Sisarvaimot - uusimmat tiedot perhe tilanteesta
Onko kenelläkään tietoa onko viides vaimo jo tullut, onko Robyn lähtenyt ja miten heillä menee. Netistä en löydä mitään jaksoja joita katsoa jälkikäteen.
Katso lähetysajat : Sisarvaimot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5859)
Uusin jakso, joka nyt tv:ssä.
Hohhoijaa. Kaikki vain haukkuvat toisiaan ja aina jankataan 30 vuoden takaista, Merin ja Janellen välistä, tiskausriitaa. Tylsäksi ja vihamieliseksi mennyt tämä ohjelma.
Robyn vaikuttaa epärehelliseltä. Kun hän vastaa kysymyksiin, hän vilkuilee sivulle. Olen jostain kuullut sen kertovan epärehellisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Kaikki vain haukkuvat toisiaan ja aina jankataan 30 vuoden takaista, Merin ja Janellen välistä, tiskausriitaa. Tylsäksi ja vihamieliseksi mennyt tämä ohjelma.
Mä taas mietin, että en ole aikaisemmin nähnyt Meriä noin avoimena. Mutta en ole katsonut läheskään kaikkia jaksoja.
Vierailija kirjoitti:
Robyn vaikuttaa epärehelliseltä. Kun hän vastaa kysymyksiin, hän vilkuilee sivulle. Olen jostain kuullut sen kertovan epärehellisyydestä.
Siitä näkee aina epärehellisyyden!
Vierailija kirjoitti:
Niillä vanhoilla riidoilla on jälkensä nykyhetkeen ja siihen, mitä sitten tapahtui, ihan hyvä käydä läpi. Eivät ole silloin asioitaan selvittäneet, eikä Kodysta ole ollut mitään apua. Christinen mies on sanonut jotenkin näin kerran, että moniavioiduudessa perheen ja vaimojen sovun ylläpitämisessä aviomiehellä on suurin vastuu, koska hän on sen perheen perustanut ja ne vaimot siihen tuonut/ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Robyn on tainnut olla alusta saakka juonittelija ja manipuloija.
Tuo suhdemuoto varmasti sopii niille jotka ei seksistä niin välitä. Itselle olisi kamalaa jos mies ei olisi joka ilta mun vieressä. En osaa enää nukkua ilman häntä ja seksiä myös kaipaan päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, en tunne tarkemmin asiaa, mutta käsittääkseni USA:ssa on erilasia "sotakouluja:/ armeijan yksikköjä/ kansalliskaarteja ymv. lukuisia erilaisia. En ihmettelisi, vaikka joihinkin hyväksytään myös 'alaikäisiä'. Tuskin noista heti pahimmille konfliktialueille alaikäisinä laitetaan, vaikka nk. "armeija"-koulussa olisivatkin...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Yhdysvaltain_kansalliskaarti Tuon mukaan 17-vuotiaat on jo mukana. Monesti tuota kautta saa opintonsa rahoitettua 100%:sti, siksihän monet köyhät liittyvät johonkin armeijaan, saadakseen opinnot suoritettua.
Kansalliskaartihan osallistuu lähinnä kotimaan juttuttuihin, etenkin luonnonkatastrofien avustukseen yms, mutta myös suurten mellakointien rauhoittamiseen. Jotta heidät voisi lähettää ulkomaille sotimaan, pitää kongressin tehdä sodanjulistus. He toimivat reservinä varsinaiselle armeijalle.
Vierailija kirjoitti:
Tuo suhdemuoto varmasti sopii niille jotka ei seksistä niin välitä. Itselle olisi kamalaa jos mies ei olisi joka ilta mun vieressä. En osaa enää nukkua ilman häntä ja seksiä myös kaipaan päivittäin.
Mä olisin mustasukkainen. Varsinkin jos olisin jokin kellarivaimo. Pitäisi jaksaa olla väleissä paitsi miehen, myös muiden vaimojen kanssa vaikka inhoaisi heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä vanhoilla riidoilla on jälkensä nykyhetkeen ja siihen, mitä sitten tapahtui, ihan hyvä käydä läpi. Eivät ole silloin asioitaan selvittäneet, eikä Kodysta ole ollut mitään apua. Christinen mies on sanonut jotenkin näin kerran, että moniavioiduudessa perheen ja vaimojen sovun ylläpitämisessä aviomiehellä on suurin vastuu, koska hän on sen perheen perustanut ja ne vaimot siihen tuonut/ottanut.
Totta tuokin, että vanhoilla riidoilla on jälkensä nykyhetkeen, mutta ei siitä ole mitään apua kun he tällaisessa ohjelmassa käyvät niitä läpi. Niistä pitää keskustella henkilökohtaisesti asianosaisten kesken, ei tv:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin mustasukkainen. Varsinkin jos olisin jokin kellarivaimo. Pitäisi jaksaa olla väleissä paitsi miehen, myös muiden vaimojen kanssa vaikka inhoaisi heitä.
