Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla empaattinen vai epäempaattinen mies?

Vierailija
29.07.2018 |

Onko minulla epäempaattinen mies vai k-pää? Kerron muutaman esimerkin, jotta ei jää abstraktille tasolle.
Mies uskoo tietävänsä kaiken paremmin kuin minä ja voivansa arvostella minua, mutta olevansa itse sen yläpuolella, että hänelle voisi puhua ärtyisästi. Hän rehellisesti pitää itseään parempana kuin minä. Riitatilanteissa on piilevästi kostonhimoinen, voi loukata tahallaan, ei koskaan pyydä anteeksi. Ei tunnu kuulevan, jos sanon vaikka voivani huonosti, esim on halunnut seksiä välillä silloinkin, kun on tiennyt minun olevan kipeä. Ärtyy, jos en tee kuten haluaa.
On hänessä paljon hyviäkin puolia, mutta en tiedä, ovatko nämä liian huonoja, jotta hyvät riittäisivät niitä kompensoimaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, älä puutu miehesi asioihin.

Vierailija
2/4 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan empaattinen ole. Kuulostaa vähän jopa narsistiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tykkäät alistettuna olemisesta. Pidä hauskaa, mutta älkää hankkiko lapsia.

Vierailija
4/4 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko asiat niin yksioikoisia. Miten toimii empaattinen mies, jos toinen sanoo olevansa esim huonovointinen helteellä? Entä miten toimii keskivertomies?

Av:ta lukiessa vaikuttaa siltä, että moni itseään empaattisena pitävä nainenkin on todella epäempaattinen, tuolla on paljon kommentteja, että "oma vikasi, kun kärsit helteestä, sillä minä nautin".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme