Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saat aikakoneen käyttöösi 24h reissua varten, minne menet?

Vierailija
29.07.2018 |

24h aikareissu tulee käyttää vain yhteen kohteeseen eli sitä ei saa jakaa siten, että viettää yhden tunnin neanderthalien parissa ja toisen antiikin Kreikassa jne.

Missä ajassa ja paikassa sen vietät ja miksi?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin jututtamassa Freddie Mercuryä. Tai vaikka pelkästään kuuntelemassa tunnin verran lähes mitä tahansa Queenin konserttia, ehkä jossain 70-luvun puolivälissä, koska pidän erityisesti heidän aikaisemmasta tuotannostaan.

Vierailija
62/76 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yks päivä sitä aikaa kun lapset oli pieniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jouluun 2016 ja alkaisin seurustella miehen kanssa, sitten hän olisi vielä elossa tänäänkin.

Ikävä on kova.

Vierailija
64/76 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin katsomaan monikulttuurista suomea sadanviidenkymmenen vuoden päähän. Seuraisin kuinka kantasuomalaisten sotapoliisit vartoivat valkoisten rajoja kovin ottein ja taistelevat aika ajoin ohjusiskuja tekeviä is.lamisteja vastaan kuin Gazassa konsanaan.

Vierailija
65/76 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisin vaikka reilun kuukauden takana thaimaassa huikkaamassa pojille vähän äidillisempään sävyyn että nyt ei ole luolaretkeilyn aika. Menee miljoonia rahaa, sukeltajalta henki, naapureilta sadot ja teiltä normaali lapsuus.

Menikö siellä naapureilta sadot?! Sen pumpatun vedenkö takia? Mun käy sääliks niitä poikien vanhempia. Onhan toi nyt heillekkin henkisesti tosi rankkaa. Ensin se painajainen lapsen turvallisuudesta ja sitten onni pelastumisesta mutta sitten kun pitääkin palata arkeen. Joutuvat kulkemaan hattu kourassa ja kuuntelemaan kaikenlaista kuiskuttelua vielä pitkään.

Vierailija
66/76 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelemaan Euroopan johtajien kanssa ja siten estämään afrikkalaisten orjien viennin pois Afrikasta. Näin heitä ei levitettäisi joka paikkaan ja he saisivat elää rauhassa omalla mantereellaan ilman orjuutta.

Vierailija
67/76 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24h aikareissu tulee käyttää vain yhteen kohteeseen eli sitä ei saa jakaa siten, että viettää yhden tunnin neanderthalien parissa ja toisen antiikin Kreikassa jne.

Missä ajassa ja paikassa sen vietät ja miksi?

Piipahdan omassa menneisyydessäni perumassa jonkun typerän päätöksen. Vaihtoehtoja on useita enkä nyt jaksa miettiä minkä niistä.

Vierailija
68/76 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin 1970-luvun loppuun estämään sen, että isäni osti isänsä firman juuri kun sillä alalla alkoivat huonot ajat. Tällä ehkä isäni eläisi yhä, tai ainakin 90-luvun laman jälkeen.

Vierailija
69/76 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin vuoteen 1816 tapaamaan suosikkikirjailijaani Jane Austenia ja hänen sisartaan Cassandraa.

Olisi mielenkiintoista nähdä heidät ja ehkäpä saada selville, miksi Cassandra tuhosi niin paljon sisarensa kirjeitä tämän kuoltua.

Vierailija
70/76 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen omaan lapsuuteeni kertomaan itselleni, että olen hyvä ihminen ja kaikki kääntyy hyväksi.

Vierailija
71/76 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä yks päivä sitä aikaa kun lapset oli pieniä.

Tämä. Ihan joku arkipäivä vaan.

Vierailija
72/76 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko pienet maailmat suurella osalla kommentoijista kun unelmat on luokkaa "minun" väärä päätös, "minun" sitä, "minun" tätä jne eli kaikki pyörii "minun" ympärillä.  

Samalla tyylillähän iso osa ihmisistä äänestääkin eli maa saa rauhassa luisua vaikka itämereen kunhan "minulle" luvattu 10 euron korotus tukiaisiin tai alennus maksuihin toteutuu.

Tämä vain havaintona eikä kritiikkinä. Jatkakaa.

Vierailija
73/76 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkeen tunti ennen lapseni kuolemaa

Vierailija
74/76 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin tapaamassa Jeesusta <3

Vierailija
75/76 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuteen vuoteen 2000. Joku lauantai, vanhempani olisivat elossa, kävisin viihteellä ja seurustelisin ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Silloin elämä ei tuntunut turvalliselta mutta nyt 18 vuotta myöhemmin asiaa osaa ajatella toisella tavalla. Kokisin mielelläni uudelleen sen vaiheen elämässäni😊

Vierailija
76/76 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaan juuri ennen jotakin jakamatonta Eurojackpot-päävoittoa. Ennen matkaa toki tarkistaisin silloin arvotut numerot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi