Ulkona + 30 astetta ja tulin juuri 10 km kävelylenkiltä :) miten niin muka hellä estää
Mulla oli vettä mukana litra.
Heitin 10 km kävelylenkin ihan mukavaa oli :)
Kommentit (25)
Kiva. Joitain tuolla helteessä liikkuminen pistää pyörryttämään ja oksettamaan. Muakin, pari kilsaa menee, mutta enempi on huonoksi.
Minä en pysty juoksemaan helteellä! T. Astmaatikko maratoonari
Uteliaisuudesta, pidätkö itseäsi empaattisena luonteena? Kykenetkö asettumaan niiden asemaan, jotka kärsivät helteestä ja saavat siitä terveysongelmia?
Minä olen myös kävellyt päivittäin 10-15 km.
Tosi ihanaa ja ei helle tuota mitään ongelmia.
Tänään tein aamulla 6 km reippaan kävelylenkin ja äsken pyöräilin 10 km.
Ei estäkään: en menisi lenkille vaikkei olisi hellettäkään.
Kävikö mielessä että kaikki ei ole niin kuin sinä?
Olen käynyt myöhään illalla lenkillä, n.10-12 kilsaa 24:ssä asteessa. On ollut aivan helvetillistä.
Minäkin kävin metsässä parin tunnin kävelyllä, asteita tosin vain 25. Ei ollut edes vettä mukana ja hyvin jaksoi.
Ei ole kuitenkaan paras keli aloitella liikuntaharrastusta. Aamulla voisi tietysti koittaa kun ei vielä ole niin kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Uteliaisuudesta, pidätkö itseäsi empaattisena luonteena? Kykenetkö asettumaan niiden asemaan, jotka kärsivät helteestä ja saavat siitä terveysongelmia?
Kykenetkö sinä ymmärtämään niitä jotka nauttivat lämpimästä vai onko empatia sallittua vain yhteen suuntaan?
Siellä ulkona TUULEE!
Ja ja varjossa ei todellakaan ole lämpötila lähellekään tuota.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt myöhään illalla lenkillä, n.10-12 kilsaa 24:ssä asteessa. On ollut aivan helvetillistä.
Lisään vielä, että päivällä meinaan pyörtyä jo alle 400 metrin, kun kauppaan kävelen. Kaikki vaan ei kestä kuumuutta.
Täällä ei ainakaan aamusta ollut kuin ehkä 25 kun oli pilvistä joten ulkoilukin meni aika kivasti. Pitää vaan jälkeenpäin juoda myös urheilujuomaa jossa on suoloja tai muuten alkaa ennen pitkää päätä särkeä.
Te jotka meinaatte pyörtyillä ja oksennella, syöttekö kuitenkin normaalisti? Ymmärrän kyllä, että helteillä voi lähteä näläntunne kokonaan, mutta syötävä on silti. Yleensä sitä suolaakin saa tarpeeksi normaalista ruuasta.
Täällä Helsingissä on tuullut ja aamulla oli pilvistä, mikä auttoi, ja oli miellyttävää kävellä.
Tein n. 6 km lenkin.
Kävin minäkin aamulla, lähdin klo 9.00, kotona taas klo 11.00. Kävelin noin seitsemän kilometriä ja uin välillä jonkin aikaa. Olen 63-vuotias, viimeiset neljä viikkoa on mennyt laiskotellen, nyt alkaa rypistys. Ihmeesti jaksoin, ei uupumisen merkkejä.
Oot sairas :0. Pakononmainen tarve liikkua vai?