Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te ootte jaksaneet nyt kuumalla ilmalla siivota?

Vierailija
31.07.2018 |

kaipaan inspistä. Meillä okt mutta ei ilmalämpöpumppua ja myöhästyttiin ilmastointilaitteiden ostostakin. Kuuma sisällä, tuulettimet vaan pörrää. Keittiötä oon laittanut ja pyykkiä pessyt, muuten aika retuperällä. Heti jos rupee tekee jotain niin hirveä hiki tulee.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Tämä lämpö on vain inspiroivaa

Vierailija
22/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähän. Olen pessyt pyykkiä ja laittanut paskaisimmat tiskit peseytymään. Lakanat jaksoin vaihtaa, kun olivat hiessä. En jaksa imuroida, luututa, laittaa ruokaa, pyyhkiä pölyjä enkä viedä roskia. No mies onneksi vie roskat. Muut voi odottaa ja syödään leipää sillä välin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Hengittäminenkin on työlästä. Ulkona on samaa p skaa kuin sisällä.

Vierailija
24/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä jaksaa siivota ihan normaalisti. Hikihän siinä tulee ja pinna palaa herkemmin, muttei mitään sen vakavampaa.

Vierailija
25/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan heti aamulla, yritän tuulettamalla viilentää taloa ennen kuin taas alkaa ulkona lämmetä ja valmistelen päivän ruoat mahdollisimman pitkälle valmiiksi. Päivällä pesen pyykkiä, siinä ei tule kuuma.

Vierailija
26/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyytyväinen, kun sain eteistä siivottua ja samalla järjestystä uudella kalusteella.

Myös kauan olleen sotkuisen nurkan yhdestä huoneesta sain siistittyä.

Aamuvirkkuna hyödynnän aamujen viileyttä kotitöissä.

Vierailija
27/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaatte neljä vuotta vanhaan aloitukseen ?

Vierailija
28/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun asia on edelleen ajankohtainen, miksi tehdä uutta aloitusta samasta asiasta?

Vierailija
29/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä hiki tulee, mutta sitten siivouksen jälkeen oon käynyt pesulla. Toinen vaihtoehto on ollut siivota aikaisin aamulla tai myöhään illalla. Silloin on kuitenkin n.10 astetta vähemmän lämpöä.

Juuri näin! 💟

Vierailija
30/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, kun mainitsit! Enpä tuota huomannut, siis en katsonut, että tämä aloitus oli tehty jo niin monta vuotta sitten. Mikään ei siis ole muuttunut. Samanlaisia helteitä on edelleenkin.

Vierailija
31/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään lämpimästä, joten siivoan normisti ja sit uimaan ja suihkuun. Lämpö sopii mulle.

Vierailija
32/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin vessan ja vaatehuoneen lattian, hiki ja puuskutus.

Vierailija
33/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja paikkoja siivoan lämpötilasta riippumatta. En viihdy lian keskellä.

Vierailija
34/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyhin vessan ja vaatehuoneen lattian, hiki ja puuskutus.

Suosittelen laihduttamista ja peruskunnon kehittämistä. Rapakunnossa pitää olla jos noin vähästä puuskututtaa. 

Vierailija
35/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet alkoivat meillä päin vasta juhannuksen jälkeen. Olin onneksi käynyt pesemässä matot just ennen jussia. Pesin myös ikkunat ja sitten vielä lopulta sain inspiksen siivota kämpän kirjahyllyn taustoja myöten, joten nyt ei haittaa jos vaikka pari viikkoa seuraavaan kunnon siivoukseen tulee väliä.

Mutta aiemmilta vuosilta, olen jaksanut, kun olen sitten siivouksen jälkeen lähtenyt uimaan ja vielä tietty kotiin tultua kunnon suihku...

Mulla tosin ei mikään iso koti olekaan...

Hikee pukkaa, mut suihkuun pääsee sitten jälkeen päin. Kaikessa rauhassa.

Ei ole helteellä pakko eikä välttämättä hyväkään terveyden kannalta rehkiä liikoja.

Vierailija
36/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskin miehen imuroida ja pyyhkäisin itse vessat.

Vierailija
37/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nämä helteet jo näkyivät säätiedotuksissa, siivosin heti asunnon (parveketta lukuunottamatta) kunnolla. Imuriin en koske nyt niin kauan, kuin tämä lämpö jatkuu. Liinavaatteetkin vaihdan vasta ensi viikolla, ilmojen viiletessä. Asun yksin, niin ei sitä sotkua asuntoon hirveästi edes tule.

Parveke pitäisi kyllä siivota ihan kunnolla, mutta se on nyt täysi pätsi. Eipä siellä tule paljon aikaa vietettyä muutenkaan, kun tietyö on vieressä ja kaikki pinnat hiekkapölyssä.

Vierailija
38/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulatin pakastimen. Avasin tukkeutuneen viemärin ja pesin kasoittain pyykkiä.

Pakastimen sulatus on ihanaa helteellä! Antaa sulaa rauhassa ja viilentää asuntoa. (tietysti veden valumista täytyy vahtia)

Viemärit avautuu usein helposti; poistaa sihdin ja kaataa kiehuvaa vettä, tarvittaessa myös soodaa ja etikkaa.

Pyykit meillä pesee pyykkikone, ainoa vaiva kuivumaan ripustaminen. En käytä kuivausrumpua näillä keleillä.

En ole mikään siivousfriikki, mutta päivittäin pyyhin ohimennen vähän pintoja ja robotti-imuri hoitaa loput.

Vierailija
39/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti hoitaa imuroimisen kun olen töissä. Muuten en siivoa mitenkään.

Vierailija
40/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuin pyykin pessyt.Laitanut teline ne ja sitä otan puhtaat vaateet päälle.Käytänyt sama muki ja lautanen valimisaterioissani .lakaissut ihan omat leivän muruni. Muta en tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi