Tampereella piti olla tänään vain 29 astetta ja sadetta. Onkin 31 astetta ja täyttä aurinkoa.
Ylläri. Noh. Huomenna on kaikkien ennusteiden mukaan Tampereella 27/28 astetta ja sadetta/ukkosta. Minä sanon että huomennakin Tampereella on vähintään 30 astetta ja täyttä aurinkoa. Nostan tämän aloituksen huomenna niin että että minä olin taas oikeassa ja "asiantuntijat" väärässä.
Kommentit (13)
Wau. Olet todella viisas. Meteorologien palkat pitäisi parin päivän ajalta maksaa sun tilille. :D
Sama ukkonen tänään kuin perjantainakin.
Sastamalassa täällä Nokian toisella puolen ukkostaa ja sataa.
Miten ne ei osaa ennustaa edes parin tunnin tarkkuudella? Mikä niiden työ edes loppujen lopuks on?
No eihän täällä seudulla sada saati ukkosta ollenkaan vaikka sitä jatkuvasti luvataan.
Piirrän ruksin seinään. Täällä on vihdoin ukonilma ja sataa kaatamalla.
Varsin hirmuinen ukkonen. En tykkää! 😩
Hyvä AP.
Nyt tampereella katu lainehtii ja ukkostaa. Lämpötila 21c.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä AP.
Jaa niinku missäpäin? Menikö ne nyt länsipuolelle kaikki kunnon sateet ja ukkoset ja ilman viilennykset sit? T:Hervanta
Täällä naapurissa Nokialla ukkosti ja satoi 1-2 h sitten kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä AP.
Jaa niinku missäpäin? Menikö ne nyt länsipuolelle kaikki kunnon sateet ja ukkoset ja ilman viilennykset sit? T:Hervanta
Ilmeisesti, helvetti.
T:Annala
Olin oikeassa! Olin oikeassa! Tampereella 30 astetta lämmintä ja aurinko porottaa täydeltä taivaalta. Sateesta ja ukkosesta ei näy merkkiäkään. Meteorologit olivat väärässä ja minä oikeassa. Ei asiantuntijuus aina katso sitä onko koulut käytynä. Maallikko voi tietää paremmin joskus.