Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tiedossa YHTÄÄN varmaa tapausta missä joku on hypännyt LSD-tripin aikana katolta koska kuvitteli osaavansa lentää?

Vierailija
30.07.2018 |

Entä se että luulee kaverin olevan mandariini ja kuorii hänet, tappaen hänet samalla verenvuotoon?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tuosta, mutta useita taoauksia on jossa äiti on uunissa paistanut vauvansa.

Kyllä, yhteen aikaan näitä ilmeni melkein viikottain.

Joo, oli luotettavien tietojen mukaan lipsahtanut Jamie Oliverin keittokirjaan  uunivauvaresepti.

Vierailija
22/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joka jätkä ajaa BMV:llä, mutta tosimies lentää LSD:llä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän happotripin aikana ihminen tietää, että kokemukset on aineen aiheuttamia, eivätkä todellisia. Sitä voi katsella ihan viihteenä, huvittuneena. Esim. kerran mun kylppärissä oli tripillä jonkinlainen peikko, joka sylki repeilevästä mahastaan haisevaa limaa lattioille. En minä sitä mitenkään pelännyt vaan katselin huvittuneena sen groteskia ulkonäköä ja totesin siinä olevan sellainen puute, että vaikka limaa purskahteli peikosta, lattialle sitä ei kertynyt. 

Jos happotripillä haluan lentää, ei tulisi mieleenkään kokeilla sitä fyysisessä maailmassa, tiedän ihan hyvin mitkä on fyysisen maailman lait ja mikä siinä on mahdollista, ihan yhtä hyvin kuin ilman happoa. Sen sijaan menen sängylle, suljen silmät ja luon sisäisen maailman jossa voin lentää. Parhaimmillaan se on aivan todentuntuinen kolmiulotteinnen maailma, jossa voi, toisin kuin unessa, keskittyä katsomaan tarkemmin yksityiskohtia eikä ne katoa mihinkään. Mutta toisin kuin unessa tiedän koko ajan olevani tripillä ja itse luomassani maailmassa, ja tosiasiassa makaavani huoneessani sängylläni.

Ei sinänsä mikään 100% vaaratonta ole. Itsekin suosittelisin ekaa kertaa psykedeelejä kokeilevaa tekemään sen mieluiten selvin päin olevan luotettavan ihmisen seurassa. Ei siksi että täytyisi estää ketään hyppäämästä katolta, mutta joskus aloittelija voi pelästyä trippiin liittyviä tuntemuksia ja joutua paniikkiin, mistä voi kehkeytyä jopa ahdistava huono trippi jossa on kaikkia pelkotiloja. Silloin on hyvä jos joku on muistuttamassa, että olet vain tripillä, ja tämä menee itsestään ohi, eikä ole oikeaa vaaraa. Joskus kun huonolla tripillä ihminen joutuu jonkinlaiseen aikalooppiin, jossa tuntuu ettei aika kulu ollenkaan, sekunnitkin on kuin vuosia, ja voi alkaa pelätä ettei olo lopu ikinä.

Vierailija
24/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joku tuollainenkin tapaus löytyy, mutta enemmän taitaa olla sitä kannabispiikkiloruilua. Kun olin ala-asteikäinen, niin suurin uhka pakuilla kulkevien namusetäoletettujen lisäksi olivat diilerit, jotka tarjoavat lapsille ilmaiseksi kivan näköisiä huumeita ja saivat koukkuun. Sitten aletaan vaatia rahaa ja loppujen lopuksi lapsi väistämättä luulee osaavansa lentää ja hyppää. En kyllä tiedä miksi joku haluaisi myydä huumeita ala-aseteikäisille, mun viikkoraha oli varmaan 10mk.

Vierailija
25/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta muiden kommentteja kerron lyhyesti omasta toistaiseksi ainoaksi jääneestä LSD tripistä.

Kyseinen psykedeeli vaatii oikeasti terveen pään ja sen että sulla on kaikki kunnossa ns. Henkisesti. Eikä muita päihteitä mukaan. Itse kokeilin ainetta aikuisiällä (28v) ja pienessä porukassa mökillä.

Aine alkoi vaikuttaa siten että puut tuntuivat tanssivan, taivas oli täynnä glitteriä ja kaikkia maailman kauneimpia sävyjä..meren aallot tanssahteli ja näin juurikin näitä erivärisiä sammakoita, lohikäärmeitä jne joka puolella. Kovasti nauratti kaikki. Näin sähkön kulkevan sähköjohdoissa, ymmärsin omasta mielestäni ajan käsitteen ja sen miltä aika oikeasti näyttää ja mitä se on. Oli huikean tajuntaa laajentavaa ja pelkästään positiivista.

Kunnes. En ollut enää varma onko tämä hetki nyt vai tapahtuiko se äsken. Aloin looppaamaa samaa tilannetta kymmeniä kertoja, kuvitellen jääneeni johonkin limboon mistä en pääse irti. Aloin vainoilla muista paikalla olevista että ne yrittävät tahallaan ajaa mua hulluuteen. Välillä oli ilta ja seuraavassa hetkessä päivä. Kadotin aiantajun, en tiennyt olinko ollut tripillä tunnin vai viikon. Välillä pää selvensi ja vannoin etten enää ikinä koskaan ikinä koske tähän aineeseen jos tästä selviän sekoamatta.

Lopulta noin 8 tunnin jälkeen josta 3 tuntia oli kaunista, jännittävää ja hauskaa ja loput 5 täyttä helvettiä, trippi päättyi.

En todellakaan ole hysteerikko ja olen avarakatseinen, mutta toivoisin että näin vahvojen psykedeelien kanssa oikeasti noudatetaan varovasuutta.

Vierailija
26/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun poika luuli, että se yritetään tappaa, ja on nyt osastolla.

Veljelläni vähän samantapainen kokemus, tosin siitä en tiedä, että mitä oli vetänyt. Kuitenkin soitti keskellä yötä isälle, että häntä yritetään tappaa, että joku jengi on perässä ja hän ajaa autolla kotia kohti pakoon... Veljellä sitten todettiin huumeiden aiheuttama psykoosi. Eikä jäänyt ainoaksi kerraksi.

Eiköhän tuossa ole kyse klassisesta stimulanttipsykoosista, joka aiheutuu vuorokausien valvomisesta. Katoaa nukkumalla, mutta voi toki usein toistuessaan jäädä pahimmillaan jopa pysyväksi. LSD ei ole stimulantti.

Vierailija
27/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä se että luulee kaverin olevan mandariini ja kuorii hänet, tappaen hänet samalla verenvuotoon?

Kun olin yläasteella, meillä kävi joku nainen antamassa huumevalistusta. Hän oli entinen huumeidenkäyttäjä ja sanoi yrittäneensä huumepöllyissä kuoria itseään kuorimaveitsellä. En enää muista mikä peruna tai porkkana oli kuvitellut olevansa.

Vierailija
28/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin yläasteella, meillä kävi joku nainen antamassa huumevalistusta. Hän oli entinen huumeidenkäyttäjä ja sanoi yrittäneensä huumepöllyissä kuoria itseään kuorimaveitsellä. En enää muista mikä peruna tai porkkana oli kuvitellut olevansa.

Kuorimaveitsellä? Sellaisella perunakuorijalla? Sillähän saa enemmän pinnallisia vahinkoja.

Vierailija
29/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se Pete Walli vai oliko selvin päin.

Pete hyppäsi täysin selvinpäin kun halusi nähdä mitä kuoleman verhon takana on, vain onko mitään.

Vierailija
30/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa on varmuudella tälläinen katolta hypännyt tapaus.

Vierailija
31/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut luotettavista kirjoista.

Vierailija
32/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän tapauksen, missä nainen yritti lähteä parvekkeelta lentoon. Selvis sentään hengissä ja tuli uskoon.

