Ajattelin kokeilla miestä -Sinkkumies
Naisrintamalla kun on ollut viimeaikoina valitettavan hiljaista, niin nyt ajattelin sitten repäistä ja tehdä sen, mitä minulle on palstallakin (v***uilumielessä, todennäköisesti, mutta vähät siitä) ehdoteltu: "vaihdan" miehiin. Tai no, miehEEN, kertakokeilu kun on kyseessä. (Eihän kerta homoksi tee, jne.)
Mutta nyt ongelmaksi muodostuukin: mistä löydän tuon miehen? Tiedän kyllä mistä naisia löytää (kaikkialta), mutta homomieshän on varsinainen neula heinäsuovassa... En kai minä mihinkään Tinderiinkään voi laittaa "Kokeilunhaluinen hetero(!)mies etsii miestä"? Vai voinko?
Sinkkumies
Kommentit (21)
Jos ei työnnä vastaan, ei ole homo. Kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei työnnä vastaan, ei ole homo. Kuulemma.
Olen aina ollut hieman ruskeakielinen ja kakkuli haisee hyvälle.
Sinkkumies
Ellet pelkää karvaisia pakolaismiehiä niin mene Keltaiseen Ruusuun. Siellä liikkuu näitä yleensä isossa porukassa ja he tykkävät ottaa ihmisiä KOVAA.
Turha sitä on nössöillä tuon homostelun kanssa, menet vaan kunnolla asiaan niin tiedät että onko se sinun juttusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset mee Herccuun tai jonnekin sellaseen mistä vois löytää liveseuraa.
En halua näyttäytyä livenä homojen seurassa.
Sinkkumies
Niin tai haluaisko he näyttäytä sun kanssa.
Miksi anuksestani kasvaa tabasco?
Sinkkumies
Mä en kattele naisia kun en enää jaksa pettyä. Vaikka hetero olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kattele naisia kun en enää jaksa pettyä. Vaikka hetero olenkin.
Itessäni olen alkanut vihaamaan sellaista epätoivon tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Ellet pelkää karvaisia pakolaismiehiä niin mene Keltaiseen Ruusuun. Siellä liikkuu näitä yleensä isossa porukassa ja he tykkävät ottaa ihmisiä KOVAA.
Turha sitä on nössöillä tuon homostelun kanssa, menet vaan kunnolla asiaan niin tiedät että onko se sinun juttusi.
Tarkoitus siis olisi, että minä astuisin homon, ei toisinpäin.
Koska keskusteluun on näemmä eksynyt hupiakkoja: vain aloitus, 4. viesti ja tämä ovat minun.
Sinkkumies
Voin tulla telakoitumaan suhun.
T: futiskundi 99
Vierailija kirjoitti:
Naisrintamalla kun on ollut viimeaikoina valitettavan hiljaista, niin nyt ajattelin sitten repäistä ja tehdä sen, mitä minulle on palstallakin (v***uilumielessä, todennäköisesti, mutta vähät siitä) ehdoteltu: "vaihdan" miehiin. Tai no, miehEEN, kertakokeilu kun on kyseessä. (Eihän kerta homoksi tee, jne.)
Mutta nyt ongelmaksi muodostuukin: mistä löydän tuon miehen? Tiedän kyllä mistä naisia löytää (kaikkialta), mutta homomieshän on varsinainen neula heinäsuovassa... En kai minä mihinkään Tinderiinkään voi laittaa "Kokeilunhaluinen hetero(!)mies etsii miestä"? Vai voinko?
Tuolla ilmoituksella saatat saadakin Tinderistä seuraa. Käyttäkää kumia
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa. Saanko myös imeä sun sontaista munaa?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Sori, vain toisinpäin. Siinä mielessä olisit kyllä kelpaava, että noin nuori olisi varmaan keholtaan vähän "androgyynimpi"/muistuttaisi takaapäin samanikäistä tyttöä. Vai onko futiksen peluu kasvattanut lihaksia liikaa?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus siis olisi, että minä astuisin homon, ei toisinpäin.
Koska keskusteluun on näemmä eksynyt hupiakkoja: vain aloitus, 4. viesti ja tämä ovat minun.
Sinkkumies
Yllä oleva on feikki sinkkumiehen viesti. Tottakai otan kakkoseen munaa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä mietityttää, kun ei tuo Tinderin naistarjontakaan kummoista ole, niin mites sitten homoissa...
14. viesti ei ollut minun.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä mietityttää, kun ei tuo Tinderin naistarjontakaan kummoista ole, niin mites sitten homoissa...
14. viesti ei ollut minun.
Sinkkumies
Mene feikki pois täältä. Kasvatan podin arseeni nyt.
Sinkkumies
Laitan tänään uutta perunaa kasvamaan peppuuni. Saan sitten kakkaperunoita syödä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Laitan tänään uutta perunaa kasvamaan peppuuni. Saan sitten kakkaperunoita syödä.
Sinkkumies
Taidat tykätä syödä kakkaa?
Tämä keskustelu on näemmä provoilijamammojen valtaama, joten tuskin postaan enempää.
Mutta jään harkitsemaan sitä Tinderiä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Taidat tykätä syödä kakkaa?
Kyllä, selaan tinderiin ja lusikoin kakkulia naamaan.
Mikset mee Herccuun tai jonnekin sellaseen mistä vois löytää liveseuraa.