Hermostukaas nyt vouhakkeet ylen uutisten entisestä kassanaisesta
Jätti kassatyöt. On alkamassa tanssijaksi. Mutta jätti työpaikan ennen tietoa uudesta. Hyyyiii..kai teillä meni yöunet nyt.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kummaa tuossa nyt on? Minä tein myös niin. Olin liiton päivärahoilla ja tein lapsen ja menin sen jälkeen täysin eri hommiin ja takaisin työelämään.
Ei liiton päivärahoille saa vapaaehtoisesti jäädä. Olet paha, paha ihminen ja viennyt Suomen talouden turmioon! Vapaaehtoinen työtön on pahuuden ruumiillistuma.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kummaa tuossa nyt on? Minä tein myös niin. Olin liiton päivärahoilla ja tein lapsen ja menin sen jälkeen täysin eri hommiin ja takaisin työelämään.
Loinen!
Vierailija kirjoitti:
Vai että "liiton päivärahat". Heh heh...
Nähdäkseni on suorittanut velvollisuutensa ja ollut enemmän hyödyksi kuin moni muu. Tehköön nyt sitä mitä haluaa ja mihin on koulutettu. Ei mene opinnot hukkaan.
Kukaan tai mikään ei varmaan estä palaamasta tiskin taakse jos niin kävisi.