Vierailija
33/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliossa tuntemani nainen hyppäsi n.6 vuotta sitten asuntolan parvekkeelta, mutta tuskin siksi, että kuvitteli osaavansa lentää (en tiedä motiivia) enkä tiedä mitä hän oli juuri sinä päivänä vetänyt. Jäi henkiin, vaikka hyppäsi erittäin korkealta.

Vierailija
34/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tytön, joka ekalla ja ainoalla LSD-kokeilukerralla päätti laskeutua 3. kerroksesta alas ränniä pitkin.

Hän ei kävele enää koskaan.

Ja tämä ei päätynyt uutiseksi koska?

Vierailija
35/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LSD:hen liittyy paljon urbaanilegendoja, joista useimmat ajoittuvat sinne 60- ja 70-luvuna vaihteeseen, jolloin LSD luokiteltiin huumeeksi. Propaganda oli hurjaa, jotta sinänsä myrkytön aine saatiin kansan silmissä vaaralliseksi ja aine laittomaksi.

"There are rare cases of people falling to their death while tripping on LSD; however, these incidents were likely either suicides or accidents caused by disorientation or misjudgement of distance, rather than attempts to "fly." This myth may have started from the highly publicized 1969 death of Diane Linkletter, now thought to be a suicide unrelated to LSD."

https://en.wikipedia.org/wiki/Urban_legends_about_drugs#LSD

Vierailija
36/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä myrkyttömät ja vaarattomat aineet sysäsivät yhden ystäväni pysyvään laitoshoitoon kun ei enää palannutkaan matkaltaan. Toisella laukaisivat skitsofrenian. Kukin toki vetäköön rauhassa mitä haluaa, ei kuulu minulle.

Vierailija
37/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä myrkyttömät ja vaarattomat aineet sysäsivät yhden ystäväni pysyvään laitoshoitoon kun ei enää palannutkaan matkaltaan. Toisella laukaisivat skitsofrenian. Kukin toki vetäköön rauhassa mitä haluaa, ei kuulu minulle.

Joo, ja 5 mun ystävää parantui syovästä ja yksi AIDSista LSD:n ansiosta. Tämän on oltava totta, koska minä kirjoitin niin.

Joo, ja lsd:n terveysvaikutukset ovat kiistattomat, voisi oikeastaan lukea vitamiiniksi koska minä niin pidän siitä. Jatkakaa ja hauskaa matkaa.

Vierailija
38/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/krimi/tallinnas-lasnamael-kukkus-…

Meillä Virossa tällainen tapaus. Hyppäsi aineissa ikkunasta, seitsemännestä kerroksesta ja kuoli. En tosin täysin satavarmasti muista oliko kyseessä LSD.

Vierailija
39/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja 5 mun ystävää parantui syovästä ja yksi AIDSista LSD:n ansiosta. Tämän on oltava totta, koska minä kirjoitin niin.

Joo, ja lsd:n terveysvaikutukset ovat kiistattomat, voisi oikeastaan lukea vitamiiniksi koska minä niin pidän siitä. Jatkakaa ja hauskaa matkaa.

Sulla on hyvä ymmärrys vitamiineista. En yllättynyt. LSD:n terveysvaikutuksia tutkitaan kiivaaseen tahtiin, ja näyttäisi tosiaan siltä, että sillä - kuten muillakin psykedeeleillä - on merkittäviä hyötyjä monille potilaille oikein käytettynä.

Vierailija
40/56 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on tärkeää huomata, että jos joku onkin hypännyt jostain LSD:n vaikutuksen alaisena, niin teon motiivia tai syytä meidän on mahdotonta tietää, ainakaan jos tyyppi kuoli hypyn seurauksena. Itse pidän todennäköisenä, että LSD aiheutti vaikeuksia arvioida etäisyyttä tai ylipäätään tilannetta ja sen syy-seuraussuhteita. Vaikea uskoa, että siinä varsinaisesti menisi tilaan, jossa kuvittelisi olevansa joku lentotaitoinen olio. Kyseessä voi varmaan myös olla ihan vain itsemurha, jos kyseessä on itsetuhoinen henkilö.