Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisarvaimot - uusimmat tiedot perhe tilanteesta

Vierailija
31.07.2018 |

Onko kenelläkään tietoa onko viides vaimo jo tullut, onko Robyn lähtenyt ja miten heillä menee. Netistä en löydä mitään jaksoja joita katsoa jälkikäteen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sisarvaimot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4740)

Vierailija
3001/4740 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista jos ex-mies on sukua sekä Christinelle että Kodylle, olisi voinut kuvitella että _tiesivät_ etukäteen millaiseen soppaan ovat ajatumassa. Toki voivat olla etäistä sukua/ei mitään yhteyttä, mutta luulisi jonkun yhteisen sukulaisen varoittaneen siitä millainen Robyn on.

Mitenköhän on saanut huijattua yhteisiä rahoja itseelleen, tarkoitetaanko sitä että muiden siunauksella keikauttanut yhteisiä rahoja omaan taloonsa, vai onko ihan tehnyt tilisiirtoja/nostoja eli pihistänyt salaa rahaa?

Tietenkään ex-miehen asiat ei enää kuulu Robynille, mutta en ihmettelisi jos koittaisi naamaa väännellen vaatia osuuttaan hänenkin perinnöstään... Vetoamalla että ex halusi aina jakaa kaiken tasapuolisesti lapsilleen tai muulla hutulla.

Vierailija
3002/4740 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista jos ex-mies on sukua sekä Christinelle että Kodylle, olisi voinut kuvitella että _tiesivät_ etukäteen millaiseen soppaan ovat ajatumassa. Toki voivat olla etäistä sukua/ei mitään yhteyttä, mutta luulisi jonkun yhteisen sukulaisen varoittaneen siitä millainen Robyn on.

Eihän ne välttämättä ole tunteneet perhettä kuin nimeltä. Noissa piireissä on tosi yleistä, että ollaan jotain sukua toisille. Ihmismäärä kun on suuri, on mahdotonta tuntea ihan kaikkia. Meri ei edes kuulemma tunne kaikkia sisaruksiaan. (Mun äidillänikin on niin suuri suku ettei tunne kaikkia serkkujaan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3003/4740 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coyote Pass pitäisi jakaa ihan tarkasti neljään osaan eli 3,5 eekkeriä per nenä koska se on yhteisistä tv-rahoista maksettu. Mutta niin typerää kuunnella heidän vääntämistään siitä "viidennestä" tontista kun edelleenkin siellä on vain ne alkuperäiset neljä tonttia. 🙄

Vierailija
3004/4740 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt mitä ne meinaavat sillä tontilla tehdä? Jos on niin huono mitä täällä puhuttu (ruttoa, ei kaivoa, tulvavaara) niin saavatko edes myytyä ja omiaan pois?

Luulisi kaikille olevan helpointa, että tontti myydään kokonaan ulkopuoliselle, tai sitten K&R lunastavat sen.

Vierailija
3005/4740 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt mitä ne meinaavat sillä tontilla tehdä? Jos on niin huono mitä täällä puhuttu (ruttoa, ei kaivoa, tulvavaara) niin saavatko edes myytyä ja omiaan pois?

Luulisi kaikille olevan helpointa, että tontti myydään kokonaan ulkopuoliselle, tai sitten K&R lunastavat sen.

K ja R ei mahda olla rahaa. Mutta olen ihan varma, että jos tontti jäisi jotenkin noille kahdelle, niin myisivät sen heti. Pelkkä elämäntyyli on niin kallis. Nauratti, kun Robynilla, Kodylla ja Merilla oli se tapaaminen tontilla, ja Meri ilmoitti, että lähtee. Kodyhan tuli paikalle mönkijällä ja Robyn isolla autolla. Eikös ne molemmat asu aika lähellä tonttia, jos olen oikein ymmärtänyt😅

Vierailija
3006/4740 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K ja R ei mahda olla rahaa. Mutta olen ihan varma, että jos tontti jäisi jotenkin noille kahdelle, niin myisivät sen heti. Pelkkä elämäntyyli on niin kallis. Nauratti, kun Robynilla, Kodylla ja Merilla oli se tapaaminen tontilla, ja Meri ilmoitti, että lähtee. Kodyhan tuli paikalle mönkijällä ja Robyn isolla autolla. Eikös ne molemmat asu aika lähellä tonttia, jos olen oikein ymmärtänyt😅

Asuvat käytännössä Coyote Passin yläpuolella kukkulalla. 

