Sisarvaimot - uusimmat tiedot perhe tilanteesta
Onko kenelläkään tietoa onko viides vaimo jo tullut, onko Robyn lähtenyt ja miten heillä menee. Netistä en löydä mitään jaksoja joita katsoa jälkikäteen.
Katso lähetysajat : Sisarvaimot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4886)
Nuket on todennäköisesti ostettu ns yhteisillä tv sarjasta saaduilla rahoilla jotka Kodyn oli tarkoitus jakaa/ käyttää kaikkiin lapsiin mutta eipä sitten huvittanutkaan.
Robynistä on tosiaan sohvahaastattelu sarjassa jossa hän kertoi että ennen avioeroaan hän ei ollut kovin hyvä budjetoimaan mutta avioeron myötä oppi tarkaksi rahan käyttäjäksi ja jollei muilla vaimoilla rahat riitä he eivät ole yhtä taitavia kuin hän.
Kody ei ilmeisesti hirveesti tee töitä myy jotain asetarvikkeita messuilla. Robyn ei ole ollut missään töissä sarjan aikana paitsi hoiteli sister wives closetin suunnittelun huonosti.
Muilla vaimoilla on ollut työt ja näitä sivubisneksiä vaatteita ja plexus juomaa.
Joku kirjoitti joskus (täällä?) että totuuden saa selville kun kääntää kaiken mitä Robyn sanoo toisin päin.
Olen tullut tulokseen että se on totta. Esimerkkinä tuo oln parempi budjetoimaan kuin muut =en osaa budjetoida, tuhlaan nukenvaatteisiin enemmän mitä selkäleikkaus maksaa.
Minua on syrjitty = ei ole, minä syrjin muita.
Halusin vain kuistin ja sisarvaimojen kanssa yhteisen elämän =halusin vain Kodyn, muut vaimot eivät kiinnosta, haluan elää kaksin Kodyn kanssa.
Lapsillani ei ole turvallinen olo muiden sisarustensa seurassa =mulla lapsilla ei ole turvallinen olo minun seurassani.
Ja päälle kaikki vanhat jutut, kuten elämme Kodyn koronasääntöjen mukaan toisn kuin muut =kappas keppanaa, Mitenkäs se lastenhoitaja toikin taudin meille...
Ja monet muut, saa jatkaa listaa! :)
Minä en tiedä missä Kody viettää aikaa kas kummaa eikun onkin vaan mun kanssa.
Onneksi sarja hyppii eteenkin päin vaikka laahaa niin pahasti jäljessä. Edellisessä jaksossa Christine ja David olivat vasta ostamassa taloa, ja nyt he olivat jo muuttaneet ja ehtineet siellä asuakin. Toivottavasti sarja saisi kirittyä esitysaikataulun kiinni, tähän en tosin jaksa uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalainen tubettaja without of crystall Ball oli selvittänyt että Rodyn keräilee etsystä keräily nukkeja ja niiden vaatteita. Yli 22 000 kuulemma viime vuonna ja siinä vaan ne mitkä näkyi siellä historiassa.
Samaan aikaan Kody ei maksa elatusmaksuja Truelystä. Ei maksanut Ysabelin leikkauksesta mitään. Ei ole maksanut Janellelle eikä Merille rahoja takaisin.
Nyt siellä on juttua, että ei ole pelkästään niitä nukkeja, vaan myös jotain teekannuja. En ymmärtänyt, onko ne pihakoristeita vai mitä. Ja lisäksi jotain sellaisia päiväkirjatyyppisiä-kirjoja. Se jonka antoi Merille läksiäislahjaksi oli kai arvoltaan lähes 200 dollaria. Ja Robynin arvostelujen sivustolla mukaan vaikuttaa, että on ostanut niitä useita eri ihmisille lahjoiksi. Nämä on siis siellä samassa verkkokaupassa kuin ne nuket. Sillä naisella taitaa olla joku todella paha ostosriippuvuus. Ja tuskin tuo on ainoa verkkokauppa, jota käyttää..
Juu kuuntelin saman jutun ymmärsin että ne teekannut oli jotain pihakoristeita.
Junk journal on käsittääkseni kierrätystyyliin koottu vihko johon voi kirjoittaa jotain. Yleensä nämä tehdään itse mutta koska Robyn on Robyn hän ostaa näitä ja super kalliilla.
Robynillä on tosiaan todennäköisesti jo aika paha ostosriippuvuus. Tarvitsisi hoitoa eikä sitä että Kody silittää päätä ja hommaa jostain lisää rahaa mikä ei ole heidän. En yhtään ylläty jos ovat muutaman vuoden päästä pahoissa taloudellisissa ongelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä missä Kody viettää aikaa kas kummaa eikun onkin vaan mun kanssa.
Tämä ehkä paras, samaan aikaan KAIKKI MUUT lapset ja (ex)vaimot sanovat että on vain Robynin kanssa. Miten joku ei (muka) huomaa jos kotona 24/7/365 roikkuu joku ukko... No mutta ehkä Robyn vain luki Kodyä, että muissa jotain vikaa, ja oli "pakko" pysyä Robynin luona....
Ja minusta on han OK jos mieli polyamoriasta muuttuu, mutta en ymmärrä, miksi hylkää muut väittäen etä se on HEIDÄN vika, ja samaan syksyyn menee myös lapset.
Robynin ostosriippuvuudesta: oli saanut isot velat exälleen shoppailullaan.
Exän sukulaiset keräsivät rahaa että velat saadaan kuitattua -> käytti rahat shoppailuun(!)
