Sisarvaimot - uusimmat tiedot perhe tilanteesta
Onko kenelläkään tietoa onko viides vaimo jo tullut, onko Robyn lähtenyt ja miten heillä menee. Netistä en löydä mitään jaksoja joita katsoa jälkikäteen.
Katso lähetysajat : Sisarvaimot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4740)
Ja ai että Kody jaksaa tätä "minä kyllä haluaisin sopia". Me tiedämme mitä se "sopiminen" olisi. Janellen pitäisi pyytää anteeksi, ei Kodyn, ja Janellen pitäisi jatkaa elämää kuten se on vuosia ollut, eli että Robyn saa kaiken ja Janelle ehkä murusia. Kodyn tapa "sopia" on se että kaikkien muiden pitää myöntää "syyllisyytensä" ja hän ei ole tehnyt mitään. Hoh hoi.
Vierailija kirjoitti:
Ja ai että Kody jaksaa tätä "minä kyllä haluaisin sopia". Me tiedämme mitä se "sopiminen" olisi. Janellen pitäisi pyytää anteeksi, ei Kodyn, ja Janellen pitäisi jatkaa elämää kuten se on vuosia ollut, eli että Robyn saa kaiken ja Janelle ehkä murusia. Kodyn tapa "sopia" on se että kaikkien muiden pitää myöntää "syyllisyytensä" ja hän ei ole tehnyt mitään. Hoh hoi.
Tämä. Kody sanoi että muka ottaa vastuun siitä isosta riidasta, että hän jatkoi sitä koska halveksi miten Janelle kohtelee häntä - eli käänsi asian takaisin Janellen syyksi. Iso vauva koko mies.
Uhrit Kody ja Robyn. Huokaus. Tosiaan Rodyn ei koskaan tiedä mistään mitään ja Kody ei ota vastuuta mistään. Kody on kyllä huono isä ja hylännyt aikuiset lapsensa ja syyttää siitäkin ex-vaimoja. Ja mitä se turvallisuus höpötys on? Siis mikä ei ole turvallista Robynin lapsille? Muiden vaimojen lapsetko? Suurin uhka on luultavasti Robynin manipulointi ja uhriutuminen. Lietsoo riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä töitä tuo Robyn on tehnyt? Minulla ei ole mitään tietoa töistä, kun oli Jessopin kanssa naimisissa. En tiedä myöskään, mitä teki kun erosi. Muuta kuin asui lasten kanssa asuntovaunualueella. Ja en ole nähnyt, mitä töitä on tehnyt mentyään Kodyn kanssa naimisiin. Muuta kuin niitä koruja, mutta ei kai kovin aktiivisesti. Eikä ne mielestäni ole edes kovin kauniita. En tiedä, missä itse käyttäisin sellaisia koruja.
Robyn on tehnyt elämänsä aikana perinteistä palkkatyötä (tv-sarjan lisäksi siis...) just sen pari vuotta minkä oli asumuserossa eksästään ennen kuin hyppäsi Brownien kelkkaan. Teki jotain työtä vanhusten palvelutalossa.
Jossain jenkkimediassa luki, että Robynin väitteille työnteosta ei ole todisteita. Olivat yrittäneet selvittää. Pelkät Robynin puheet taustalla.
Pää meinasi revetä kun Kody aloitti moralisoinnin vaimojensa valinnoista. He saivat valita, ja he valitsivat minut. Eli koska he valitsivat sinut, niin se oikeuttaa sinut kohtelemaan heitä ihan miten vain?
Edelleen Kody, Christinestä: En unohtanut häntä, en vain ollut enää omistautunut. Aa ok. Siinähän on ihan iso ero.
Kody: Sairastuin koronaan ja Christine se vaan lomaili Janellen kanssa. Huh, ihan tässä alkaa kyyneleet nousta silmiin, miten pahasti Kodya on kohdeltu! Että ne eukot kehtaa! Siis Kody meinasi kuolla! Kyllä ei olisi Kody melkein kuollut jos eukot olisi heti palanneet kotiin ja alkaneet palvella häntä! Ei mitään myötätuntoa! WTF!!
Kody, Janellelle: Sinä et halua tehdä sovintoa kun taas minä en muuta haluakaan! (Kody sisäisesti: Olen viimeiset 12 vuotta suosinut Robynia, en ole viettänyt aikaa kanssasi ja olen kiskonut lapsesi kahdesti juuriltaan Robynin lasten vuoksi, huusin kuin hinaaja sinulle viime tapaamisessamme ja syytin sinua kaikesta ottamatta itse mitään vastuuta, ja nyt sinä et halua tehdä sovintoa! Kyllä minua nyt sorretaan!)
Kody: Mun sikspäkki. Mä olen aina ollut vaan resurssi Janellelle. Lihakimpale. Siis mun sikspäkki. Ja mun rintalihakset. (No nyt olen sanaton.)
Vierailija kirjoitti:
Uhrit Kody ja Robyn. Huokaus. Tosiaan Rodyn ei koskaan tiedä mistään mitään ja Kody ei ota vastuuta mistään. Kody on kyllä huono isä ja hylännyt aikuiset lapsensa ja syyttää siitäkin ex-vaimoja. Ja mitä se turvallisuus höpötys on? Siis mikä ei ole turvallista Robynin lapsille? Muiden vaimojen lapsetko? Suurin uhka on luultavasti Robynin manipulointi ja uhriutuminen. Lietsoo riitaa.
No oli joo tosi kummallinen kommentti tää turvallisuus. Se on se tyyli (en siis osaa nyt diagnosoida ketään), jolla jotkut hallitsee keskustelua. Pyöräytetään uusi "näkökulma", joka saa vastapuolen hetkeksi hiljaiseksi ja sen jälkeen yrittää puolustautua, et ei mitään vaaraa varmasti kenelläkään ole. Syytetään jostain olemattomasta.
Ärsytti se, ettei haastattelija tarttunut tähän. Vaatinut yhtään avaamaan asiaa.
Janelle nauroi ja sanoi että Kody itse niistä rintalihaksistansa tykkää. Voin kuvitella että Kody sängyssä hivelee itseään enemmän kuin vaimoja :) uuh mun lihakset! Ja viskoo hiuksia...
Vierailija kirjoitti:
Pää meinasi revetä kun Kody aloitti moralisoinnin vaimojensa valinnoista. He saivat valita, ja he valitsivat minut. Eli koska he valitsivat sinut, niin se oikeuttaa sinut kohtelemaan heitä ihan miten vain?
Edelleen Kody, Christinestä: En unohtanut häntä, en vain ollut enää omistautunut. Aa ok. Siinähän on ihan iso ero.
Kody: Sairastuin koronaan ja Christine se vaan lomaili Janellen kanssa. Huh, ihan tässä alkaa kyyneleet nousta silmiin, miten pahasti Kodya on kohdeltu! Että ne eukot kehtaa! Siis Kody meinasi kuolla! Kyllä ei olisi Kody melkein kuollut jos eukot olisi heti palanneet kotiin ja alkaneet palvella häntä! Ei mitään myötätuntoa! WTF!!
Kody, Janellelle: Sinä et halua tehdä sovintoa kun taas minä en muuta haluakaan! (Kody sisäisesti: Olen viimeiset 12 vuotta suosinut Robynia, en ole viettänyt aikaa kanssasi ja olen kiskonut lapsesi kahdesti juuriltaan Robynin lasten vuoksi, huusin kuin hinaaja sinulle viime tapaamisessa
Toi oli kyl oksettavaa. Kuin täydellisen sokea tuo jätkä on omille jutuilleen. Janelle oli hauska, kun repesi nauruun tässä kohtaa. Oli aika vilpitöntä naurua.