Ja varsinkin, jos siellä olisi suosikkivaimo. Mutta joo, en pystyisi/haluaisi moniaviosuuteen. Uskonnonharjoituskin mulle outoa
Mutta siihenhän se koko formaatti perustuu, ja ovat itse asiansa esille tuoneet.
Tuo tonttiasian jauhaminen ei näköjään lopu ikinä. Yhtenä syynä siihen on, että kaikki asianosaiset puhuvat kyllä samasta asiasta, mutta eri kohdasta, milloin epäselvyydet tontin jakamisesta ja myymisestä alkoi. Kuka käynnisti ensimmäisenä tontin myyntiajatuksen ja käynnisti prosessin? Christinen lähdön jälkeen tontista tehtiin uusi jako, päättikö Kody sen yksin, vai neuvotteliko Janellen ja Merin kanssa? Oliko Janelle alusta saakka ajatuksessa mukana, Meri on tainnut päästä mukaan vasta puolessa välissä? Kody, Robin ja Janelle ei ole vieläkään kertonut kaikkea tonttiin liittyvää, etenkin Robyn on mestari johdattamaan aiheen sivupoluille ja Kody on taitava sumuttamaan alkamalla jaarittelemaan kaikesta muusta. Se sopimus vaitiolosta liittyy nimen omaan niihin asioihin, mitkä J & K ja R on sopineet keskenään. Kerrottiinko Merille tontin uusjaosta, että Merin osuus siinä vain pieneni, mutta Kodyn ja Robinin osuudet lisääntyivät?
Robynin ja Kodyn perustelut, miksi Merille pitäisi maksaa vähemmän, perustuvat Robynin väittämän mukaan Robynin Las Vegasin talon myyntiosuudesta. Siihen taloon lainasivat rahat Janelle ja Meri. Millä rahalla Robyn talon olisi ostanut, jo ei saanut exältään mitään ja päinvastoin jätti exälle velat. Janellella on tallella kirjanpito, Janelle voi halutessaan osoittaa Robynin puheet perättömiksi. Miksei Janelle tee niin, vai joutuuko sitten paljastamaan Merille olleensa juonessa mukana koko ajan. Kieroa porukkaa, klassinen perheriita ja välien katkominen on tässäkin raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas mietin, että en ole aikaisemmin nähnyt Meriä noin avoimena. Mutta en ole katsonut läheskään kaikkia jaksoja.
Meri ei ole saanut puhua. Häntä on syyllistetty koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Facebookin algoritmit on huomannut kiinnostukseni ja nyt tulee jatkuvasti keloja/reelsejä sisarvaimoista.
Mm Merin ja Ronin hääkuva. Mahtavatko olla aitoja vai tekoälyllä tehtyjä? Toki jotkut ovat selvästi ohjelmasta.
Nämä breaking news jutut vähän epäilyttää.
Merin ja Ronin hääkuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebookin algoritmit on huomannut kiinnostukseni ja nyt tulee jatkuvasti keloja/reelsejä sisarvaimoista.
Mm Merin ja Ronin hääkuva. Mahtavatko olla aitoja vai tekoälyllä tehtyjä? Toki jotkut ovat selvästi ohjelmasta.
Nämä breaking news jutut vähän epäilyttää.
Merin ja Ronin hääkuva?
Juu
Epäilen kuvamanipulaatioksi
Mutta siis Merillä hääpuku ja se uusi deittimies Roni seisoo vieressä
Vierailija kirjoitti:
Robyn on minun silmiini vaikuttanut aina feikiltä. En väitä olevani mikään suuri ihmistuntija, mutta jokin minua kiusasi alusta alkaen Robynin tultua perheeseen. Falski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meri oli kuin varjo tästä normaalista, hauskasta ja huumorintajuisesta naisesta, mikä hän nyt on. On bisnekset, kukaan ei kiellä ja sanele, hänellä on ystäviä ja hän on vapaa!
Vierailija kirjoitti:
Moni on kyllästynyt seksiin tilastojen mukaan. Sitä tuotetaan niin paljon, kaikkialla vain sitä ja kiusauksia eri muodoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meri oli kuin varjo tästä normaalista, hauskasta ja huumorintajuisesta naisesta, mikä hän nyt on. On bisnekset, kukaan ei kiellä ja sanele, hänellä on ystäviä ja hän on vapaa!
Aikoinaan hän puhui, kieroili ja päsmäröi liikaakin. Sai siitä kuin kurkkuun. Nyt luuta ei enää ole, eikä tarvitse kadehtia ja päsmäröidä muita vaimoja lapsineen.
Tulee myös paljon kuvia Cristinen "raskausvatsasta" ja vauvan ultraäänikuvasta