Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi "Save a lollipop - suck dick" -lippis sopiva 17-vuotiaalle

Vierailija
30.07.2018 |

Saksalainen äiti liikkeellä kahden poikansa kanssa, toinen varmaan 15 ja toinen 17, sain sen puheista selville. Vanhemmalla tuollainen seksilippis.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauton ihan kaiken ikäisellä.

Vierailija
2/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei tajunnut mitä tarkoittaa. Joka tapauksessa epäsopiva mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi minkäänikäiselle, mauton. 

Vierailija
4/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on keksinyt noin juntin jutun? Kuka idiootti on ajatellut että painanpa lippiksiä tuolla tekstillä? Kuka maksaa sellaisesta rahaa? Ja vielä löytyy yksi idiootti joka sitä lippistä pitää, vapaaehtoisesti oletan.

Kaikenlaisia sitä maailmaan mahtuu

Vierailija
5/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei osaa englantia, poikansa ostaneet hupimielessä mamille äitienpäivälahjaksi.

Vierailija
6/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärtänyt että kehoittaako lippis imeskelemään omistajansa tikkaria vai haluaako omistaja imutella?

Vierailija
7/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii just teineille. Se on just se ikä jossa pitää miettiä kumpaa tässä nyt pitäisi alkaisi alkaa imeä.

Vierailija
8/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Kyllä nyt on nuttura piukalla... mä sanoisin, että en itse ikinä ostaisi moista, mutta 17-vuotias osaa ja saa jo ihan itse valita lippiksensä. Ja niin on varmasti tehnytkin, läpällä pistänyt tuollaisen.

Eli se, mitä äiti tuosta ajattelee on aika hemmetin toissijaista, hänen mielipidettään ei siinä kysytä.

Vierailija
9/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti ei osaa englantia, poikansa ostaneet hupimielessä mamille äitienpäivälahjaksi.

Oletan ap:n tarkoittaneen, että vanhemmalla pojista oli se lippis päässään...

Vierailija
10/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu lippiksen ja teinin pään koosta.

Vierailija
11/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkap i l l u t taas valittaa kun oma huumori ei enää riitä, vaikka kehuvat sitä parhaaksi ominaisuudekseen. 😂

Vierailija
12/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on samaa sarjaa kotimaisten: en ole gynekologi mutta voisin vilkaista ja olen sähkömies, saa koskea märkänä.

Mauttomia älyttömyyksiä joita silti joku ostaa.

Molemmat paidat muuten olen nähnyt isillä jotka hakivat lastaan tarhasta.

Vierailija
13/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärtänyt että kehoittaako lippis imeskelemään omistajansa tikkaria vai haluaako omistaja imutella?

Riippuu lippiksen väristä: jos musta, on kehoitus imeä omistajansa tikkaria, jos taas pinkki, omistaja tykkää tikkareista.

Vierailija
14/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit nyt haluaa vaan provosoida esiin aikuisten paheksuntaa ja huomiota itseensä vaikka millä paitateksteillä ...

Itse en periaatteessa tykkää oikein minkäänlaisista päälläpidettavistä 'tekstitekstiileistä' ym. viestipaidoista , laukuista tai lippiksistä, koska en halua olla mikään ,kenenkään tai minkään kävelevä mainostaulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme