Lähdin toukokuun viimeisellä viikolla mökille ja tulin torstaina pois.. kamala paluu arkeen.
Kävin mökiltä käsin kerran viikossa/joka toinen viikko kaupalla ja vanhemmat kävi moikkaamassa viikottain, muuten olin ihan yksinäni. Kannoin veden kaivosta, uin ja saunoin rantasaunassa joka päivä.. Ei kuulunut mitään melua mistään. Nyt taas olen muutaman päivän ollut kaupunkikodissani, autot ajaa ees taas, koirat haukkuu, lapset huutaa ja naapurit tappelee..
Vielä tästä töihin pitää palailla niin.. olisin niin halunnut jäädä, mutta töitä tehtävä että tämä olisi taas ensi kesänä mahdollista.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Tuo on yksi mahdollisista helvettiskenaarioista. Päättymätön kesämökkeily.
Heh juu kaikille se ei sovi:) minä rakastin sitä:) ap
opetajia lohduttaa tilille tullut lomaraha ja lomaltapaluuraha
niinpäniin kirjoitti:
En ole opettaja, tein hulluna töitä viime elokuusta asti ja säästin paljon jotta tämä oli mahdollista:) ap
Kuulostaa kyllä mukavalta lomalta! Tuo olisi myös oma unelmani, mutta ei tällä hetkellä realismia, valitettavasti. Painat nyt vajaan vuoden, ja otat ensi kesänä uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
niinpäniin kirjoitti:
En ole opettaja, tein hulluna töitä viime elokuusta asti ja säästin paljon jotta tämä oli mahdollista:) ap
tyhmä töitä tekee viisas pääsee helpommalla...
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä mukavalta lomalta! Tuo olisi myös oma unelmani, mutta ei tällä hetkellä realismia, valitettavasti. Painat nyt vajaan vuoden, ja otat ensi kesänä uusiksi.
Oli aivan taivaallisen ihanaa :) mulla ei kans aiemmin ollut mahdollisuutta, mutta nyt kun asiat muuttui niin pääsin toteuttamaan tämän. ehdottomasta ensivuonna uudelleen. Ap
Huh, olisin vinksahtanut jo noissa oloissa... mutta kuten sanottua, loma lomailijan mukaan.
Koeta ottaa nyt rauhallisesti, että kulttuurishokki olisi mahdollisimman vähäinen.... eli töiden jälkeen ulos metsälenkille jne. Kyllä se siitä! Kaupungissaolossakin on hyvät puolensa, kuten nyt vaikkapa kaupoissa käynnin helppous, kaverit ja kulttuuripalvelut.
Tuo on yksi mahdollisista helvettiskenaarioista. Päättymätön kesämökkeily.