Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on syysi roikkua avllä kauniina kesäpäivänä?

Vierailija
29.07.2018 |

?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis niin ihana tuntea teidät hellevihaajat oikeessa elämässä! Omat tutut ja suunnilleen jokanen ihminen jonka kanssa oon tekemisissä niin suorastaan rakastaa näitä ilmoja. Anna vaan jos talvella kehut, että onpas ihanan viileetä ja ihanaa, että on lunta niin jokanen kauhistelee ”ootko hullu??😱”

Vierailija
22/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan miestä rautakaupasta kaupan aulassa. Luin jo mielenkiintoisimmat artikkelit ja siirryin tänne, kun katsoin jo tapetitkin ja muun sisustuspuolen. Ihan vasta noin tunti mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin sataa <3

Liian vähän mutta kuitenkin

Vierailija
24/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepäilen ennen yövuoroa.

Vierailija
25/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krapulapäivä.

Sinkkumies

Missä olit hippaamassa? Oliko hyvä boogie?

Vierailija
26/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun junassa, vielä muutama tunti matkaa, ei oo muutakaan tekemistä.

Vierailija
27/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiaisen pisto. Heti kun teen jotain alkaa särkeä ja koskea siihen pistopaikkaan.

Vierailija
28/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian kuuma että pystyisi tekemään yhtään mitään. Istun ulkona puhelin kädessä kun ei kerta saa kämppää viilentää vaikka laitteet olis, miehen mielestä kun 70% kosteus ja 28 C on ihan normaalia kesällä. Milloinhan sitä laitetta sopisi sitten käyttää, tekis mieli laittaa myyntiin pois olohuoneen seinää rumentamasta. Kyllä, vituttaa urakalla.

Mikset vaan käynnistä vehjettä? viis miehen mielipiteestä

Arvaa kuinka monta kertaa oon sen jo tehny? En vaan enää jaksa kuunnella sitä väninää kuinka normaalin ihmisen tulee kestää ilmankin ja kuinka sähköä kuluu. Ja heti kun kääntää selkänsä se sammuttaa laitteen. Istukoon sitten itsekseen siellä pätsissä jota kutsuu normaaliksi.

Jätä se sika! eläköön ilmastointilaitteensa kanssa kahdestaan.

Vierailija
29/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis niin ihana tuntea teidät hellevihaajat oikeessa elämässä! Omat tutut ja suunnilleen jokanen ihminen jonka kanssa oon tekemisissä niin suorastaan rakastaa näitä ilmoja. Anna vaan jos talvella kehut, että onpas ihanan viileetä ja ihanaa, että on lunta niin jokanen kauhistelee ”ootko hullu??😱”

Olisi kiva tietää keiden kanssa olet tekemisissä? Ainakin lähes kaikki ne joiden kanssa olen helteistä jutellut viime aikoina alkaa olla tod. kyllästyneitä! Täällä roikun, kun ei muutakaan jaksa tehdä.

Vierailija
30/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin klo 14, olen tässä juonut kahvia, syönyt, jutellut tyttären kanssa puhelimessa jne. Kaikki sängystä käsin. Mikäs pakko sitä sunnuntaina on mittään tehdä.

Illalla sitten heitän pitkän lenkin. En kestä lämpöä.

Vierailija
31/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just marjasta litimärkänä hiestä, nyt lepään hetken ja lähden uimaan raikastuakseni!

Vierailija
32/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian kuuma että pystyisi tekemään yhtään mitään. Istun ulkona puhelin kädessä kun ei kerta saa kämppää viilentää vaikka laitteet olis, miehen mielestä kun 70% kosteus ja 28 C on ihan normaalia kesällä. Milloinhan sitä laitetta sopisi sitten käyttää, tekis mieli laittaa myyntiin pois olohuoneen seinää rumentamasta. Kyllä, vituttaa urakalla.

Arvaa kuinka monta kertaa oon sen jo tehny? En vaan enää jaksa kuunnella sitä väninää kuinka normaalin ihmisen tulee kestää ilmankin ja kuinka sähköä kuluu. Ja heti kun kääntää selkänsä se sammuttaa laitteen. Istukoon sitten itsekseen siellä pätsissä jota kutsuu normaaliksi.

Jätä se sika! eläköön ilmastointilaitteensa kanssa kahdestaan.

Pitäisi varmaan. Mutta härveli tulee mulle sitten erossa, eihän se sitä käyttäisi kuitenkaan.

Vierailija
33/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot, että jos on siitä kiinni, niin maksat seuraavan sähkölaskun ja laitat pumpun päälle. On se nyt kumma että se joutuu nöyrtymään joka tästä lämmöstä kärsii. 🙁 Miehesi voi kökkiä tuolla ulkona pätsissä, jos kuumuus ei haittaa.

Itse toista kunnioittavassa ja toisen hyvinvoinnin huomioivassa suhteessa on vaikea ymmärtää tällaisia tyranneja.

Vierailija
34/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomaillut neljä viikkoa mutta huomenna pitää mennä töihin. Murjotuspäivä kotona siis. 

Vierailija
35/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt grillataan sano hellehutsu kun vittuunsa aurinkovoidetta siveli.

Vierailija
36/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt grillataan sano hellehutsu kun vittuunsa aurinkovoidetta siveli.

:D Voisin uskoa naapurin mahongin värisen vanhan akan käyttävän tuollaista sanontaa.

Vierailija
37/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin sataa ja yövuoroon menossa...unille siis kohta 😊

Vierailija
38/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan helteiden päättymistä, joten katselen sisällä Netflixiä ja surffailen netissä. Just laskin, että neljä (melkoisen kamalaa) päivää pitäisi vielä tän päivän jälkeen kärvistellä. Ellei ennusteet taas muutu. 

Niin, mulle ainakin tää kuumuus on liikaa. Epämiellyttävä olo koko ajan, ja kuumuus tekee myös voimattomaksi. Jotkut ihmiset varmaan sopeutuvat haasteellisempiin lämpötiloihin paremmin, mutta en kuulu heihin, oli sitten kuumasta tai kylmästä kyse. 

Vierailija
39/39 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä kyllä pitkälti inhoan talvea enkä myöskään pidä helteistä. En tykkää mistään ääriolosuhteista vaikeuksineen (liukkaat jäät, pimeys, kylmyys, kuumuus, ötökät... mikään ei näistä tunnu houkuttelevalta), joten lempivuodenaikani onkin kevät.