Vaalentaisinko tylsää omaa maantienruskeaa pari astetta vai en..
Vihdoinkin oma väri ja tulos: harmaavarpunen. Häviän täysin massaan. Blääh.
Kommentit (11)
Mitäs jos neuvottelisit hiusasiasta kampaajasi kanssa. Hän pystyy auttamaan sinua paremmin kuin palstalaiset.
No totta... Lähinnä mietityttää, kun oma väri on ollut pitkään toiveena ja nyt kun se vihdoin on niin enpä nyt tiiä..
Ap
Et tietenkään värjää, koska olet sitten ns wt. Ehdoton kielto av-mammalle.
Mä olen pari kertaa vuodessa ottanut oman tummahkon, kylmän ruskean tukan sekaan runsaasti ohuita, kirkkaan vaaleita raitoja. Ne piristää ilmettä kummasti ja tuo vaalemman kokonaisvaikutelman ilman jatkuvaa juurikasvuongelmaa ja näyttää luonnolliselta :)
Oma väri paras. Mä lopetin hiusten värjäilyn kokonaan vuonna 2005 ollessani vähän alle kolmikymppinen. Paras päätös ikinä. Mulla on siis just samanlainen väri ku sulla, itse tykkään!
Vierailija kirjoitti:
Valitse joku räväkkä väri.
Ja kouvolatukka.
Maantienväri on just hyvä. Yleensä paljon vivahteikkaampi kuin purkkivärit ja siinä mielessä harvinainen, että aikuisilla tätä harvoin näkee, kun värjäävät pois.
Onhan nää hiukset ainakin ihanan hyväkuntoiset pienestä tylsyydestä huolimatta... Tuntuu, että hiuksia ois enemmän, kun niin vahvat. Kevyet raidat vois olla kyl vaihtoehto.
Ap
Lisäksi oma väri tuntuu vanhentavan ja on jotenkin tosi ankea. Pitkään olen ollut feikkiblondina ja se kyllä sopi... Tummemmaks ei missään nimessä.
Ap