Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi valkoiset tennarit menee aina pilalle vedestä??

Vierailija
31.07.2018 |

menin taas tekemään sen virheen, että pesin valkoisia kenkiä käsin. yritin kuivattaa hyvin ja jättää roikkumaan, mutta silti keltaisia läiskiä joka paikassa. Onko mun vesijohtovesi jotenkin erityisen "ruosteista" vai onko muilla sama juttu? tuntuu, että olen ainoa jolla on tämmöinen probleema kun ei mitään tietoa löydy mistään. tässä ihan kuva, kun ei kukaan kuitenkaan tajua mitä selitän. https://aijaa.com/76HmGz (joo noi ei ole tennarit, mutta valkoista "tennarikangasta" mitälie )

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis joko muut ei koskaan pese kenkiään tai mun vesi on oikeesti jossain ruosteessa, kun ei tätä kukaan muu tajua 

Vierailija
2/4 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on varmaan käynyt niin, että kun olet yrittänyt käsin pestä, et ole saanut ihan puhtaaksi Sti. Silloin se vesi, joka viimeisenä niihin kuivuu, on likaista ja kuivuessaan jättäänäkyvion likatahran.

Toinen vaihtoehto on, että valkoisissa tennareissa on jotain optista kirkastetta, joka saa ne näyttämään valkoiselta ja se lähtee pesussa pois. Asiaa voi korjata optista krikastetta lisääämällä (venoshissä muistaakseni on).

Todennäköisin syy on näiden yhdistelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkaisuaine kloridi vai mikä se nimi on sulattaa tavallaan liiman ja muutenkin valkaisuaineet usein käytettynä muuttaa värin...

Vierailija
4/4 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese uudestaan moneen kertaan ja kuivata auringon valossa.