Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exäni kutsui mua kalpeaksi ja löysäksi :(

Vierailija
29.07.2018 |

Mittani ovat 174cm ja 63 kg ja kävin pari viikkoa sitten matkalla, jolloin laihduin hieman tuosta ja rusketuinkin. Yleensä ihmiset ovat pitäneet mua hyväkuntoisen oloisena, enkä ole mitenkään kalvakka, mutta ehkä vaaleahko. Ok, voisin olla kiinteämpi, mutten tajunnut, että ensivaikutelma minusta on löysä, laihaläski ja kalpea. Toisaalta exäni haukkui mua isopeppuiseksi lähes jatkuvasti vielä silloin, kun ulkoneva takamus ei ollut vielä muotia. Enää hän ei huomauttele mua siitä.

Myöskään toisaalta en enää edes halua ruskettua kovinkaan paljoa ihosyövän ja ihon rypistymisen pelossa (olen 35+). Masennuin todella pahasti niistä ex-mieheni sanoista ja tunnen itseni täysin arvottomaksi ihmisenä sekä aloin miettiä, että se selittää varmaan sinkkuutenikin. Tavallaan ärsyttää ajatus treenaamisesta ja rusketuksen hankkimisesta vain exäni tähden, mutta mitäpä tässä voin, jos se onkin todellinen syy sinkkuuteenikin? Mitä mun pitäisi tehdä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä yhteydessä hän sanoi sinulle noin?

Vierailija
2/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä yhteydessä hän sanoi sinulle noin?

Kävimme yhdessä marketissa lasten kanssa ja kyselin häneltä leikkisästi, oliko hän käynyt treffeillä uusien naisten kanssa. Hän kiisti käyneensä treffeillä kenenkään kanssa. Huomasin, että hänellä oli hieman valehtelevan oloinen ilme, kun hän kiisti sen ja naurahdin, että hän varmaankin sai pakit niiltä kaikilta. (Siis itsehän olen saanut ihastukseltani pakit pariinkiin kertaan, mutta en ole siitä ihastumisestani edes kertonut koskaan hänelle ja muita en ole edes ajatellut, saati tapaillut).

Myönnän, että olin lapsellisen ivallinen itse, mutta mielestäni hän iski ns. vyön alle ja koetti vain loukata mahdollisimman pahasti, joten se hänen kommenttinsa oli paljon pahempi ja loukkaavampi.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä palstallakin angstannut ulkonäöstäni vuosikaudet ja luulin ongelmanani olevan kasvonpiirteeni ja lantion leveys. Mutta ehei, exäni keksikin sivaltaa ihan uudella asialla ja samalla tuli luoneeksi mulle täysin uuden kompleksin ja häpeän aiheen.

T. Ap

4/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelet siis kuinka metsä vastaa siten kuin sinne huudetaan? Okei. Onhan se ihan hyvä oppia sekin asia.

Vierailija
5/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sman kirjoitti:

Ihmettelet siis kuinka metsä vastaa siten kuin sinne huudetaan? Okei. Onhan se ihan hyvä oppia sekin asia.

No siis mielestäni miehen kommentti oli paljon, paljon pahempi. Itse en eritellyt syytä sille oletukselleni, että exä tietenkin sai pakit. Itsehän tiedän, että hänen oikeasti todella v*ttumainen luonteensa (hän tietää sen itsekin) ja pienim*naisuutensa (senkin hän tietää itsekin) ovat ne oikeat syyt. En vain toistanut niitä ääneen.

T. Ap

Vierailija
6/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien exien mielipiteillä on ollut jotain merkitystä?

Vierailija
7/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Syy sinkkuuteesi on kalpeus ja löysyys?

Kyllä todellakin itsetuntosi kaipaa kohennusta.

Mitkä ihmeen syyt sinkkuuteen? Sinkkuuteen on tasan yksi syy ja se on se, ettei ole parisuhteessa. Kaikenlainen vikojen ja virheiden luetteleminen on täydellisen idioottimaista ja itsensä piiskaamista. Olen ollut sinkku käytännöllisesti katsoen aina, enkä osaa nimetä siihen syytä eivätkä osaa ystävänikään jotka tuntevat minut läpikotaisin.

Vierailija
8/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ootte eronneet, miksi käytte yhdessä marketissa? Jos ootte eronneet, miksi juttelet exän kanssa muista kuin lapsiin liittyvistä asioista? Jos ootte eronneet, miksi välität exän mielipiteistä?

Suurin syy miksi eronnut pysyy tahtomattaan sinkkuna ei ole kalpeus tai edes löysyys, vaan exässä roikkuminen.

T: eronnut ja uudelleen pariutunut

Vierailija
9/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ootte eronneet, miksi käytte yhdessä marketissa? Jos ootte eronneet, miksi juttelet exän kanssa muista kuin lapsiin liittyvistä asioista? Jos ootte eronneet, miksi välität exän mielipiteistä?

Suurin syy miksi eronnut pysyy tahtomattaan sinkkuna ei ole kalpeus tai edes löysyys, vaan exässä roikkuminen.

Lasten vuoksi juttelen ja kyllä mulla exä kelpaisi kaverina, jos olisi vähän mukavampaa seuraa. Mulla on aika vähän muutenkaan kavereita. Oletin, että exän mielipide edustaa "suomalaisen miehen mielipidettä asioista", kun enpä muiltakaan miehiltä ole vuosikausiin mitään kommentteja ulkoisesta olemuksestani kuullut.

T. Ap

Vierailija
10/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten vuoksi juttelen ja kyllä mulla exä kelpaisi kaverina, jos olisi vähän mukavampaa seuraa. Mulla on aika vähän muutenkaan kavereita. Oletin, että exän mielipide edustaa "suomalaisen miehen mielipidettä asioista", kun enpä muiltakaan miehiltä ole vuosikausiin mitään kommentteja ulkoisesta olemuksestani kuullut.

T. Ap

Nyt ryhdistäydy nainen ja etsi muita kavereita. Tuolla itsetunnolla ja exään ripustautumisella ”kaverina” missaat monta hyvää miestä. Samalla estät exääsikin menemästä eteenpäin.

Vierailija
11/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ex sanoi mua läskiksi lehmäksi (165 cm ja 65 kg) ja sitä varmaan olenkin. Kuulema minua ei huolisi edes somali. Olin siis laihempi tavatessamme mutta myös lapseton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan