Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tienaan melkein 6 tonnia kk ja rahat ei riitä kun laskuja niin paljon
29.07.2018 |
Laskuihin menee melkein koko nettopalkka. Esim veneen osamaksulasku on melkein 2500 euroa. Ärsyttää miten laskut vie niin paljon tuloista.
Kommentit (7)
Tosi monella sama tilanne laskuja vaan tulee
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä ostan tavaroita vain käteisellä.
Sinkkumies
Kuulostaa rankalta. Kannattaa mennä käymään kirkon diakonin luona, jos vaikka heltiäisi avustuksia ruokamenoihin. Jäisi sitten paremmin rahaa veneen kuluihin!
En kans tajua miten laskuja vaan tulee. Eihän noilla menoilla sun palkka riitä alkuunkaan. Kyllä nyt on sosiaalihuolto ollut vastuuton.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voisiko AP viedä laskuja sossuun että jäisi enemmän kulutukseen?
Alue: Aihe vapaa
Odota vain. Tämäkin otetaan täällä varmaan tosissaan.