Ulkona + 30 astetta ja tulin juuri 10 km kävelylenkiltä :) miten niin muka hellä estää
Mulla oli vettä mukana litra.
Heitin 10 km kävelylenkin ihan mukavaa oli :)
Kommentit (25)
Minä olen koko kesän tehnyt kotona jumppaa 4krt viikossa ja hiki on ollut. Mutta syömällä ja juomalla olo on ollut hyvä. Käyn myös lenkeillä ja pyöräillessä iltaisin kun on viileämpää, en kestä suoraa auringonpaistetta kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka meinaatte pyörtyillä ja oksennella, syöttekö kuitenkin normaalisti? Ymmärrän kyllä, että helteillä voi lähteä näläntunne kokonaan, mutta syötävä on silti. Yleensä sitä suolaakin saa tarpeeksi normaalista ruuasta.
Kyllä, mutta kärsin migreenistä ja matalasta verenpaineesta. Niille ei vaan mahda mitään. Täytyy olla hyvin tasainen elämä ja välttää äärilämpötiloja. Ole onnellinen, että sinulla ei ole, mutta älä pakota muita samaan muottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka meinaatte pyörtyillä ja oksennella, syöttekö kuitenkin normaalisti? Ymmärrän kyllä, että helteillä voi lähteä näläntunne kokonaan, mutta syötävä on silti. Yleensä sitä suolaakin saa tarpeeksi normaalista ruuasta.
Kyllä, mutta kärsin migreenistä ja matalasta verenpaineesta. Niille ei vaan mahda mitään. Täytyy olla hyvin tasainen elämä ja välttää äärilämpötiloja. Ole onnellinen, että sinulla ei ole, mutta älä pakota muita samaan muottiin.
En pakota ketään samaan muottiin, kunhan kysyin.
Kuuluuko tuo sarjaan Tahdon olla sulle hyvin hellä?
Aloitus ei ollut mitenkään omiaan herättämään empatiaa niitä kohtaan, jotka nauttivat lämmöstä, koska aloituksessa oli tarkoitus selvästi ilkeillä niille, joilla on nyt paha olo.