Kukaan tilannut H&M nettikaupasta? Osaatko neuvoa?
Mistä johtuu, että en saa valittua maksutavaksi laskua? Siinä on se luottotietojen tarkistus, ja tulee että maksutapa evätty. Minulla ei kuitenkaan ole koskaan luottotiedot menneet enkä ole koskaan joutunut ulosottoon tms, ja tämä on ensimmäinen kerta kun yritän tilata heiltä mitään eli ei ole koskaan hooämmän nettikaupasta mitään myöhässä maksettuja laskuja tai noutamattomia paketteja ollut. Mikä juttu tämä nyt muka on että minulle ei myytäisi laskulla?
Kommentit (6)
Minulla rekisteröityessä ilmoitti ties montako kertaa, ettei antamaani kotiosoitetta pystytä tunnistamaan. Oli siis täysin oikein kaikki, oikeassa muodossa jne...
Kokeilin seuraavana päivänä uudelleen ja silloin toimi.
Oletko syöttänyt henkilötunnuksesi tietoihin? Se ainakin vaaditaan laskulla maksamiseen. Voi olla myös sivulla joku bugi, mitään aihetta tuohon ei tapauksessasi pitäisi olla.
Tilaa tuotteet sitten niin että valitset maksu noudettaessa jos nyt ei ole rahaa
Jos ovat jotenkin muuttaneet käytäntöjään. Itsekään en saa tilattua laskulle vaikka olen aiemmin saanut. Tosin vuoden puolentoista tauko tilauksissa.
Onko kaikille muille myönnetty maksutavaksi tuo lasku?