Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutuuko pettäjä helvettiin?

Vierailija
30.07.2018 |

asiallista keskustelua.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on nainen. mitäs hylkäsitte psratiisin... meillä miehillä on tavoitteena löytää useampi kylkiluu.

Vierailija
22/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos on nainen. mitäs hylkäsitte psratiisin... meillä miehillä on tavoitteena löytää useampi kylkiluu.

tiesit varmaan, että jos sulla on lapia ja vaikka tytär niin hän luultavasti pettää jos olet itse pettänyt.

mulle kävi näin, isä myös pettäjä...varo vaan se periytyy..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiesit varmaan, että jos sulla on lapia ja vaikka tytär niin hän luultavasti pettää jos olet itse pettänyt.

mulle kävi näin, isä myös pettäjä...varo vaan se periytyy..

ap

Onko sulla bipo? Ykköstyyppiä? Ne pettää kaikki manioissaan - kuuluu taudin kuvaan. Periytyvää on joo.

Vierailija
24/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetistä eniten tietoa on antanut Jeesus Raamatussa. Muut henkilöt Raamatussa eivät helvettiä juuri ole maininneet. Raamatun mukaan jokainen ihminen on tehnyt väärin, syntiä. Ei sillä ole väliä, onko ollut uskoton vai ei, se kun ei Raamatun mukaan ratkaise. Jumalan mittapuu väärinteon suhteen on erilainen kun ihmisillä. Jokainen ihminen on Raamatun mukaan matkalla kadotukseen, ja Jeesus kuoli pelastaakseen jokainen, joka uskoo Häneen. Uskominen Raamatussa ei tarkoita vain älyllistä uskoa, vaan koko elämän antamista Jeesukselle. Usko on ilmainen lahja, mutta sen vastaanottaminen maksaa kaiken.

Jokainen tavallinen ja “hyvä” ihminen joutuu Raamatun mukaan helvettiin ellei anna koko elämäänsä Jeesukselle. Tämän voit kysyä melkein keneltä tahansa joka tuntee Raamattua. Eli ei pettäminen pahenna tilannetta, joka on jo ennestään paha ilman Jeesusta.

SItten on tietysti paljon ihmisten mielipiteillä, mutta niillä ei ole mitään merkitystä, jos haluaa uskoa mitä Raamatussa sanotaan.

“Uskonto on oopiumia kansalle” - tämä on totta. Uskonto tuudittaa tavallisen ihmisen käsitykseen, että kaikki on hyvin, kun on kunnon kansalainen. Raamattu antaa ihan erilaisen kuvan.

Vierailija
25/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän helvettiin joudu muut kuin ne, jotka eivät ole uskossa ja ne, jotka tekevät itsemurhan. Eikös se näin mennyt?

Vierailija
26/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän helvettiin joudu muut kuin ne, jotka eivät ole uskossa ja ne, jotka tekevät itsemurhan. Eikös se näin mennyt?

Ei se niin mennyt.

Vierailija
27/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei joudu helvettiin, jos ottaa Jeesuksen vastaan ja pyytää anteeksi syntejään. Katuu ja oppii tekemästä samoja virheitä uudelleen. Kristinusko on ainut, joka perustuu armoon. Mutta tie Jumalan luo vie vain Jeesukseen uskomisen kautta ja uskon pitää silloin olla aitoa. Ei kelpaa kirkossakäymiset tai kirkkoon kuulumiset. Jeesus ei katso sellaisia asioita eikä Jumala. Kirkko on vaan laitos. Jonkinlainen yhteys muihin uskoviin kuitenkin helpottaa uskon säilyttämistä ja vahvistamista.

Vierailija
28/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon monesti halunnut kuolla tän asian takia

ap

Vierailija
29/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se niin mennyt.

Sitähän saa jokainen uskoa, et miten se menee.

Vierailija
30/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan pettäjä tullut takasin kertomaan kun on kuollut.

Vierailija
31/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin onko sinulla se yklöstyypin bipo? Kiinnostaa! Tai epävakaa persoonallisuushäiriö? Kumpi?

Vierailija
32/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi ihmeessä? Jeesus on pessyt verellään pois kaikki syntisi, jos otat uskon vastaan!  Googlettamalla löydät myös raamatun kohdan siitä... siunausta sinulle, et voi nuoruuden teoistasi kärsiä enää. 

Vierailija
33/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Minä myös. Mikään rangaistus ei ole tarpeeksi. Haluan satuttaa itseäni mutta mikään määrä kipua ei ole tarpeeksi.

Vierailija
34/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varhain aamulla hän taas saapui pyhäkköön, ja kaikki kansa tuli hänen luoksensa; ja hän istuutui ja opetti heitä. Silloin kirjanoppineet ja fariseukset toivat hänen luoksensa aviorikoksesta kiinniotetun naisen, asettivat hänet keskelle ja sanoivat Jeesukselle:

"Opettaja, tämä nainen on tavattu itse teosta, aviorikosta tekemästä.

Ja Mooses on laissa antanut meille käskyn, että tuommoiset on kivitettävä.

Mitäs sinä sanot?"

Mutta sen he sanoivat kiusaten häntä, päästäkseen häntä syyttämään.

Silloin Jeesus kumartui alas ja kirjoitti sormellaan maahan.

Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä".

Kun he tämän kuulivat ja heidän omatuntonsa todisti heidät syyllisiksi, menivät he pois, toinen toisensa perästä, vanhimmista alkaen viimeisiin asti; ja siihen jäi ainoastaan Jeesus sekä nainen, joka seisoi hänen edessään.

Ja kun Jeesus ojensi itsensä eikä nähnyt ketään muuta kuin naisen, sanoi hän hänelle: "Nainen, missä ne ovat, sinun syyttäjäsi? Eikö kukaan ole sinua tuominnut?" Hän vastasi: "Herra, ei kukaan".

Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee".

Vierailija
35/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on helvetti?

Vierailija
36/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on helvetti?

Paska summa jonka omilla valinnoillasi ja teoillasi aiheutat muille - ja maksat muodossa tahi toisessa.

Vierailija
37/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinuskossa on vain yksi synti mitä ei voi saada anteeksi ja se on pyhän hengen rienaus.

Eli kaikki raiskaajat, murhaajat, avionrikkojat, juopot jne. pääsevät taivaaseen kunhan katuvat viimeistään sekuntia ennen kuolemaansa. Jos ei miellytä niin vaihtakaa uskontoanne.

Vierailija
38/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on se helvetti, sen jälkeen kaikilla on mukavaa.

Vierailija
39/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiä ei ole olemassakaan. Pettäjät eivät joudu yhtään mihinkään.

Vierailija
40/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan kristinuskon mukaan sen enempää kuin muutkaan. Sen mukaan kaikki ihmiset on sen verran syntisiä, ettei omilla ansioillaan yksikään ansaitse taivasta vaan helvettiosasto odottaa. Toisaalta jos laittaa toivonsa Jeesukseen ja syntien anteeksiantoon, ei joudu helvettiin vaikka olisi mustin murhamies maan päällä.

Taivaassa ei ole yhtäkään murhamiestä, eikä muutakaan laittomuuden tekijää, Jeesus painotti, että ihmisen tulee syntyä uudesti ylhäältä päästäkseen sisälle Taivastenvaltakuntaa, se tarkoittaa sitä, että ihmisen tulee kieltää itsensä himoineen, haluineen ja tekoineen, ottaa ristinsä ja seurata Jeesusta Kristusta loppuun asti, kasvaen päivä päivältä Jumalan tuntemisessa.

Tässä ihminen itse haudataan ja Kristus saa tilan ihmisessä.

Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle:

joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".

Nikodeemus sanoi hänelle:

"Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"

Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.

Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.

Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.

Johannes 3:3‭-‬7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi