Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mysteeritehtävät häissä

Vierailija
30.07.2018 |

nämä "syö sulhasen lautaselta" tai "pyydä bändiltä ukko-nooaa" tai "kirjoita runo ja lausu se hääparille lavalla" tai "viihdytä kaasoja koko ilta" on VANHA juttu. Keksikää jo jotain muuta. Sama "leikki" nykyään jokaisissa häissä. Usein tehtävien suoritus on vieläpä väkinäistä, vastenmielistä tai stressaavaa. Kaikki ei halua nolata itseään julkisesti tai asettua valokeilaan. Usealla menee ilta murehtiessa noita kun olen sivusta seurannut. Pahinta jos illan edetessä vielä käydään julkisesti lista läpi ja tarkistetaan onko jokainen vieras varmasti suorittanut tehtävänsä, buuaukset päälle jos ei ole.

Älä pidä vieraita ohjelmatoimistona vaan esiinny itse tai maksa esiintyjistä. Piste.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä. Yleensä nuo mukahauskat leikit aiheuttaa itsellä vain myötähäpeää

Vierailija
2/6 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut häissä, joissa olisi tällainen leikki. Onko tämä joku hetkessä pinnalle noussut ohjelmanumero, vai jo viime vuosikymmenellä esiintynyt, mutta vain missannut sen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut häissä, joissa olisi tällainen leikki. Onko tämä joku hetkessä pinnalle noussut ohjelmanumero, vai jo viime vuosikymmenellä esiintynyt, mutta vain missannut sen?

Tänä ja viime kesänä ainakin meidän tuttavapiirissä ollut suosiossa....

Vierailija
4/6 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole tällaiseen törmännyt. Muutenkin ihmettelen ilmaisua "nykyään jokaisissa häissä". Oikeastiko ihmiset käyvät häissä niin usein, että voi ihan trendejä seurata. Itse olen ollut häissä viimeksi viisi vuotta sitten, enkä tosiaankaan tiedä, milloin tulee vastaan seuraavat. Ehkä omat lapset joskus 10 vuoden kuluttua. 

Vierailija
5/6 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole tällaiseen törmännyt. Muutenkin ihmettelen ilmaisua "nykyään jokaisissa häissä". Oikeastiko ihmiset käyvät häissä niin usein, että voi ihan trendejä seurata. Itse olen ollut häissä viimeksi viisi vuotta sitten, enkä tosiaankaan tiedä, milloin tulee vastaan seuraavat. Ehkä omat lapset joskus 10 vuoden kuluttua. 

No riippuu toki ihmisestä ja iästä, mutta me olemme nyt 30-vuotiaita ja tämä on se ikä kun ihmiset yleensä avioituu. En minäkään käynyt häissä paljon 10 vuotta sitten.

Ap

Vierailija
6/6 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hääleikit ovat perseestä. Leikkiköön hääpari ja kaasot ja bestmanit jos leikkejä haluavat, mutta antakaa juhlaväen olla rauhassa.