Koitti maksaa lastenhoito- tmv. maksuja ostamillaan vaatteilla (omien vai exän?) sukulaisille.
Kun liittyi sarjaan, "Sisarvaimot" maksoi 35K Robynin lainoja pois.
Ilmeisesti ex oli konkurssissa Robynin lainojen takia, osaksi siksi antoi Kodyn adoptoida, koska säästi elatusmaksuissa. Eli olisi pitänyt maksaa Robynin lainoja JA elatusta samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Junk journal on käsittääkseni kierrätystyyliin koottu vihko johon voi kirjoittaa jotain. Yleensä nämä tehdään itse mutta koska Robyn on Robyn hän ostaa näitä ja super kalliilla.
Robynillä on tosiaan todennäköisesti jo aika paha ostosriippuvuus. Tarvitsisi hoitoa eikä sitä että Kody silittää päätä ja hommaa jostain lisää rahaa mikä ei ole heidän. En yhtään ylläty jos ovat muutaman vuoden päästä pahoissa taloudellisissa ongelmissa.
Junk journalin idea nimenomaan on askarrella se itse. Robyn on outo tyyppi ja tosiaan tuo on varmasti jo riippuvuutta, ei millään mittapuulla normaalia shoppailua. Tulipa lahjaksi tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junk journalin idea nimenomaan on askarrella se itse. Robyn on outo tyyppi ja tosiaan tuo on varmasti jo riippuvuutta, ei millään mittapuulla normaalia shoppailua. Tulipa lahjaksi tai ei.
Hyvä bisnes sille joka noita tekee. Hinnaksi 150-200 dollaria, ja Robyn ostaa. Ei paha..toki kuinka kauan ostaa, saattaa rahahanat tyrehtyä kohta..
Meri meni keskustelemaan tontista ja K+R ihan selvästi halusi pitää tontin itsellään. Merin rahat kyllä kelpasi. Robyn yhä houri että Meri ja Janellehan voi rakentaa sinne tontille. Just joo R veisi varmaan ne talotkin. Eikä sinne kukaan ome rakentamassa. R ja K haluaa vaan koko tontin. Kodyn mielestä Meri ja Janelle huijaa kun haluavat osansa. Ettäs kehtaavat. K ja R on ahneita ja kieroja.
Robyn varmaan vinguttaa luottokortteja. Veikkaan että kortit on tapissa.
Tuo kohtaus missä Meri oli Kodyn ja Robynin luona, tuli selkeä vaikutelma että jälkimmäisiä ei haluttanut teettää arvioita tontista.
Muistelen lukeneeni jostain, että tontin arvo on hieman noussut? Kyse siis yleisestä hintojen kasvusta, eli voivat saada sen myynnistä enemmän mitä ostohinta oli, jo tuonkin takia arvio kannattaa teettää.
Ihmettelen kyllä, miksi antoivat rahat, ilman että vaativat ensin omistussuhteiden muuttamista.
Kody näyttää vihdoinkin todellisen karvansa, eli kaikki mitä muut puhunet on totta! Viittaan siihen, että Kody ei enää välittänyt muista kuin Robynistä. Vuosien ajan haukkui muita, että syrjivät Robynia, ja hän on tasapuolinen, nyt sentään tunnustaa jo sen että on yksiavioinen ja Robyn ollut nro1.
Totuus on että se Robyn syrji muita ja vaati itselleen ja omille lapsilleen erityiskohtelua. Ja mitä enemmän sai niin sitä enemmän vaati. Lopputulos on tämä.
Robynin kehonkieli. Oikein hieroi käsiään yhteen kun puhui tontista. Melkein kuola valui suusta ahneudesta.
En kyllä ymmärrä kuinka Kodystä tuli vuoden paskin isä koska aluksi Kody oli ylpeä isä ja koko perhe oli ykkönen. Pari vuotta Robynin kieroilua ja Robyn vain omine lapsineen oli ykkönen ja ainut.
Tuo on aika kuvaavaa mitä Janelle sanoi, ettei Kody ole missään tekemisissä 90-95% lastensa kanssa.
Hän on käytännössä hylännyt omat lapsensa, ja syy siihen on Robyn. Jotain outoa tuossa suhteessa on, se ei vaikuta normaalilta vaan on kuin jonkinlainen kummallinen riippuvuussuhde.
Veikkaan ettei heidän kotielämä ole normaalia, ja Robyn on minusta manipuloinut lastensa avulla Kodya, esimerkiksi se että nuorin lapsi kulki tutti suussa, koitti pitää vauvamaisena pitkään.
Kody on kirjaimellisesti uhrannut kaiken muun elämänsä Robynille, hän ei edes puhu Robynista normaalisti, vaan kuin jostain jumalasta joka ei tee ikinä mitään väärää, on aina ihana ja herttainen. Viime jaksossaki että hän voisi huijat Janellea, mutta ihanatäydellinenvaimoni Robyn ei.
Häiriintynyt suhde, ja en usko että nuo lapsetkan voivat perheessä hyvin. Heidän olemus on myös aina jotenkin latistunut ja innoton, ihan erilaisia mitä ex-vaimojen lapset ovat.
Juu Robynin aikuiset/teinit lapset on jotenkin outoja.
Ja jotenkin harhainen. Eikös Robyn sanonut siinä yhdessä haastattelussa, että hän osaa paremmin käyttää rahaa, kuin muut, jos he valittavat, että heillä on liian vähän🤣. Robyn vissiin unohti, että hän on käyttänyt muiden rahoja koko ajan..