Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisarvaimot - uusimmat tiedot perhe tilanteesta

Vierailija
31.07.2018 |

Onko kenelläkään tietoa onko viides vaimo jo tullut, onko Robyn lähtenyt ja miten heillä menee. Netistä en löydä mitään jaksoja joita katsoa jälkikäteen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sisarvaimot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5859)

Vierailija
5641/5859 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookin algoritmit on huomannut kiinnostukseni ja nyt tulee jatkuvasti keloja/reelsejä sisarvaimoista. 

Mm Merin ja Ronin hääkuva. Mahtavatko olla aitoja vai tekoälyllä tehtyjä? Toki jotkut ovat selvästi ohjelmasta. 

Nämä breaking news jutut vähän epäilyttää.

Tulee myös paljon kuvia Cristinen "raskausvatsasta" ja vauvan ultraäänikuvasta

Vierailija
5642/5859 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin jakso, joka nyt tv:ssä. 

Hohhoijaa. Kaikki vain haukkuvat toisiaan ja aina jankataan 30 vuoden takaista, Merin ja Janellen välistä, tiskausriitaa. Tylsäksi ja vihamieliseksi mennyt tämä ohjelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5643/5859 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robyn vaikuttaa epärehelliseltä. Kun hän vastaa kysymyksiin, hän vilkuilee sivulle. Olen jostain kuullut sen kertovan epärehellisyydestä.

Vierailija
5644/5859 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Kaikki vain haukkuvat toisiaan ja aina jankataan 30 vuoden takaista, Merin ja Janellen välistä, tiskausriitaa. Tylsäksi ja vihamieliseksi mennyt tämä ohjelma.

Mä taas mietin, että en ole aikaisemmin nähnyt Meriä noin avoimena. Mutta en ole katsonut läheskään kaikkia jaksoja.

Vierailija
5645/5859 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robyn vaikuttaa epärehelliseltä. Kun hän vastaa kysymyksiin, hän vilkuilee sivulle. Olen jostain kuullut sen kertovan epärehellisyydestä.

Siitä näkee aina epärehellisyyden!

Vierailija
5646/5859 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä vanhoilla riidoilla on jälkensä nykyhetkeen ja siihen, mitä sitten tapahtui, ihan hyvä käydä läpi. Eivät ole silloin asioitaan selvittäneet, eikä Kodysta ole ollut mitään apua. Christinen mies on sanonut jotenkin näin kerran, että moniavioiduudessa perheen ja vaimojen sovun ylläpitämisessä aviomiehellä on suurin vastuu, koska hän on sen perheen perustanut ja ne vaimot siihen tuonut/ottanut.

Vierailija
5647/5859 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robyn on tainnut olla alusta saakka juonittelija ja manipuloija. 

Vierailija
5648/5859 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo suhdemuoto varmasti sopii niille jotka ei seksistä niin välitä. Itselle olisi kamalaa jos mies ei olisi joka ilta mun vieressä. En osaa enää nukkua ilman häntä ja seksiä myös kaipaan päivittäin. 

Vierailija
5649/5859 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, en  tunne tarkemmin asiaa, mutta käsittääkseni USA:ssa on erilasia "sotakouluja:/ armeijan yksikköjä/ kansalliskaarteja ymv. lukuisia erilaisia. En ihmettelisi, vaikka joihinkin hyväksytään myös 'alaikäisiä'. Tuskin noista heti pahimmille konfliktialueille alaikäisinä laitetaan, vaikka nk. "armeija"-koulussa olisivatkin...

https://fi.wikipedia.org/wiki/Yhdysvaltain_kansalliskaarti Tuon mukaan 17-vuotiaat on jo mukana. Monesti tuota kautta saa opintonsa rahoitettua 100%:sti, siksihän monet köyhät liittyvät johonkin armeijaan, saadakseen opinnot suoritettua.

Kansalliskaartihan osallistuu lähinnä kotimaan juttuttuihin, etenkin luonnonkatastrofien avustukseen yms, mutta myös suurten mellakointien rauhoittamiseen. Jotta heidät voisi lähettää ulkomaille sotimaan, pitää kongressin tehdä sodanjulistus. He toimivat reservinä varsinaiselle armeijalle.

Vierailija
5650/5859 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo suhdemuoto varmasti sopii niille jotka ei seksistä niin välitä. Itselle olisi kamalaa jos mies ei olisi joka ilta mun vieressä. En osaa enää nukkua ilman häntä ja seksiä myös kaipaan päivittäin. 

Mä olisin mustasukkainen. Varsinkin jos olisin jokin kellarivaimo. Pitäisi jaksaa olla väleissä paitsi miehen, myös muiden vaimojen kanssa vaikka inhoaisi heitä.

Vierailija
5651/5859 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä vanhoilla riidoilla on jälkensä nykyhetkeen ja siihen, mitä sitten tapahtui, ihan hyvä käydä läpi. Eivät ole silloin asioitaan selvittäneet, eikä Kodysta ole ollut mitään apua. Christinen mies on sanonut jotenkin näin kerran, että moniavioiduudessa perheen ja vaimojen sovun ylläpitämisessä aviomiehellä on suurin vastuu, koska hän on sen perheen perustanut ja ne vaimot siihen tuonut/ottanut.

Totta tuokin, että vanhoilla riidoilla on  jälkensä nykyhetkeen, mutta ei siitä ole mitään apua kun he tällaisessa ohjelmassa käyvät niitä läpi. Niistä pitää keskustella henkilökohtaisesti asianosaisten kesken, ei tv:ssä.

Vierailija
5652/5859 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin mustasukkainen. Varsinkin jos olisin jokin kellarivaimo. Pitäisi jaksaa olla väleissä paitsi miehen, myös muiden vaimojen kanssa vaikka inhoaisi heitä.

Ja varsinkin, jos siellä olisi suosikkivaimo. Mutta joo, en pystyisi/haluaisi moniaviosuuteen. Uskonnonharjoituskin mulle outoa

Vierailija
5653/5859 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siihenhän se koko formaatti perustuu, ja ovat itse asiansa esille tuoneet.

Tuo tonttiasian jauhaminen ei näköjään lopu ikinä. Yhtenä syynä siihen on, että kaikki asianosaiset puhuvat kyllä samasta asiasta, mutta eri kohdasta, milloin epäselvyydet tontin jakamisesta ja myymisestä alkoi. Kuka käynnisti ensimmäisenä tontin myyntiajatuksen ja käynnisti prosessin? Christinen lähdön jälkeen tontista tehtiin uusi jako, päättikö Kody sen yksin, vai neuvotteliko Janellen ja Merin kanssa? Oliko Janelle alusta saakka ajatuksessa mukana, Meri on tainnut päästä mukaan vasta puolessa välissä? Kody, Robin ja Janelle ei ole vieläkään kertonut kaikkea tonttiin liittyvää, etenkin Robyn on mestari johdattamaan aiheen sivupoluille ja Kody on taitava sumuttamaan alkamalla jaarittelemaan kaikesta muusta. Se sopimus vaitiolosta liittyy nimen omaan niihin asioihin, mitkä J & K ja R on sopineet keskenään. Kerrottiinko Merille tontin uusjaosta, että Merin osuus siinä vain pieneni, mutta Kodyn ja Robinin osuudet lisääntyivät? 

Robynin ja Kodyn perustelut, miksi Merille pitäisi maksaa vähemmän, perustuvat Robynin väittämän mukaan Robynin Las Vegasin talon myyntiosuudesta. Siihen taloon lainasivat rahat Janelle ja Meri. Millä rahalla Robyn talon olisi ostanut, jo ei saanut exältään mitään ja päinvastoin jätti exälle velat. Janellella on tallella kirjanpito, Janelle voi halutessaan osoittaa Robynin puheet perättömiksi. Miksei Janelle tee niin, vai joutuuko sitten paljastamaan Merille olleensa juonessa mukana koko ajan. Kieroa porukkaa, klassinen perheriita ja välien katkominen on tässäkin raha.

Vierailija
5654/5859 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas mietin, että en ole aikaisemmin nähnyt Meriä noin avoimena. Mutta en ole katsonut läheskään kaikkia jaksoja.

Meri ei ole saanut puhua. Häntä on syyllistetty koko ajan.

Vierailija
5655/5859 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookin algoritmit on huomannut kiinnostukseni ja nyt tulee jatkuvasti keloja/reelsejä sisarvaimoista. 

Mm Merin ja Ronin hääkuva. Mahtavatko olla aitoja vai tekoälyllä tehtyjä? Toki jotkut ovat selvästi ohjelmasta. 

Merin ja Ronin hääkuva?

Vierailija
5656/5859 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merin ja Ronin hääkuva?

Juu

Epäilen kuvamanipulaatioksi

Mutta siis Merillä hääpuku ja se uusi deittimies Roni seisoo vieressä

Vierailija
5657/5859 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robyn on minun silmiini vaikuttanut aina feikiltä. En väitä olevani mikään suuri ihmistuntija, mutta jokin minua kiusasi alusta alkaen Robynin tultua perheeseen. Falski. 

Vierailija
5658/5859 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meri oli kuin varjo tästä normaalista, hauskasta ja huumorintajuisesta naisesta, mikä hän nyt on. On bisnekset, kukaan ei kiellä ja sanele, hänellä on ystäviä ja hän on vapaa!

Vierailija
5659/5859 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on kyllästynyt seksiin tilastojen mukaan. Sitä tuotetaan niin paljon, kaikkialla vain sitä ja kiusauksia eri muodoissaan.

Vierailija
5660/5859 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meri oli kuin varjo tästä normaalista, hauskasta ja huumorintajuisesta naisesta, mikä hän nyt on. On bisnekset, kukaan ei kiellä ja sanele, hänellä on ystäviä ja hän on vapaa!

Aikoinaan  hän puhui, kieroili ja päsmäröi liikaakin. Sai siitä kuin kurkkuun. Nyt luuta ei enää ole, eikä tarvitse kadehtia ja päsmäröidä muita vaimoja lapsineen.