Onko tiedossa YHTÄÄN varmaa tapausta missä joku on hypännyt LSD-tripin aikana katolta koska kuvitteli osaavansa lentää?
Entä se että luulee kaverin olevan mandariini ja kuorii hänet, tappaen hänet samalla verenvuotoon?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Ei tääsä nyt varmaan ainakaan ketäään ile kertomassa siiitä.
Ainakaaan omakohtaisissta kokemuksista.
Mites se Pete Walli vai oliko selvin päin.
Kannabista ja alkoholia käyttänyt mies tumkeutui kirveen kanssa useampaan rivotaloasuntoon ja riehui siellä. Ei osannut selittää käytöstään jälkeenpäin.
Tiedän että joku on kännipäissään hypännyt järveen kun on kuvitellut olevansa kala ja osaavansa sukeltaa.
LSD:n harhat ovat tyypillisesti pseudoharhoja, eli käyttäjä tietää, etteivät ne ole totta. Mutta niitä tapauksia on ollut, jossa joku on mennyt paniikkiin, menettänyt todellisuudentajunsa ja sitten juossut auton alle tai kalliolta alas tai pudonnut rakennuksesta. Monesti kyse on tosin ollut sekakäytöstä. Esimerkiksi kannabis on itsessään melko vaaraton päihde, mutta LSD:n kanssa nautittuna kombo on joillekin psyykkisesti "liikaa".
Tiedän tytön, joka ekalla ja ainoalla LSD-kokeilukerralla päätti laskeutua 3. kerroksesta alas ränniä pitkin.
Hän ei kävele enää koskaan.
Nick Caven poika kuoli sillä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Nick Caven poika kuoli sillä lailla.
Paitsi ettei hän luullut osaavansa lentää.
Mä kuvittelin LSD-tripin aikana osaavani tanssia. :(
Työkaverini tiesi kertoa tuttavastaan, jonka emäntä oli aamukahvipöydässä kertonut, että harrastuskaverinsa tuttu tietää jonkun, joka on tällaisesta tapauksesta Facessa kuulleen tyypin keilakaveri.
Mun poika luuli, että se yritetään tappaa, ja on nyt osastolla.
Vierailija kirjoitti:
Millä osastolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä osastolla?[/quote7] Mitä luulet? Psykiatrisella pakkohoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä osastolla?
Mitä luulet? Psykiatrisella pakkohoidossa.
Mä luulen, että sä valehtelet. Niin harvoin Suomessa kukaan joutuu edes käväisemään sairaalassa LSD:n takia. Tilastot kertovat tämän.
En tiedä tuosta, mutta useita taoauksia on jossa äiti on uunissa paistanut vauvansa.
Pitäisi varmaan kokeilla et tietäis toimiiko.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tuosta, mutta useita taoauksia on jossa äiti on uunissa paistanut vauvansa.
Heko heko. Ja nimenomaan LSD:n vaikutuksen alaisena. Ja USEITA tapauksia? Yeah right...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, yhteen aikaan näitä ilmeni melkein viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Veljelläni vähän samantapainen kokemus, tosin siitä en tiedä, että mitä oli vetänyt. Kuitenkin soitti keskellä yötä isälle, että häntä yritetään tappaa, että joku jengi on perässä ja hän ajaa autolla kotia kohti pakoon... Veljellä sitten todettiin huumeiden aiheuttama psykoosi. Eikä jäänyt ainoaksi kerraksi.
Ei tääsä nyt varmaan ainakaan ketäään ile kertomassa siiitä.