Onko ok, jos pitkän eron jälkeen ensimmäinen seksikerta on liipasinherkkå miehen lastin tyhjennys?
Kommentit (16)
On ok, jos mies jatkaa suulla ja sormilla.
Voihan sitä ottaa kakkoskierroksen (ja kolmannen, ja neljännen...) silleen, että huolehditaan ensin naisen tarpeista ja vasta sitten päästetään mies apajille. Sattuuhan näitä kaikille välillä :)
Ihan ok ja sattuuhan sitä. Viileä suihku ja uusi yritys!
No ainakaan ei ole pettänyt ja selvästikin halunnut sinua kovasti.
Totta kai on ok. Mies sai tyydytyksen.
Jos mies hoitaa naisen käsillä tai suulla ennen tai jälkeen oman laukeamisen, niin sitten ok.
Jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan. Miksi miehen pitäisi hoitaa kaikki hommat seksissä?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies hoitaa naisen käsillä tai suulla ennen tai jälkeen oman laukeamisen, niin sitten ok.
Mitä nainen hoiti suullaan tai käsillään ennen tai jälkeen?
Ei se noin mene. Kun löysin uuden naisen eroni jälkeen, ja edellisestä kerrasta oli todella pitkä aika niin jännityksestä johtuen ei meinannu homma toimia alkuunkaan. Odotukset oli pilvissä ja suorituspaineet hirvittävät. Hyvä että edes tulin, ja ei se helposti käynyt. Onneksi nainen oli kärsivällinen ja ymmärsi. Nyt seksi on upeaa ja molemmat nauttii.
age is just a number kirjoitti:
Voihan sitä ottaa kakkoskierroksen (ja kolmannen, ja neljännen...) silleen, että huolehditaan ensin naisen tarpeista ja vasta sitten päästetään mies apajille. Sattuuhan näitä kaikille välillä :)
Kerta riittää minulle, kiitos. Ei sitä vehjettä jaksa alkaa uudestaan nostattamaan kun on kertaalleen lauennut.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan. Miksi miehen pitäisi hoitaa kaikki hommat seksissä?
Minun mielestäni kumpikin vastaa toisensa orgasmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nainen _vastaa_ miehen orgasmista? Olemalla ihana nainen joka on läsnä? Eli kaikki kunnia Naiselle, hurraa, hurraa, hurraa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nainen _vastaa_ miehen orgasmista? Olemalla ihana nainen joka on läsnä? Eli kaikki kunnia Naiselle, hurraa, hurraa, hurraa!!
Vain otettu lääke auttaa.
Mun lähes kaikki kerrat ovat olleet liipasin herkkiä ja lähes kukaan ei ole halunnut uusinta kierrosta vaikka ei tarvitse lämmitellä, pelkkä alastoman naisen näkeminen saa kangen kovaksi.
Liiankin tuttua on kommentit, siinäkö se nyt oli? Tulix jo? Ym.
Ei enää oikein edes uskalla yrittää, avokillekin ehdottelin leluja, sormipeliä, uusintakierroksia, mutta muu ei kelvannut kuin muna ja sillä oli vielä niin tiukkakin.
Voin tietenkin kehua tulleeni aina
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Kerta riittää minulle, kiitos. Ei sitä vehjettä jaksa alkaa uudestaan nostattamaan kun on kertaalleen lauennut.
Eipä sitä sinun tarvitse nostattamaan ruvetakaan, sitä varten on naisella mm. kädet ja suu ;) Mutta jos oikeasti et halua toista kierrosta, niin sääliksi käy sun naista... Onneksi oma mies on kuin partiolainen, aina valmiina. <3
Ei ole ok. Mies voi kyllä tehdä muuta, jos ei jaksakaan painaa pitkää aikaa.