Auttaako lihavuudesta jauhaminen lihavia?
Ainakaan mua ei! Heh! Tässä mä vetelen sipsipussia ja kokista enkä lopeta :)
166/54
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinä et pidä itseäsi lihavana.
Vauvapalstan mukaan oon tonnikeiju!
Ap
Ei auta. Ennemminkin siitä on vain haittaa.
Lihavat on valintansa tehneet. Ei kiinnosta mikä niitä auttaa tai ei. Toivottavasti se auttaisi niitä, jotka eivät ole lihvia, mutta ovat vaarassa sille tielle luisua.
Kun rasittaa yhteiskuntaa ja kanssaihmisten silmiä järkyttävällä ylipainollaan, miksi siitä ei saisi v*ttuilla ja kehottaa laihduttamaan?
Minä olen katsonut telkkarista Hengenvaarallisesti lihavia ja kyllä se kummasti antaa motivaatiota omien läskien laihduttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kun rasittaa yhteiskuntaa ja kanssaihmisten silmiä järkyttävällä ylipainollaan, miksi siitä ei saisi v*ttuilla ja kehottaa laihduttamaan?
Revi ne silmäs irti. Mä en laihduta.
T. 96kg
Eipä se taida mitään hyödyttää. Joskus pilkka voi käydä omaan nilkkaan. Minä olin teininä vähän pyöreä, siis en mikään lihava. Kukaan kavereistani ei sanallakaan puuttunut painooni mutta eräs koulukaveri harrasti huomauttelua aiheesta. Itse hän oli laiha 170cm pitkä. Näin hänet viime viikolla kaupungilla ja oli itse lihonut varmaankin 30kg. En meinannut tunnistaa häntä. Itse olen nykyään normaalipainossa, olemme 54 v.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska sillä on päinvastainen psykologinen vaikutus ihmismieleen, eli se saa lihavan syömään entistä enemmän suruunsa, ja näin ollen ikävä itseinhon ja syyllisyyden kierre on valmis. Tätä asiaa on tutkittu.
Siitähän #bodypositive on lähtöisin, että lihavia vituttaa kun lihavuudesta jauhetaan ja toivoisivat sen loppuvan. Noh, jokainen elää elämänsä haluamallaan tavalla joten olkoot mun puolesta läskejä, ei toisten paino minua kiinnosta pätkääkään.
Toivottavasti sinä et pidä itseäsi lihavana.