Mies valitsi toisen - en pääse yli
Luulin jo päässeeni siitä yli, en kuullut miehestä sanaakaan lähes vuoteen. Elin täysillä omaa elämääni ja luulin unohtaneeni hänet.
Kesäkuussa sain tietää että hän on ollut jo vuoden toisen naisen kanssa ja tieto romahdutti minut täysin. Olen raivonnut, itkenyt ja vihannut itsekseni. Tuska ja suru piinaavat päivittäin vaikka yritän selittää itselleni että se ei kannata eikä ole järkevää.
Rakastin miestä ja rakastan edelleen. Miksi en kelvannut hänelle, miksi toinen nainen sai hänet. Vihaan sitä naistakin hirveästi.
Kommentit (22)
Mä ihmettelen miten joku voi noinkin pitkän suhteen päätteeksi olla noin teinityttömäisen rakastunut eksäänsä, koska eikö sen ihmisen tunne vuosien jälkeen niin hyvin ettei enää paljoa kiinnosta? Ainakin itselleni on käynyt niin, että kaikki ihastuminen, hullaantuminen ja rakastuminen on haihtunut moneen otteeseen ja olen niin uuden ja jännittävän kaipuun kourissa että etsin ennemin uuden kuin tyydyn vanhaan. Toisaalta en ole kokenut sellaista suhdetta, jossa mies edes olisi ollut sellaisen arvoinen. Kaikki heistä ovat olleet kontrolloivia, inhottavia, manipuloivia, väkivaltaisia ja petollisia.
En tiedä missä ap nykyisin viilettää, mutta tuli vain mieleen että tämä on viimeisin virhe jonka voi tehdä. Jos mies suhtautuisikin kauniisti tähän ja alkaisi haikailla eksäänsä takaisin uuden naisen yli, niin ei sekään kauhean hyvä merkki olisi. Enkä sellaista kyllä takaisin ottaisikaan.