Eron jälkeen uusi suhde "fyysiseen tarpeeseen", miten ja mistä? kokemuksia?
Onko muita naisia (tai miksei myös miehiä), jotka eron jälkeen kaipaavat uutta suhdetta vain "fyysiseen tarpeeseen"? Kuinka olette asian ratkaiseet ja mistä mahdollista seuralaista kannattaa hakea? Olen itse vahvasti fyysinen, nautin seksistä ja tarvtisen sitä säännöllisesti, mutta meillä on ex-puolison kanssa lapsia, joten en kaipaa elämääni mitään "ihmissuhdetta" / draamaa. Satunnaista sänkyseuraa, ilahtuisin kovin siitä, jos löytäisin jonkun kenen kanssa synkkais näissä tarpeissa. Mistä etsin ja millä koodilla? Maksullisia palveluja varmasti löytyy, mutta olisi kiva löytää mies, jolla on samalainen tarve/elämäntilanne. Takana todella pitkä suhde enkä ole aikoihin joutunut seuraa hakemaan.. toimiiko tinder tähän?
Kommentit (8)
Onanoi. Et voi käyttää toista ihmustä fyysisesti hyväksesi.
1. Mene ulos.
2. Etsi nuori mies.
3. Sano tule panemaan.
4. Pane.
Vierailija kirjoitti:
Onanoi. Et voi käyttää toista ihmustä fyysisesti hyväksesi.
Toiselle olisi reilua kertoa että odotettavissa on vain seksiä.
Itsellä on ainakin kokemusta siitä että sinisilmäisesti luotin naiseen että hän olisi parisuhteen perässä ja hän olikin vain laastariseksin perässä.
On olemassa paljon miehiä samassa tilanteessa. Itse olen Tinderiä käyttänyt ja siellä tuppaa löytymään naisia joiden kanssa menee juurikin tähän fyysiseen touhuun, parisuhdetta ei oikein tahdo saada vireille. Eikä siinä mitään, kyllähän se maistuu suhdetta odotellessa.
Baarista. Silloin näet heti, onko toinen osapuoli haluttava ja kohtaavatko kemiat. Tinder ja netti saattavat juoksuttaa monille turhille treffeille. Ja on reilua tehdä sille toiselle osapuolelle selväksi, että kyseessä on vain seksi. Mitään FWB-juttuja ei kannata alkaa ehdottaa etukäteen, koska jos seksi toimii niin siitä se lähtee ihan itsestään kun molemmat haluatte ottaa homman pian uusiksi.
Tein miespuolisen pitkäaikaisen ystävän kanssa friends with benefits -sopimuksen. Eli sekstaillaan, kun tavataan. Käytiin sängyssä jo ennen avioliittoanikin, joten tiedän, mitä saan.
Romanttista suhdetta kumpikaan ei silti ainakaan toistaiseksi vielä kaipaa.
Tämäkin palsta voi toimia. Laita vain tietoja että minkä ikäinen, mistä päin ja minkälainen kroppa ym.