Vierailija
3007/4740 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robynin siittiökulmakarvat on hassut.

Vierailija
3008/4740 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tonteilla arvoa, mutta kun pitäisi saada ensin tehtyä päätös myynnistä. Janelle ja Meri voisivat oikeusteitse vaatia myyntiä (niistä joissa ovat omistajia itse), mutta en oikein jaksa uskoa heidän ikinä lähtevän tälle tielle. Kaikki pelaavat vain aikaa ja katsovat kuka luovuttaa ensin. Kodylla ja Robynilla loppuu varmaan rahat ensimmäisenä kylläkin ja alkaa myynti houkuttelemaan. 😆 

Vierailija
3009/4740 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tonteilla on arvoa, jos huonoa aluetta? Tarkoitan, kuinka joku haluaa ostaa tuollaisen maan, mistä se arvo tulee? Kuka tuonne haluaa rakentaa, vai onko koko alua samankaltaista ruttoineen =ihan normi tuolla? 

Vierailija
3010/4740 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onni, ettei tarvitse olla enää miehen kanssa joka ei arvosta ja kohtelee huonosti. Varsinkin Merille K osaa olla kamala, vaikka on hänen ensimmäinen vaimo.

Vierailija
3011/4740 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Kody on kohdellut Meriä törkeästi jo pitkään. Samoin myös muut sisarvaimot. Tykkään monessa asiassa Christinestä, mutta Meriä hän on hylkinyt ja kohdellut kaltoin pitkään. Välillä tuntuu, että on kieltänyt lapsiaankin pitämästä yhteyttä Meriin.

Meri on kuitenkin aina välittänyt lapsista ja tullut toimeen useamman kanssa. 

Tavallaan ymmärrän Christine ja Janellen ystävyyttä, koska lapset ovat yhdistäneet heitä. Janelle ei myöskään haasta Christineä mitenkään, vaan on aika sovitteleva persoona. Merillä on aina ollut vahvoja mielipiteitä. Häntä on myös sorsittu sen vuoksi, että hänellä on vain yksi lapsi, mikä on mielestäni todella väärin.

Meri oli pitkään (ehkä on edelleen) todella rakastanut Kodyyn ja hyvin lojaali hänelle, omaksi haitakseen.

En olisi ihan varma siitä, että muut vaimot ovat aina kohdelleet Meriä huonosti. Heillä kaikilla on ollut huonot välit pitkään mutta Merillä on myös oma osuutensa siinä. Hänellä on vaikea luonne, on voimakkaat mielipiteet ja on äkkipikainen. Moni lapsista on myös kertonut Merin herkistä tulistumisista. Lapset ovat myös kertoneet että catfish-episodiin saakka Meri oli päävaimo (vielä sittenkin vaikka virallisesti erosi Kodysta) siinä mielessä, että hänen sanallaan oli suurin painoarvo. 

Minä silti myös pidän Meristä, enkä kirjoita tätä häntä mollatakseni, totean vain että 30 vuoden aikana tuossa perheessä on ehtinyt tapahtua yhtä ja toista, eikä se kaikki ole ollut yhdensuuntaista. Lapsettomuudesta Meri on varmasti tuntenut itsensä huonommaksi, eikä Kody ole varmasti antanut hänen unohtaa sitä. Mitään todisteita ei kuitenkaan ole siitä, että kukaan muu perheessä olisi soimannut Meriä asiasta.

Janelle ja Christine ovat itse sanoneet, että he eivät aina ole olleet sellaisia ystäviä kuin nyt vaan ystävyys syveni nykyiselle tasolle vasta kun Christine lähti eikä heillä enää ollut kilpailuasetelmaa. Moniavioisuus on kyllä ihan hullun hommaa. Vaikka kuinka olisivat yrittäneet kilvoitella tullakseen hyviksi sisarvaimoiksi niin taustalla on kuitenkin ollut aina se, että sama aviomies pitää jakaa ja se vain aiheuttaa vaikeuksia.

Vierailija
3012/4740 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun sarja päättyy taas! Vasta ollaan menossa loppuvuodessa 2022.. Miten oli mahdollista, että sarja ennen tuli suurinpiirtein ajantasalla? Nyt laahataan perässä yli vuosi, ja netistä voi lukea nykyhetken kuulumiset. Ei luulisi, että tämä on kannatavaa kanavallekaan.

Vierailija
3013/4740 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jenkkisivuja jossa  Robyn myöntää, että Christine, Janelle ja Meri Brownin lähtö aiheutti "valtavan mullistuksen" Kodyn minäkuvassa.

"Kody on käynyt läpi paljon ja hän on käsitellyt paljon turhautumista ja vihaa, loukkaantumista ja pettymystä, ja minä käyn läpi myös omia tunteitani kaikesta tästä", hän selittää. "Ja se on ollut vaikeaa suhteellemme. Se on ollut todella vaikeaa suhteellemme, koska luulen, että kun käy läpi avioeron, alkaa kyseenalaistaa itseäään.

Sunnuntain Sisar Wives: One on One -erikoistapahtumassa Robyn kertoi juontaja Sukanya Krishnanille tarkalleen, kuinka Kody "yrittää" sabotoida heidän suhdettaan ja kuinka hänen täytyy "pysäyttää Kodya koko ajan".

"Hän riitelee kanssani [tyhmistä] asioista", hän sanoi kyynelten läpi. "Olemme eri mieltä. Olemme eri paikoissa perheeseemme räjähtäneen pommin takia. Ja kuten, olen surullinen ja hän on vihainen. Hän haluaa vain mennä etsimään mitä tahansa, sinä Ja minä olen kuin: "Ei, en halua

Kody myönsi "sabotoivansa itseäni hieman... turhautumisesta ja vihasta", ja myönsi myös vahingoittaneensa tarkoituksella avioliittoaan Robynin kanssa, koska hän halusi "rangaista" itseään. Hän jopa harkitsi mahdollisuutta jättää Robynin tapana rangaista itseään lisää.

Hän lisäsi: "Paljon synkkiä ajatuksia kulki pääni läpi. Paljon paholaista, paljon kiusauksia, mikä tuhoaisi suhteeni Robynin kanssa. Joten kohtasin paljon vihaa ja hän turhautuisi. Minun vihani se oli ratkaisu. Se oli pelottavaa."

Vierailija
3014/4740 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kody Brownin erot kolmesta neljästä vaimostaan ovat vaikuttaneet negatiivisesti hänen ainoaan jäljellä olevaan avioliittoon, "Sister Wives" -tähti Robyn Brown kertoi People-lehden äskettäisessä haastattelussa.

"On ollut kertoja, että hän on yrittänyt sabotoida itseään ja sabotoida meitä. Minun on täytynyt tehdä kovasti töitä, jotta en päästäisi häntä", Robyn sanoi ja kuvaili viimeaikaisia kamppailuja avioliitossaan ja suurperheessään "helvetiksi"

Robyn sanoi, ettei hän aio jättää Kodya, vaikka hän voisi halutessaan. "Tiedän vain kuinka paljon rakastan Kodya ja tiedän, että hän on hyvä kaveri ja tekee parhaansa", hän sanoi.

Brownin perheen patriarkka myönsi: "Halusin rangaista itseäni", ja lisäsi, että hän jopa ajatteli jättää Robynin ja löytää toisen "rakastajan" vain särkeäkseen tämän sydämen ja sanoakseen, ettei hän myöskään rakasta häntä. Kody kirosi itseään sanoen olevansa "paska" tavasta, jolla hän hallitsee uutta monogaamista suhdettaan Robynin kanssa. Kody pahoitteli käytöstään Robyniä kohtaan ja lisäsi: "Miehen mielessä on asioita, joita ei pitäisi koskaan ilmaista."

Vierailija
3015/4740 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tonteilla arvoa, mutta kun pitäisi saada ensin tehtyä päätös myynnistä. Janelle ja Meri voisivat oikeusteitse vaatia myyntiä (niistä joissa ovat omistajia itse), mutta en oikein jaksa uskoa heidän ikinä lähtevän tälle tielle. Kaikki pelaavat vain aikaa ja katsovat kuka luovuttaa ensin. Kodylla ja Robynilla loppuu varmaan rahat ensimmäisenä kylläkin ja alkaa myynti houkuttelemaan. 😆 

Vierailija
3016/4740 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
3017/4740 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodylla ja Robynilla ei ole suunnitelmia rakentaa Coyote Passiin - ei ainakaan tässä vaiheessa", lähde vahvisti uutiskanavalle. "Mitään keskustelua ei ole käyty."

"Se on erittäin kallista, ja heidän on päästävä sopimukseen heidän suunnitelmistaan", lähde lisäsi.

Vierailija
3018/4740 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tonteilla on arvoa, jos huonoa aluetta? Tarkoitan, kuinka joku haluaa ostaa tuollaisen maan, mistä se arvo tulee? Kuka tuonne haluaa rakentaa, vai onko koko alua samankaltaista ruttoineen =ihan normi tuolla? 

Flagstaff on tosi haluttua aluetta, joten kai nuokin joku ostaa. Siellä on kai aika kuumat asuntomarkkinat. 

Vierailija
3019/4740 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson juuri heidän muuttoaan, mikä kaaos! Luulisi että ovat edellisistä (lukuisista) muutoista jotain oppineet, mutta ei. Vasta muuttopäivän aamuna pakataan makkareita, kylppäreitä, leluja, tietokoneita ym. hirveellä sähellyksellä.

Yleensä (fiksut) ihmiset pakkailevat tavaroitaan n. viikon, aluksi kaikki mitä ei tarvita, viimeisinä päivinä kaikki muu, jätetään muuttopäivän vaatteet, hammasharjat ja pyyhe + aamiaistarpeet.

Vierailija
3020/4740 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jenkkisivuja jossa  Robyn myöntää, että Christine, Janelle ja Meri Brownin lähtö aiheutti "valtavan mullistuksen" Kodyn minäkuvassa.

"Kody on käynyt läpi paljon ja hän on käsitellyt paljon turhautumista ja vihaa, loukkaantumista ja pettymystä, ja minä käyn läpi myös omia tunteitani kaikesta tästä", hän selittää. "Ja se on ollut vaikeaa suhteellemme. Se on ollut todella vaikeaa suhteellemme, koska luulen, että kun käy läpi avioeron, alkaa kyseenalaistaa itseäään.

Sunnuntain Sisar Wives: One on One -erikoistapahtumassa Robyn kertoi juontaja Sukanya Krishnanille tarkalleen, kuinka Kody "yrittää" sabotoida heidän suhdettaan ja kuinka hänen täytyy "pysäyttää Kodya koko ajan".

"Hän riitelee kanssani [tyhmistä] asioista", hän sanoi kyynelten läpi. "Olemme eri mieltä. Olemme eri paikoissa perheeseemme räjähtäneen pommin takia. Ja kuten, olen surullinen ja hän on vihainen. Hän haluaa vain mennä etsimään m

Just joo - ihan taas perusuhriutumista tässä 🙄 Kody on ite sotkenut elämänsä (Robynin avustuksella), niin ärsyttää tuollainen itsesääli.