Kuka on Suomen seksikkäin alle 163 cm pitkä nainen?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Noin lyhyen on hankala olla kaunis tai naisellinen, mutta kyllä Janni Hussi vie voiton.
M37
Eikö muka esimerkiksi Kylie Minogue (152cm) ole kaunis ja naisellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin lyhyen on hankala olla kaunis tai naisellinen, mutta kyllä Janni Hussi vie voiton.
M37
Niinpä, naisen kuuluu olla tooodella pitkä ja isokokoinen. Se on hyvin naisellista.
Tarkotin, että ton kokoset on yleensä enemmän tyttömäisiä ja söpöjä. Ei ainakaan mua kiinnosta.
M37
ei ne mun kokemuksen mukaa tyttömäisii tai söpöi oo, nimenomaan sellasii yli 60-kilosii tankkei. alle 160-senttiselle jo 50kg painoa on aivan liikaa
M26
Toki, jos tykkää muodottomista.
En tykkää valaista sori
M26
Mee jo pois jankuttamasta, Jennica.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Niinpä, naisen kuuluu olla tooodella pitkä ja isokokoinen. Se on hyvin naisellista.
Tarkotin, että ton kokoset on yleensä enemmän tyttömäisiä ja söpöjä. Ei ainakaan mua kiinnosta.
M37
ei ne mun kokemuksen mukaa tyttömäisii tai söpöi oo, nimenomaan sellasii yli 60-kilosii tankkei. alle 160-senttiselle jo 50kg painoa on aivan liikaa
M26
En tykkää valaista sori
M26
Mee laihduttaa. Te suomiakat ootte aivan järkyttävän isoja, lyhyitä mutta painavia
M26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
M37
M26
En tykkää valaista sori
M26
Mee laihduttaa. Te suomiakat ootte aivan järkyttävän isoja, lyhyitä mutta painavia
M26
Varmistit olevasi nainen tuolla antamallasi alanuolella. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
M37
M26
En tykkää valaista sori
M26
M26
Älä jaksa, oot joku 190cm/100kg nainen. Vai miksi tulit jankkaamaan hoikista lyhyistä naisista tehtyyn ketjuun?
Ihan kiva lista, mutta seksikkäin on minun työpaikallani :)
VihaajatVihaa kirjoitti:
Ihan kiva lista, mutta seksikkäin on minun työpaikallani :)
Totta. Niinhän mä oon.
Anna Abreu voittaa tämän skaban kannujensa ansiosta.
Kyllä se on yks ulvilalainen rouva. Hänessä on naisellisuus kohdillaan.
En tykkää valaista sori
M26