Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukuin viime yönä 4 tuntia - kuinka selviän tästä työpäivästä?

Vierailija
30.07.2018 |

En saanut kuumuuden takia unta viime yönä ja piti silti tulla töihin kahdeksaksi. Onko vinkkejä työpäivästä selviytymiseen. Väsyttää niin paljon, että oksettaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaksi triplaespressoa.Takaan että  virtaa riittää.

Vierailija
22/30 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuo olisi ollut ongelma itsellekin. Ei enää.

t: 49v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä tässä iloitsin aamulla ihan valtavasti että jes, tuli nukuttua noin 4,5 tuntia, ja sain nopeasti unta!

Mullekin neljä tuntia unta on ihan hyvä yö. Monta yötä menee niin, että nukun tunnin, olen ihan pirteä, en saa unta ennen kuin aamulla, jolloin nukahdan ehkä toiseksi tunniksi.

Neljä tuntia yhtenäistä unta on jotain, mitä harvoin saa kokea.

Vierailija
24/30 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana tuo olisi ollut ongelma itsellekin. Ei enää.

t: 49v

Hyvin voi olla, että tässä on joku ikävaikutuskin, olen 24vuotias, eli nuori vielä. Viikonloppuna 8-9h unien jälkeen tuntuu levänneeltä ja näkee ihan naamastakin, että nyt ollaan täydessä toimintakunnossa.

Vierailija
25/30 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema kuittaa univelat.

Vierailija
26/30 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraan varmasti työnnät 10 000 € vuodessa, mutta parin tonnin ilmalämpöpumppua et saa hankittua? :O

Vierailija
27/30 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt näillä helteillä mahdollisimman väsyneenä sänkyyn. Silti en saa unta pariin tuntiin. Unirytmi on n. 03-07, tavallisesti se on 11.30-6 tai 7.

Vierailija
28/30 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et

Vierailija
29/30 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILP kirjoitti:

Vuokraan varmasti työnnät 10 000 € vuodessa, mutta parin tonnin ilmalämpöpumppua et saa hankittua? :O

Itseasiassa vuokraan menee n. 7200€ vuodessa. Eipä ole tullut mieleen tilapäiseen vuokrakämppään alkaa mitään ilmalämpöpumppuja ostelemaan. Meillä on ihan hyvä tuuletin ja kaikkina muina öinä olen saanut nukuttua hyvin, joten ongelmaa ei sinänsä ole, nyt vain sattui joku poikkeustapaus. 

Ja olen pienituloinen - eipä ole koskaan tullut tilannetta, että olisi 2k säästössä tai säästettävissä. 

Vierailija
30/30 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi tuolla, että älä ainakaan nuku päikkäreitä, minä olen toista mieltä. Nuku ihmeessä päikkärit töitten jälkeen ja lähde töistä aikaisemmin, jos suinkin mahdollista. Varsinkin, jos olet raskaana, raskaana ollessa väsymykseen pitää suhtautua vakavasti. Varsinkin alkuraskaudessa, joka on todella herkkää aikaa ja kun ei edes vielä tiedä olevansa raskaana. Itselle tullut kerran km, kun valvoin väkisin (toki oli muitakin syitä varmasti, mutta tämä pahensi tilannetta, (ps. en vielä tiennyt olevani raskaana vaan kyseessä oli alkuraskaus, en olisi ikinä valvonut "väkisin" iltaan asti mikäli olisin tiennyt olevani raskaana.) Viime yönä nukuin ehkä 4 tuntia, mutta stressin vuoksi en varmaan nyt tunne väsymystä. Rv14+5.  Mutta sydän tuntuu käyvän ylikierroksilla ja yritän olla rauhallinen, esim. käytän hissiä tänään portaiden sijasta. Tämmöisen takia jos alkaa km, niin kyllä itkettäisi! Ja olen varma että heti kun pääsen kotiin, syön ja menen nukkumaan! Se on varma. Nyt yritän kuitenkin hoitaa velvollisuuteni (ja koko ajan mieli on valmiudessa perumaan koko iltapäivän palaverit ynnä muut, jos olo alkaa tuntua liian väsyneeltä.

Ohhoh, tämä on jo muutaman vuoden vanha ketju, noh antaa mennä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan