Säästän 200 euroa kuukaudessa työttömyyskorvauksesta
Säästäminen on yksi tärkeimpiä asioita elämässä. Ei väliä pystyykö niitä rahoja koskaan käyttämään, mutta se säästämisen iloa. On ihan pyhimysmäinen olo!
Kommentit (10)
Minä säästän joka kuukausi 250 euroa ja laitan vielä viisikymppisen spr:n keräyslippaaseen.
Itse olin 4 v työttömänä ja säästin tuona aikana 15000 euroa, jotka sijoitin. Nyt niiden arvo on 34K ajatelkaas sitä!
Säästän 10000 vuodessa. Kyllä vähällä tulee toimeen kun hieman yrittää.
Viddu kun menee rahat lapsen harrastukseen. Säästän kaikesta muusta, että saan sen maksettua. Menee noin 5000e vuodessa siihen. Alkuun meni alle 500e vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Säästäminen on yksi tärkeimpiä asioita elämässä. Ei väliä pystyykö niitä rahoja koskaan käyttämään, mutta se säästämisen iloa. On ihan pyhimysmäinen olo!
Ilmeisesti myös maksat itse kaikki asuinkulusi (vuokrat/lainanlyhennykset, sähköt, vedet, puhelimen jne), eikä sinua ole menoissasi puoliso/vanhemmat lainkaan tukemassa? Nimittäin jos näin on, niin mikä olikaan aloituksen pointti?
Työttömyyskorvaus on siis liian suuri, jos siitä pystyy säästämään.
Suurimmat työttömyyskorvaukset ovat 8000€/kk, mikäs siinä on säästäessä. Eivät kaikki ole työmarkkinatuella. Kvg, jos et usko.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyyskorvaus on siis liian suuri, jos siitä pystyy säästämään.
No ei ainakaan mikään kelan minimituki ole liian suuri. Toiset vaan ovat säästeliäämpiä/pihimpiä kuin toiset. Aika harva kuitenkin pystyy minimituista (kelan peruspäivärahasta tai toimeentulotuesta) säästämään niin niiden takiako pitäis kaikilta laskea tuen määrää?
5/5