Mies valitsi toisen - en pääse yli
Luulin jo päässeeni siitä yli, en kuullut miehestä sanaakaan lähes vuoteen. Elin täysillä omaa elämääni ja luulin unohtaneeni hänet.
Kesäkuussa sain tietää että hän on ollut jo vuoden toisen naisen kanssa ja tieto romahdutti minut täysin. Olen raivonnut, itkenyt ja vihannut itsekseni. Tuska ja suru piinaavat päivittäin vaikka yritän selittää itselleni että se ei kannata eikä ole järkevää.
Rakastin miestä ja rakastan edelleen. Miksi en kelvannut hänelle, miksi toinen nainen sai hänet. Vihaan sitä naistakin hirveästi.
Kommentit (22)
Siis et ollut kuullut vuoteen? Mikä tuo teidän juttu oli? Tapailitte? Vai sun joku kaukoihastus, josta mies ei ole edes tiennyt mitään?
Sanoit, että elit jo täysillä omaa elämääsi, johon mies ei ole enää kuulunut pitkään aikaan, joten miksi nyt vaivata päätään miehen uudella suhteella?
Kumpi sulle on se pahempi asia: se, että mies ei halunnut sinua, vai se, että menetit tämän miehen?
Vaikka varmasti vaikealta tuntuukin, koeta olla ajattelematta miestä ja hänen uutta kumppaniaan. Älä missään nimessä ota yhteyttä millään tavalla. Pysy kaukana heidän someistaan ja/tai paikoista, jossa heihin voit törmätä. Vaihda rutiineja tarpeen tullen. Ajan kanssa paha olo menee ohi. Keskity asioihin, joista nautit--tai keskity vaikka perusrutiineihin, joihin miehellä ei koskaan ollut osaa. Valitettavasti tähän auttaa vain aika, mutta usko pois, moni muukin on selvinnyt paljon parempaan tilanteeseen. :)
Vierailija kirjoitti:
Siis et ollut kuullut vuoteen? Mikä tuo teidän juttu oli? Tapailitte? Vai sun joku kaukoihastus, josta mies ei ole edes tiennyt mitään?
Erosimme yli vuosi sitten neljän vuoden suhteesta.
Jos omat voimat ei riitä, niin lainaa naapurin trampoliinia. Pyydä exä ja sen nyxä trampoliinin viereen istuskelemaan ja hyppää yli. Asia ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi sulle on se pahempi asia: se, että mies ei halunnut sinua, vai se, että menetit tämän miehen?
Se että mies ei halunnut enää jatkaa kanssani. Hän jätti minut yli vuosi sitten mutta minä olisin halunnut jatkaa. Elin jo vuoden ilman häntä, ja ilmeisesti alitajuisesti toivoin että palaisimme vielä yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosimme yli vuosi sitten neljän vuoden suhteesta.
No eihän hän silloin sinua mihinkään vaihtanut, kuten aloituksessa annat ymmärtää. Keskity nyt vaan muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että mies ei halunnut enää jatkaa kanssani. Hän jätti minut yli vuosi sitten mutta minä olisin halunnut jatkaa. Elin jo vuoden ilman häntä, ja ilmeisesti alitajuisesti toivoin että palaisimme vielä yhteen.
Eli oikeastaan sinua surettaa se, että sinä et kelvannut, eikä se, että olet menettänyt juuri tuon miehen. Se on ihan luonnollista, kun tuntee tulleensa torjutuksi.
Yritä ajatella niin, että tämä mies oli sinulle väärä, kuten sinäkin olit väärä hänelle. Miksi haluaisit palata yhteen väärän ihmisen kanssa, kun on oikeitakin ihmisiä? Sellaisia, jotka vaan eivät voi olla ilman sinua (ja joita ilman sinä et vaan voi olla). Nyt sinulla on mahdollisuus kohdata sellainen ihminen.
Jostain kumman syystä minusta olisi hyvä että mies tietäisi että rakastan häntä. Jätän hänet täysin rauhaan, mutta haluan että hän tietää.
Mitä mieltä olette?
Vierailija kirjoitti:
Jostain kumman syystä minusta olisi hyvä että mies tietäisi että rakastan häntä. Jätän hänet täysin rauhaan, mutta haluan että hän tietää.
Mitä mieltä olette?
Kadut sitä myöhemmin, ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette?
Minusta siitä ei olisi sinulle mitään hyötyä ja se olisi miehelle todennäköisesti joko samantekevää tai ikävä kuulla. Hän alkaisi ajatella sinusta huonompaa kuin tähän asti, hän alkaisi ehkä ajatella, että olet outo stalkkeri ja ripustautuja. Hänelle se tuskin olisi hyvä uutinen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette?
Juu ei. Vaikutat säälittävältä roikkujalta, jos alat ruikuttaa rakkauttasi. Anna miehen elää elämäänsä ja elä sinä omaasi.
Voi kele mikä draamaqueen. Siis suthan oli jo dumpattu 4-vuotiseen suhteen päätteeksi, ei voi pitää tuollaista mekkalaa siitä että exällä on toinen.
Älä missään nimessä kerro miehelle, että yhä rakastat. Hän tietää sen, ja tuo takaa vain enemmän tuskaa ihan kaikille osapuolille, varsinkin sinulle, koska saat taas uuden "yhteyden" mieheen. Kerro netissä, kerro kaverille, kirjoita rakkautesi vaikka paperilapulle ja polta takassa, mutta älä ota yhteyttä. Ihan vaikka vain oman itsesi takia.
Noloa. Minun exäni lähti toisen naisen matkaan. Oletti kai minun romahtavan tai mitä nyt narsistit ikinä kuvittelee. Löysinkin seuraavana päivänä erosta elämäni rakkauden. Tätä ei sitten exä voinut hyväksyä. Oletti kai minun jäävän ruikutamaan perään. Alkoi itse ruikuttaa takaisin. Jonkin ajan kuluttua estin. Viimeksi vuosi sitten laittoi Facebookin kautta viestiä, en vastannut. Nyt edelleen tuon elämän rakkauden kanssa yhdessä ja naimisissa.
Jokaisella on oikeus valita kumppanikseen sen jonka haluaa. Itseäni ärsyttää kieroilu ja teeskentely.
Sanotaanko, että jos olisin ihastunut johonkin ja hän valitsisi toisen niin se oikeus hänellä on.
Typerää on jos joku alkaa esittämään ystävääni asian tiimoilta :D.
Olen ystävä vain aitojen ihmisten kanssa.
Tuo on aika tavallista, mutta ei varmaan lohduta :( Sä vaan käsittelet nyt sitä asiaa, se tekee kipeää, mutta menee kyllä ohi. Muistele miksi erositte, niitä huonoja puolia miehessä ja yhteiselossanne. Laita vaikka paperille ne hyvät asiat, joita nyt on ja tee joka päivä joku kiva asia. Jos ei auta, niin mee terapiaan.