UUSI HELLEAALTO TULEE ENSI MAANANTAINA SUOMEEN KYLMENEMINEN PERUTTU!!! +35 ODOTETTAVISSA KAUTTA MAAN
:DDDDDDDDDDDD!!! No niin varmaan. :) Mätäkuun huijaus tämä. Joko pelotti?
Kommentit (27)
Hyi helv. Minä uskoin ja meinasin saada sydärin...
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kukaan lankeaa noin onnettomaan otsikointiin.
No sä taisit olla eka joka lankesi. :D
Jos noin tapahtuis niin täytyy sanoo, että varmaan tekisin itsarin..
Ei tarvita enää helteitä, huonokuntoisimmat mammat ovat jo tässä kuussa tajunneet miten rapakunnossa ovat. Toivottavasti ensi kesänä tulee yhtä lämmintä ja katsotaan onko mikään muuttunut. Todennäköisesti ei. :D
olet lähinnä vain ärsyttävä kirjoitti:
haista sinä idi.ootti v.i.ttu
Onpas siellä mukava iloinen ihminen 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan käydä psykiatrin juttusilla.:D
No +35 on liikaa, mutta sellainen +25 saisi jäädä ihan ikuisesti Suomeen. Olisipa ihanaa.
Itse kyllä uskon,että elokuussa on hellettä luvassa. Taatusti on.
Jumalauta että helteen rasittama sydän hypähti... 😕
Mullekin tää lämpö on kuumaa, semmonen +20 ja +25 välillä on hyvä. Kuitenkin mä kyllä uskon, että hellettä tulee varmasti elokuussa koska aina elokuussa on kuumimmat säät ympäri Euroopan ja monesti myös Suomessa elokuu on parhain ja tästä syystä koulun lomien siirtoa on mietitty, että elokuu olis vielä lomaa kun yleensä se on paljon parempi säiden puolesta ku kesäkuu.
Monessa Euroopan maassa paukkuu +40 elokuussa ja saattaa olla jopa koko kuukauden +40. Silloin kaupungit hiljenee ja ihmiset pakenee rannoille, myös monet ravintolat ja kaupat muuttaa rannoille.
Vierailija kirjoitti:
Hae hoitoa itsellesi. Ei oo pääkoppa ihan kunnossa.
Elokuu on vuoden kuumin kuukausi ympäri Euroopan.
Miks ihmiset puhuu kokoajan pelkästä säästä? Onko teillä mitään muuta elämässä..? Itse en ole katsonut varmaan ainakaan kuukauteen ollenkaan säätä mistään netistä tai muualta. En mistään, olen vaan aina aamulla katsonut ikkunasta ulos ja todennut sään 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae hoitoa itsellesi. Ei oo pääkoppa ihan kunnossa.
Onko suljetulla hyvä ilmastointi? Voisin mennä helteiden ajaksi sinne keräämään voimia.
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmiset puhuu kokoajan pelkästä säästä? Onko teillä mitään muuta elämässä..? Itse en ole katsonut varmaan ainakaan kuukauteen ollenkaan säätä mistään netistä tai muualta. En mistään, olen vaan aina aamulla katsonut ikkunasta ulos ja todennut sään 😂
Sama homma. Jos on jotain erityistä tiedossa, katson kyseisen päivän sään. Muutoin en säätiedotuksia katsele. Olkoot mikä on.
En usko, että kukaan lankeaa noin onnettomaan otsikointiin.