Molemmat ilmaisi välinsä siten, että heillä keskenään kaikki hyvin, ilman ulkopuolista maailmaa. Mutta sitten Kody kääntää tämän asetelman täysin ympäri, ja väittää et hänen lihakset on ainoa, mikä Janellea kiinnostaa. Vaikka ei edes ne enää.
Onkohan niin, että Kody vain hätäpäissään syytää sanoja suustaan? Eikä mieti sisältöä ollenkaan. Janelle, jos kuka, on ollut resurssi hänelle. Absurdia kääntää se toisinpäin.
Kody vääntää asiat aina toisen syyksi tai tekemäksi.
C:n uusi mies kiinnostaa. Olen nähnyt vaan kuvia. Kiva nähdä haastattelussa minkä tyylinen mies.
Vanhoja jaksoja kun katsoo, näkee asiat uusin silmin. Kun muuttivat pois Vegasista ja oli puhetta talojen myynnistä, Janelle sanoi Robynille. Sinun ei kannata esitellä taloasi, kun se vieläkin täynnä romua ja siivoamatta. Siihen Robyn selitteli miten muuttoautoihin ei mahtunut, eli hamstraus ollut jo silloin.
Puhuivat myös siitä miten kuuluu elämään, että lapset kasvavat ja muuttavat pois. Paitsi Robyn joka puhui olevansa äiti joka sanoo aina ei.
On todella outoa, että Robynin aikuiset lapset asuvat edelleen kotona, ovat todella aran oloisia. Samalla R on muka kotiäiti ja tarvitsee nannyn kouluikäisille, joista toinen kulkee edelleen tutti suussa. Iso osa talosta täynnä romua ja laatikoita. En ihmettele vaikka tuosta perheestä paljastuisi vielä jotain.
Tuntuu jotenkin aidoilta tunteilta, kun ilottelevat ruttolammikossaan kaudella 9.
Kody oikein intoutuu näyttämään pojalleen tontin rajat, että saa hänetkin mukaan asiaan. Toista viimeisimmällä kaudella, kun Kody on hylännyt osan lapsistaan.
MIKSI tuollaista ällötysohjelmaa näytetään Suomessa?
Vanhalla ällötysmiehellä on liuta vaimoja.
Kody kyllä yrittää kääntää mustaa valkoiseksi. Hän on muka Janellelle lihakimpale ja resurssi. Resurssi on kyllä varmaan ollut Janelle. Ja Kodysta ei taida olla muuksi kuin lihakimpaleeksi. Eihän siitä tiukan paikan tullen ole mitään apua. Lupasi ennen koronaa, että huolehditaan toisistaan, ja sitten kun Janellen porukka sairastui, ei ollut tuomassa ruokakasseja tms. Janellea oli kyllä vailla keskeyttämään lomansa ja tuomaan oven taakse tavaraa..
Vierailija kirjoitti:
Vanhoja jaksoja kun katsoo, näkee asiat uusin silmin. Kun muuttivat pois Vegasista ja oli puhetta talojen myynnistä, Janelle sanoi Robynille. Sinun ei kannata esitellä taloasi, kun se vieläkin täynnä romua ja siivoamatta. Siihen Robyn selitteli miten muuttoautoihin ei mahtunut, eli hamstraus ollut jo silloin.
Puhuivat myös siitä miten kuuluu elämään, että lapset kasvavat ja muuttavat pois. Paitsi Robyn joka puhui olevansa äiti joka sanoo aina ei.
On todella outoa, että Robynin aikuiset lapset asuvat edelleen kotona, ovat todella aran oloisia. Samalla R on muka kotiäiti ja tarvitsee nannyn kouluikäisille, joista toinen kulkee edelleen tutti suussa. Iso osa talosta täynnä romua ja laatikoita. En ihmettele vaikka tuosta perheestä paljastuisi vielä jotain.
Mitä nyt olen näitä Robynin muuttoja seurannut, sillä on aina ollut pakka sekaisin, ja on viimeisenä pakkaamassa tavaroitaan. Tuntuu, että muuttokuormaakin alkaa tehdä vasta sinä aamuna, kun on lähtö.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI tuollaista ällötysohjelmaa näytetään Suomessa?
