Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te ootte jaksaneet nyt kuumalla ilmalla siivota?

Vierailija
31.07.2018 |

kaipaan inspistä. Meillä okt mutta ei ilmalämpöpumppua ja myöhästyttiin ilmastointilaitteiden ostostakin. Kuuma sisällä, tuulettimet vaan pörrää. Keittiötä oon laittanut ja pyykkiä pessyt, muuten aika retuperällä. Heti jos rupee tekee jotain niin hirveä hiki tulee.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä hiki tulee, mutta sitten siivouksen jälkeen oon käynyt pesulla. Toinen vaihtoehto on ollut siivota aikaisin aamulla tai myöhään illalla. Silloin on kuitenkin n.10 astetta vähemmän lämpöä.

Vierailija
2/43 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Meillä on ilmalämpöpumppu. Syöhän se sähköä helvetisti, mut eipähän läkähdy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla imuroitu muutamaan viikkoon. Pyykit tietty ja keittiö siistinä + vessat. Välillä olen lakaissut pahimmat roskat. Ollaan paljon ulkona, mökillä ja reissussa, niin ei tartte koko ajan olla puunaamassa. Ens viikolla, kun viilenee, tehdään sit kunnon siivous koko perhe yhdessä.

Vierailija
4/43 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimat tahrat keittiöstä, imuroitu ei ole 2 viikkoon, ei tosin oltu puolet ajasta kotonakaan.

Tänään on kai pakko pestä vessan lavuaari, alkaa ällöttää hammaspesulla :(

Mutta mä olen maalannut terassin kaiteet ja öljynnyt lattian helteestä huolimatta :)

Vierailija
5/43 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyyhkinyt keittiön tasot ja imuroinut lattian pari kertaa viikossa. Siivonnut, jos kissa oksentaa. Kerännyt irtoroskat roskiin ja tiskannut, kun astiat loppuvat. Siivonnut kissojen hiekkikset yöllä ja vienyt roskiksen. Kaksio. En ole esimerkiksi jaksanut pestä vessaa, harjalla vaan pahimmat pois. Petivaatteet on onneksi helppo vaihtaa, kun ei tällä helteellä mene kuin tyyny ja lakana. En ole tosin jaksanut pestä pyykkiä, ja mulla on vain 2 aluslakanaa, joten viimeistä viedään.

Vierailija
6/43 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aamulla oon siivonnut, jos huvittaa. Ei ihan hirveästi ole tullut sisällä oltuakaan, niin ei ole kovin sotkuisaa. Lähinnä tasot pyyhkinyt, imuroinut, tiskejä ja pyykkejä laitellut. Kokkailutkin hoituu suurimmaksi osaksi grillillä/ravintolassa.

Vierailija
7/43 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hiki haittaa. Valuu ihan solkenaan. Ei sitä pidä pelätä.

Vierailija
8/43 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi##uako sitä helteillä siivoamaan? Sitten on aikaa kun työt alkavat. Sitä paitsi joulu lähestyy, silloin viimeistään voi tehdä kunnon siivouksen.

Vierailija
9/43 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, luin kysymyksen huonosti. ihan siis normaalisti olen siivonnut helteiden aikanakin. Ylläpitosiivousta päivittäin, imurointia joitain kertoja viikossa, lattianpesu kerta viikossa. Pyykinpesua enemmän kuin normaalisti, koska ulkoilun jälkeen heti on hiki, ja myös petivaatteita on pesty ahkerasti, samoin pyyhkeitä. mutta ne myös kuivuvat näillä keleillä tosi nopeasti.

(Luin siis Mitä sanan Miten)

2

Vierailija
10/43 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin, sotkua ei kovin paljoa tule. Lakaisen vain lattialta pahimmat roskat ja hieman pyyhin tasoja. Pyykinpesu ei paljoa rasita. Ensi viikolla parempi siivous.

Vierailija
11/43 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti siivotaan jos olemme kotosalla vaikka on helle.

Joka päivä pika/ylläpitosiivous ja kerran viikossa kunnon siivous.

Tulee hiki mutta sitten vaan viileään suihkuun. 

Siistissä kodissa mukava asua. 

Vierailija
12/43 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen olen pyyhkäissyt sieltä täältä, mutta esim. imuria en ole jaksanut ottaa esille pitkään aikaan. Lakanat vaihdoin tossa yhtenä viileänä yönä.

Vierailija
13/43 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okt, sisällä 28 astetta, vielä ei ole tarvinnut jäähdytystä.

Hyvin jaksetaan siivota, en kestäisi jos olisi pölyistä tai nuhruista. Keittiö siivotaan joka päivä

Vierailija
14/43 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ihan hyvin. Siis työskentelen siivoojana 8-11h päivässä. Oma kämppä kyllä leviää välillä, mutta kyllä viimeistään lauantai aamuna jaksan siivota kerran viikossa. 

Vierailija
15/43 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt kaikilla 2-3 kuukautta ollut aikaa hankkia ilmastointilaite.

Ei enää parane valittaa jos omaa tyhmyyttään ei ole tullut hankkineeksi.

Vierailija
16/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin kylppärin ja imuroin asunnon muutenkin, pyyhin pölyt pinnoilta, piiskasin petivaatteet, ja kyllä hikosin vaikka oli vaan löysät shortsit jalassa ja hihaton paita. Varsinkin sitä kylppäriä pestessä tuli niin kuuma että paita kastui ihan läpimäräksi hiestä ja hikeä ihan tippui pisaroina siitä lattialle :D

Siivouksen jälkeen tietysti suihkuun ja vaatteet kuivattelun jälkeen pyykkikoriin odottamaan pesua.

Join ja söin urakan jälkeen, mutta silti on edelleen rasittunut olo. Nyt on pelkät löysät shortsit jalassa ja tuuletin päällä puhaltamassa kohti.

Vierailija
17/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää on ollut lämmintä. Onko juuri nyt pakko tehdä supersiivous? Luulisi, että kykenet esim. leivänmurut pyyhkäisemään pöydältä näissäkin lämpöasteissa. 

Vierailija
18/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari päivää on ollut lämmintä. Onko juuri nyt pakko tehdä supersiivous? Luulisi, että kykenet esim. leivänmurut pyyhkäisemään pöydältä näissäkin lämpöasteissa. 

Kaikilla ei se aikataulu kysy onko hellettä vai ei kun pitäisi siivota.

Vierailija
19/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulatin pakastimen. Avasin tukkeutuneen viemärin ja pesin kasoittain pyykkiä.

Vierailija
20/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivosin kylppärin ja imuroin asunnon muutenkin, pyyhin pölyt pinnoilta, piiskasin petivaatteet, ja kyllä hikosin vaikka oli vaan löysät shortsit jalassa ja hihaton paita. Varsinkin sitä kylppäriä pestessä tuli niin kuuma että paita kastui ihan läpimäräksi hiestä ja hikeä ihan tippui pisaroina siitä lattialle :D

Siivouksen jälkeen tietysti suihkuun ja vaatteet kuivattelun jälkeen pyykkikoriin odottamaan pesua.

Join ja söin urakan jälkeen, mutta silti on edelleen rasittunut olo. Nyt on pelkät löysät shortsit jalassa ja tuuletin päällä puhaltamassa kohti.

Eiköhän ap ole jo neljässä vuodessa ehtinyt siivota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi