Mä olen pieni iloinen eskimo
Asustelen iglussa ja leikin pingviinien kanssa. Heti helpotti oloa moinen mielikuva. Mikäs sä olet?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Norsujen salametsästäjien metsästäjä ja mulla on tiikereitä kavereina ja lepakoita.
Vau. Metsästä ne kaikki salametsästäjät. Pingviinit lähettää myös tsemppejä. T:Ap ja pingut
Minä juoksen metsässä, kädessäni on miekka ja selässäni jousipyssy. Ohimennen isken viholliset maahan. Juoksen kohti vuorta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norsujen salametsästäjien metsästäjä ja mulla on tiikereitä kavereina ja lepakoita.
Vau. Metsästä ne kaikki salametsästäjät. Pingviinit lähettää myös tsemppejä. T:Ap ja pingut
No ihan varmasti =)
Minä olen jäätelövaraston tyytyväinen hoitaja. Pukeudun pipoon ja kintaisiin, sulkeudun isoon pakastimeen, siellä on minulla kaverina Lumi-Ukko. Kulmakarvani huurtuvat toisinaan. Jos minulla olisi viikset nekin huurtuisivat.
Nyt mä olen iso valas, joka sukeltelee meressä poikanen kyljessään. Laulan tietenkin pienelle valasäidin tuutulaulua. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Asustelen iglussa ja leikin pingviinien kanssa. Heti helpotti oloa moinen mielikuva. Mikäs sä olet?
Räsisti! Inuitteja ei saa kutsua eskimoiksi. Se on erittäin loukkaavaa.
Pingviinit asustaa Etelänapamantereella. Eskimot yleensä ihan toisella puolella maapalloa. Mielikuvissa tietty kaikki on mahdollista. Onhan se eskimo voinut vaikka meloa kajakilla merten halki.
Minä tanssin porvoon torilla toteemipaalun ympäri rytmikkäästi uga-uga-uh-huh päässäni intiaanipäähine ja jousipyssy käsissä. Uhkailen jousella kaikkia ammattiloukkaantujia, jotka tulevat nipottamaan. Kaverina minulla on blackfaceattu tiernapoika.