Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutuuko pettäjä helvettiin?

Vierailija
30.07.2018 |

asiallista keskustelua.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä luo helvettiä muille.

Vierailija
2/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon niin. Ainakin runsasta kärsimystä ja sairautta vanhuuden päiviksi - paskaa karmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en petä mutta kärsin mielenterveysongelmista jotka aiheuttaneet sen että olen joskus tehnyt tyhmyyksiä.

ap

Vierailija
4/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon niin. Ainakin runsasta kärsimystä ja sairautta vanhuuden päiviksi - paskaa karmaa.

mun menneisyys on sellainen että kärsin mielenterveysongelmista, perhe ongelmia, kiusaamista jne..

ap

Vierailija
5/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kristinuskon mukaan sen enempää kuin muutkaan. Sen mukaan kaikki ihmiset on sen verran syntisiä, ettei omilla ansioillaan yksikään ansaitse taivasta vaan helvettiosasto odottaa. Toisaalta jos laittaa toivonsa Jeesukseen ja syntien anteeksiantoon, ei joudu helvettiin vaikka olisi mustin murhamies maan päällä.

Vierailija
6/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko helvetin olemassaoloon, joten ei joudu. Toki petturi voi joutua joskus itse petetyksi eli kohtaa karmansa. Tai sitten ei kohtaa. Maailma ei ole oikeudenmukainen paikka, joten petturi saattaa sikailla ihan hautaan saakka kaikessa rauhassa. 

Vierailija
7/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon vielä joskus saavani kostettua korkojen kera - vain se lohduttaisi. Syöpä olisi myös hyvä, sellainen pitkä ja kiduttava, loppuna vaikka kuivuminen kasaan.

Vierailija
8/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipidekysymys, jokaisella on oma käsitys asiasta.

Vierailija
9/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä luo helvettiä muille.

Kyllä. Kerrannaisvaikutus voi olla melkoinen.

Vierailija
10/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiä ei ole, se tulee oettäjäkle itse järjestää.

Vierailija
11/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiin joutaa ennemmin sellaiset, jotka yrittävät omistaa toisen ihmisen.

Vierailija
12/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asiallista keskustelua.

:D

Vierailija
13/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se sieltä! Hu@raaja haluaa satuttaa tahallaan, ei pysty hillitsemään sairasta libidoaan, mutta toisaalta ei myöskään pysyttelemään omissa perversseisseä piireissään muiden pervojen seurassa.

Tuolle on nimi, se on sadistinen narsismi.

Vierailija
14/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha vihtahousu itse? Onko jo kuuma?

Vierailija
15/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se sieltä! Hu@raaja haluaa satuttaa tahallaan, ei pysty hillitsemään sairasta libidoaan, mutta toisaalta ei myöskään pysyttelemään omissa perversseisseä piireissään muiden pervojen seurassa.

Tuolle on nimi, se on sadistinen narsismi.

Amen to that!

Vierailija
16/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli teistä pienten lasten äiti joutaa helvettiin vaikka katuu tekojaan ja on ne tehnyt ennen lapsia. Onneksi te ette päätä asiasta..

ap

Vierailija
17/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli teistä pienten lasten äiti joutaa helvettiin vaikka katuu tekojaan ja on ne tehnyt ennen lapsia. Onneksi te ette päätä asiasta..

ap

Miten olet katunut tekijasi ja korvannut sen niille joita satutit? Lapset eivät liity aikuisten haureuteen mitenkään - etenkään puolustuksena ja niiden taakse pakenemisena.

Vierailija
18/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miten olet katunut tekijasi ja korvannut sen niille joita satutit? Lapset eivät liity aikuisten haureuteen mitenkään - etenkään puolustuksena ja niiden taakse pakenemisena.

mies tietää ja on antanut anteeksi, en saa tehtyä tekemättömäksi, vaikka haluaisin. Myös moni låhipiiristäni tietää asiasta, kuten sanoin olen sairastunut henkisesti, ootko nyt tyytyväinen?

ap

Vierailija
19/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

mies tietää ja on antanut anteeksi, en saa tehtyä tekemättömäksi, vaikka haluaisin. Myös moni låhipiiristäni tietää asiasta, kuten sanoin olen sairastunut henkisesti, ootko nyt tyytyväinen?

ap

En - asiasi eivät henkilökohtaisella tasolla kosketa minua mitenkään.

Jos ukkosi katselee sinua vielä ja päättää jatkaa niin asiasi on ok. Mielenterveysongelmasi eivät liity tapaukseen - sen luultavasti tiedät itsekin, kunhan määyt niistä tekosyynä.

Vierailija
20/50 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihmiset on hirveän julmia tässä asiassa, varsinkin naiselle, miehelle annetaan anteeksi helpommin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan