Palstan ikisinkut, miten kesä mennyt?
Onko ollut säpinää, seksiä, tapailuja mitään?
Itsellä Tinder pari kertaa käytössä, laihoin tuloksin. Toisella kerralla ei tullut mätsejä. Livenä ei mitään.
t. 1141 päivää ilman seksiä
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sinkku tammikuusta 2017 lähtien ja nuorena kolmekymppiseksi saakka olin ikisinkku. Kesä on mennyt matkaillessa ja unelmoidessa ihastuksestani, jolta sain pakit myöskin tammikuussa 2017 (kysyin heti treffeille, kun ero ex-miehestäni oli selvä). Seksiä en ole harrastanut muutenkaan vuoden 2015 jälkeen. Katkeruus tässä kasvaa, enkä voi ajatella muita kuin ihastustani, jota en saa. Joten motivaationi tapailla ketään muita tai mennä ns. ihmisten ilmoille on pyöreä nolla. Töitä tehden, unelmoiden, reissaten ja kotona angstaten on kesäni mennyt.
Itsellä ei ole mitään ihastusangstia, mutta 0-mätsiä Tinderissä -angsti on, harmittaahan se mut mitäs teet.
- ap
Ei mitään mulle. En varmaan ikinä enää edes tule saamaan seksiä. Tekis mieli itkeä läheisyyden kaipuuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään mulle. En varmaan ikinä enää edes tule saamaan seksiä. Tekis mieli itkeä läheisyyden kaipuuta.
Mikset itke?:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itke?:)
Ei tuu kyyneliä. Olen jollain tavalla turtunut tähän olotilaan. Ei ole enää edes kyyneliä.
Tässähän se.
T. 25 vuotta ilman seksiä
Olen aina koko kesän pahalla päällä koska vihaan kuumaa, aurinkoa, ötököitä. Lisääntynyt valo on ainut kiva juttu.
Miestä en ole tavannut enkä kyllä oikeastaan haluakaan. Kaikki surkeat tapaamisräpellykset ovat päättyneet pettymyksiin. Miksi haluaisin helleketutuksen päälle vielä senkin surun tunteen?
En ole vielä saanut aikaiseksi mennä Tinderiin, en ole harrastanut seksiä kumppanin kanssa kertaakaan... Mikäs tässä on kuuma.... Taidanpa lähteä uimaan...
Olen:
-istunut sohvalla
-istunut parvekkeella
-istunut nurmikolla
-juonut kaljaa
-pyöräillyt
-istunut pyörän satulassa
-lukenut sotahistoriaa ja fysiikkaa
-käynyt futismatseissa
-nähnyt nättejä naisia (kaukaa)
-käynyt ulkomailla
-kasvattanut yrttejä
-ostanut rasvaa rasittuneelle takapuolelle
Nautiskellut kesästä ja silmänruoasta. Ei seksiä tässä elämässä.