Vanhalla ällötysmiehellä on liuta vaimoja.
Miksi sitä ei näytettäis Suomessa? Onhan se ilmiönä kiinnostava. Tai siis, itseäni kiinnostaa. Jätän kyl paljon katsomatta ohjelmia, jos ei kiinnosta. Ei silti haittaa, että niitäkin tulee. Jos joku muu tykkää.
Uskomatonta! Kody haluaa, että Mykeltin on valittava puolensa: Kody vai Christine. Kuinka sairas mies on isänä, jos vaatii, että lapsen pitää valita?
Christine on kertonut, että viimeinen niitti oli Ysabelin leikkaus. Kody oli sanonut Ysabelille, että hän ei voi tulla mukaan leikkaukseen, koska hän ei voi jättää perhettään. Ysabel oli sitten tuon jälkeen kertonut tämän Christinelle, ja kysynyt, että eikö me olla perhettä. Ihan hirveetä lapselle. Lisäksi en ymmärrä, että miksi Kody ei tullut muutamaksi päiväksi, jos koko aika oli mahdoton. Olihan Robynilla kuitenkin kotona apuna kolme aikuista lasta ja se kuuluisa nanny.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta! Kody haluaa, että Mykeltin on valittava puolensa: Kody vai Christine. Kuinka sairas mies on isänä, jos vaatii, että lapsen pitää valita?
Christine on kertonut, että viimeinen niitti oli Ysabelin leikkaus. Kody oli sanonut Ysabelille, että hän ei voi tulla mukaan leikkaukseen, koska hän ei voi jättää perhettään. Ysabel oli sitten tuon jälkeen kertonut tämän Christinelle, ja kysynyt, että eikö me olla perhettä. Ihan hirveetä lapselle. Lisäksi en ymmärrä, että miksi Kody ei tullut muutamaksi päiväksi, jos koko aika oli mahdoton. Olihan Robynilla kuitenkin kotona apuna kolme aikuista lasta ja se kuuluisa nanny.
Kodyn logiikka pelaa aina vaan hänen suuntaan. Oli heittämässä muita poikia pihalle, mutta Robynin aikuisen pojan kanssa ihan eri asenne. Olisi aivan hyvin voinut lähteä sinne leikkaukseen mukaan. Christine oli viimeinen niitti, kun lähti kuitenkin kaverinsa häihin. Janelle koki viimeisenä niitinä tuon omien poikiensa huonon kohtelun. Gabe itki kun isänsä ei edes muistanut syntymäpäivää. Ja tuo Merin kohtelu on hirveää, äijä luulee olevansa joku maailman kuningas.
Kody ei toimi loogisesti, vaan toimii 110% oman napansa ympärillä.
Esim. juuri tuo että suunnilleen samoihin aikoihin ei muka voinut lähteä selkäleikkaukseen tueksi, mutta kaverin häät ja ne yhdet hautajaiset niihin kyllä osallistui.
Ja tuo on törkeää että osa lapsista hylätään kokonaan, ja osaa ei päästetä pois kotoa.
Ikävä sanoa näin, mutta olen täysin varma että jossain kohtaa Kodystä/Robynistä varmasti paljastuu ei mairittelevia asioita. Se yhden lapsen tutin lussuttaminen ja Robynin oudolla tavalla alisteisen oloiset aikuiset tytöt ei ole normaalia.
Ja vian voi sanoa olevan noissa kahdessa, sillä muut lapset ovat fiksun oloisia, Truelykin on ikäistään fiksumman oloinen ollut kun häntä jaksoissa viime kausilla näytettiin. Kaikki muut lapset pärjäävät paljon paremmin (opiskelvat/töissä/on omat asunnot/ parisuhteet jne.)
Joo ja toi Robynin loputon teatteri että hän ei sitten yhtään ole tiennyt mistään mitään eikä kuullut koskaan mitään alkaa käydä jo tosi rasittavaksi.