Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermostukaas nyt vouhakkeet ylen uutisten entisestä kassanaisesta

Vierailija
30.07.2018 |

Jätti kassatyöt. On alkamassa tanssijaksi. Mutta jätti työpaikan ennen tietoa uudesta. Hyyyiii..kai teillä meni yöunet nyt.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kummaa tuossa nyt on? Minä tein myös niin. Olin liiton päivärahoilla ja tein lapsen ja menin sen jälkeen täysin eri hommiin ja takaisin työelämään.

Vierailija
2/5 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kummaa tuossa nyt on? Minä tein myös niin. Olin liiton päivärahoilla ja tein lapsen ja menin sen jälkeen täysin eri hommiin ja takaisin työelämään.

Ei liiton päivärahoille saa vapaaehtoisesti jäädä. Olet paha, paha ihminen ja viennyt Suomen talouden turmioon! Vapaaehtoinen työtön on pahuuden ruumiillistuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loinen!

Vierailija
4/5 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että "liiton päivärahat". Heh heh...

Vierailija
5/5 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäkseni on suorittanut velvollisuutensa ja ollut enemmän hyödyksi kuin moni muu. Tehköön nyt sitä mitä haluaa ja mihin on koulutettu. Ei mene opinnot hukkaan.

Kukaan tai mikään ei varmaan estä palaamasta tiskin taakse jos niin kävisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi