enää Kodya ja Robynia, mutta muut kiinnostaa.
Toi on niin naurettavaa jo senkin vuoksi, että Sister Wives on varmaan koko tv-maailman hitain tuotanto ja jaksot tulevat ulos jopa puolitoista vuotta jäljessä. Joku lapsikin syntynyt jo aikoja sitten, kun telkkarissa vasta pidetään gender reveal -juhlia ja ketä se enää kiinnostaa siinä vaiheessa.
Miksi kaikki Brownit hokevat tuota turvallisuutta, "feel safe"? Vaimot, Kody, Paedon, Gwen. Tätä on jatkunut jo ainakin vuoden pari. Safe sitä, safe tätä.
Vierailija kirjoitti:
Jestas se Leonin kuva 🙄 siis noinko miehet kokkaa ilman paitaa maha pitkällä. Just joo.
Valitettavasti tulee mieleen, että nyt ei ole yläkerrassa kaikki kohdallaan. Kunhan ei joutuisi katumaan.
Osaako joku linkittää koko videon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tulee mieleen, että nyt ei ole yläkerrassa kaikki kohdallaan. Kunhan ei joutuisi katumaan.
Joku identiteettikriisi hänellä varmaan on. Ja onhan se lapsuus ollut aika erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa sukupuolta vaihtaneista kyllä ihan todistetusti katuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku identiteettikriisi hänellä varmaan on. Ja onhan se lapsuus ollut aika erikoinen.
Joo tuntuu nyt, että hakee hirveästi omaa minuutta, ja tekee ehkä vähän nopeitakin ratkaisuja. Tai voihan tietysti olla, että asiat ovat muhineet päässä pitkäänkin. Somehan ei kerro koko totuutta. En tiedä, miten nopeasti Usassa pääsee noihin leikkauksiin ja hoitoihin. Suomessa kai välillä hyvinkin pitkä prosessi psykologeineen yms. Toivottavasti löytää sellaisen tasapainon, että on onnellinen😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin naurettavaa jo senkin vuoksi, että Sister Wives on varmaan koko tv-maailman hitain tuotanto ja jaksot tulevat ulos jopa puolitoista vuotta jäljessä. Joku lapsikin syntynyt jo aikoja sitten, kun telkkarissa vasta pidetään gender reveal -juhlia ja ketä se enää kiinnostaa siinä vaiheessa.
Totta😆 TLC:n pitää laittaa vauhtia hommaan.
Olen miettinyt noita korjausleikkauksia, ymmärrän että osa ihmisistä varmasti oikeasti kokee olevansa väärää sukupuolta, mutta en usko että noin iso joukko joka noita tekee.
Jos ajatellaan että nykyään aika moni muukin "operaatio"/kehonmuokkaus vedetään vähän överiksi. Tarkoitan huuli- ym. täytteitä, erilaisia rinta-/peppuimplantteja, botoxeja jne.
Moni hyvinkin nuori voi olla muokattu ="leikelty/täytelty", ja vallalla on tietyissä piireissä se, että _pitää_ olla sitä ja tätä (huulitäytteet, tekoripset, botoxia...) Jos on yhtää epävarma/altis vaikutuksille, voi hommaan lähteä mukaan vaikka ei välttämättä ihan haluaisikaan.
Uskon että noissa sukupuolen korjauksissa sama, osalla ehkä menee vähän yli, jos liikkuu porukoissa missä vaikka maskuliinen nainen =mies, eikä "vain" maskuliinen nainen.
Tuossa Merin tytön tapauksessa olen miettinyt myös sitä, että jos on lesbo, ja nyt sekä hän että vaimonsa "miehiä" niin vähän jännä kuvio. Toki ihminen rakastuu ihmiseen, ei sukupuoleen, mutta vähänmyli hilseen menee, vaikka toki saavat,olla sellaisia kun ovat...!
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt noita korjausleikkauksia, ymmärrän että osa ihmisistä varmasti oikeasti kokee olevansa väärää sukupuolta, mutta en usko että noin iso joukko joka noita tekee.
Jos ajatellaan että nykyään aika moni muukin "operaatio"/kehonmuokkaus vedetään vähän överiksi. Tarkoitan huuli- ym. täytteitä, erilaisia rinta-/peppuimplantteja, botoxeja jne.
Moni hyvinkin nuori voi olla muokattu ="leikelty/täytelty", ja vallalla on tietyissä piireissä se, että _pitää_ olla sitä ja tätä (huulitäytteet, tekoripset, botoxia...) Jos on yhtää epävarma/altis vaikutuksille, voi hommaan lähteä mukaan vaikka ei välttämättä ihan haluaisikaan.
Uskon että noissa sukupuolen korjauksissa sama, osalla ehkä menee vähän yli, jos liikkuu porukoissa missä vaikka maskuliinen nainen =mies, eikä "vain" maskuliinen nainen.
Tuossa Merin tytön tapauksessa olen miettinyt myös sitä, että jos on lesbo, ja nyt sekä hän että vaimonsa "miehiä" niin vähän jännä kuvio. Toki ihminen rakastuu ihmiseen, ei sukupuoleen, mutta vähänmyli hilseen menee, vaikka toki saavat,olla sellaisia kun ovat...!
En minäkään omasta mielestä ole kaikista tiukkapipoisin tyyppi, mutta onhan tuo aika jännä kuvio, kun kumpikin naisista tykkäävä nainen haluaakin oikeasti olla miehistä tykkäävä mies. On erikoista! Amerikassa kaikki on tietty mahdollista. En tuosta mieltäni pahoita, mutta tosiaan erikoinen kuvio, vaikea on enää erikoisempaa keksiä.
No se onkin ihan musteeri, kun eivät saa hajoitettua niitä lahkoja, missä kaikki elävät täysin eristyksissä. Niistä tehdään välillä dokumentteja ja tiedetään, että lapsia naitetaan vanhoille ukoille..mut silti he saavat aina vaan jatkaa. Onko sitten niin, et jos ei kunnon pitäviä todisteita ole, ei lakikaan heihin ylety.
Tosiasia on myös etteivät niistä kaikki halua edes pois, mutta eivät siis tiedä muustakaan.